Quad 20,000 - 30,000 zł
Re: Scrambler 850 2013 opinie
https://www.olx.pl/i2/oferta/polaris-scrambler-850xp-2013-zarejestrowany-CID5-IDhx4LD.html#:8fee55332d
Podaje link prosze o doraztwo
Podaje link prosze o doraztwo
Dwie opcje
Witam szanowne towarzystwo.
Niedawno zaraziłem się jazdą na "Quadzie" podczas wczasów na raczej mało wymagającym terenie, quad CF Moto 450. Quad był dla mnie petarda ale pewnie z powodu braku innego punktu odniesienia.
Zamierzam zająć się tematem zakupić ATV oraz podłączyć się pod jakąś grupkę w Bydgoszczy i zacząć śmigać po przeprawach.
Od kilku tygodni przeglądam to forum starając wyrobić sobie opinię aby wybrać optymalną maszynę. Obecnie myśle o jakimś "japończyku" o pojemności 750 (chcę uniknąć sytuacji gdzie będę odczuwał brak mocy po kilku miesiącach). Zdaję sobie sprawe iż na początek to może być za dużo ale do motoryzacji podchodzę jednak dość rozsądnie także tu bez obaw o zdrowie.
Budżet do 30K (Inclusive akcesoria typu kaski narzędzia etc.).
Mam na oku 2 opcje:
1. https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-ki ... yKxFt.html
3120 km przebieg 145,4 MTH = Średnio 21KM / MTH
Swierzy rocznik
2. https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-ki ... yKRZl.html
Starszy ale z budżetem na ewetualny remont i akcesoria ("fixer upper")
Przebieg : 9155km MTH= niewiadomo
Dodam ,że przy opcji numer 2 raczej nie wierze w zapewnienia ,że quad nie smigal po przeprawach sądząc po wyposarzeniu dodatkowym, ale zakładam jak ktoś dba to wcale nie jest to czynnik dyskwalifikujący (jak z samochodami).
Prosze również o porade jaki jest optymalny stosunek kilometrow do motogodzin, posty ktore przejrzałem nie daly definitywnej odpowiedzi.
Niedawno zaraziłem się jazdą na "Quadzie" podczas wczasów na raczej mało wymagającym terenie, quad CF Moto 450. Quad był dla mnie petarda ale pewnie z powodu braku innego punktu odniesienia.
Zamierzam zająć się tematem zakupić ATV oraz podłączyć się pod jakąś grupkę w Bydgoszczy i zacząć śmigać po przeprawach.
Od kilku tygodni przeglądam to forum starając wyrobić sobie opinię aby wybrać optymalną maszynę. Obecnie myśle o jakimś "japończyku" o pojemności 750 (chcę uniknąć sytuacji gdzie będę odczuwał brak mocy po kilku miesiącach). Zdaję sobie sprawe iż na początek to może być za dużo ale do motoryzacji podchodzę jednak dość rozsądnie także tu bez obaw o zdrowie.
Budżet do 30K (Inclusive akcesoria typu kaski narzędzia etc.).
Mam na oku 2 opcje:
1. https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-ki ... yKxFt.html
3120 km przebieg 145,4 MTH = Średnio 21KM / MTH
Swierzy rocznik
2. https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-ki ... yKRZl.html
Starszy ale z budżetem na ewetualny remont i akcesoria ("fixer upper")
Przebieg : 9155km MTH= niewiadomo
Dodam ,że przy opcji numer 2 raczej nie wierze w zapewnienia ,że quad nie smigal po przeprawach sądząc po wyposarzeniu dodatkowym, ale zakładam jak ktoś dba to wcale nie jest to czynnik dyskwalifikujący (jak z samochodami).
Prosze również o porade jaki jest optymalny stosunek kilometrow do motogodzin, posty ktore przejrzałem nie daly definitywnej odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony czw 20 kwie, 2017 przez Pawel_ATV, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Dwie opcje
Brawo wreszcie sensowny i interesujący post !! Napisze własna opinie wieczorkiem
Ozo Drapers Squad
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Quad 20,000 - 30,000 zł
Paweł_ATV popraw linki bo nic nie widać. Nie wklejaj w kodowaniu html tylko w treść postu, wtedy będzie można coś zobaczyć
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
Re: Quad 20,000 - 30,000 zł
Done - apologies
Re: Quad 20,000 - 30,000 zł
Done - apologies
- jarecki13
- Posty: 627
- Rejestracja: ndz 26 cze, 2011
- Quad:: TraktoReX 680 :)
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Dolny Śląsk B-c
Re: Quad 20,000 - 30,000 zł
Tylko szukasz w kingach czy też coś innego , jeśli chcesz iść w przeprawę to gryzlak będzie chyba lepszy , mniej awaryjny ceny części podobne a nawet tańsze wspomaganie lepsze i mam nadzieję ,że nie urażę kogoś- jest też wytrzymalszy moim zdaniem i do tego nie żłopie oleju po 10 tyś km jak to mają kingi
Re: Quad 20,000 - 30,000 zł
Taaa, sory za opóźnienie, ale ten tydzień mnie prawie wykończył... Ogólnie w przypadku Suzuki Kingquada nie szczególnie on do mnie przemawia. Osobiście zdecydowanie bardziej leży mi wcześniej wspomniany przez Jarka Gryzlak jak również Honda Rincon którą sam użytkuję...
Nie krytykuję tutaj Suzuki bo to bardzo dobry quad ale niestety dla mnie prowadzi się jak taczka... Jeśli już bym szukał Kinga to tylko i wyłącznie wersji ze wspomaganiem - inaczej w mojej opinii jeździ się baaardzo ciężko. Co do Gryzlego i Rincona - pierwszy jest ze wspomaganiem, ma ciut więcej mocy, ale jest za to mniej stabilny. Honda z kolei jest zupełnie inaczej zbudowana - zamiast paska ma skrzynię hydrokinetyczną która jest po prostu genialna, pomimo tego że nie posiada seryjnie wspomagania prowadzi się jak po sznurku, jej główną zaletą jest najmniejsza awaryjność.
Co do mocy bo o nią głównie tu chodzi. Honda ma najsłabszy silnik - 37 KM, ale dzięki skrzyni ma wysoki moment obrotowy od samego dołu. Jak to ktoś kiedyś napisał Rincon do 70 km/h przyspiesza jak gryzli a później już tylko jedzie. Jest w tym prawda.
Gdybym miał teraz kupować japonię - kupiłbym Hondę, bez najmniejszego zawachania, na kolejnym miejscu byłby właśnie Gryzli, a dopiero na samym końcu Suzuki.
Co do Twojego pytania, które Suzuki jest lepsze. Dla mnie lepsze jest to które posiada wspomaganie - nie kupiłbym kingquada bez EPS. Zgaduję, że link nr 2 nie posiada go na 90 %, w przypadku linku nr 1 myślę, że też tam go nie ma. Jeśli jednak temat EPS nie jest Ci niezbędny to w mojej opinii oba quady wyglądają na zadbane - chociaż ten drugi trochę w błotku postał
Co do stosunku ilości km-mtg. Kumpel kupił nowego canama obecnie ma 3100 km i 180 mtg, jazda mieszana z przewagą wyprawowej
Nie krytykuję tutaj Suzuki bo to bardzo dobry quad ale niestety dla mnie prowadzi się jak taczka... Jeśli już bym szukał Kinga to tylko i wyłącznie wersji ze wspomaganiem - inaczej w mojej opinii jeździ się baaardzo ciężko. Co do Gryzlego i Rincona - pierwszy jest ze wspomaganiem, ma ciut więcej mocy, ale jest za to mniej stabilny. Honda z kolei jest zupełnie inaczej zbudowana - zamiast paska ma skrzynię hydrokinetyczną która jest po prostu genialna, pomimo tego że nie posiada seryjnie wspomagania prowadzi się jak po sznurku, jej główną zaletą jest najmniejsza awaryjność.
Co do mocy bo o nią głównie tu chodzi. Honda ma najsłabszy silnik - 37 KM, ale dzięki skrzyni ma wysoki moment obrotowy od samego dołu. Jak to ktoś kiedyś napisał Rincon do 70 km/h przyspiesza jak gryzli a później już tylko jedzie. Jest w tym prawda.
Gdybym miał teraz kupować japonię - kupiłbym Hondę, bez najmniejszego zawachania, na kolejnym miejscu byłby właśnie Gryzli, a dopiero na samym końcu Suzuki.
Co do Twojego pytania, które Suzuki jest lepsze. Dla mnie lepsze jest to które posiada wspomaganie - nie kupiłbym kingquada bez EPS. Zgaduję, że link nr 2 nie posiada go na 90 %, w przypadku linku nr 1 myślę, że też tam go nie ma. Jeśli jednak temat EPS nie jest Ci niezbędny to w mojej opinii oba quady wyglądają na zadbane - chociaż ten drugi trochę w błotku postał
Co do stosunku ilości km-mtg. Kumpel kupił nowego canama obecnie ma 3100 km i 180 mtg, jazda mieszana z przewagą wyprawowej
Ozo Drapers Squad
Re: Quad 20,000 - 30,000 zł
Dzieki za odpowiedzi, generalnie nie zamykam sie na inne marki.
Sadzilem ,ze KingQuad oferuje dobry "value for money".
Przejrzalem Hondy i generalnie widzę ,że można wyrwać młodszy egzemplarz ale mocy trochę mniej.
Sadzilem ,ze KingQuad oferuje dobry "value for money".
Przejrzalem Hondy i generalnie widzę ,że można wyrwać młodszy egzemplarz ale mocy trochę mniej.