Są firmy, które dorabiają uszczelniacze pod żądany wymiar.Ikar pisze:Mała przestroga dla użytkowników canama g2.
1x 38x70x12 - ten niestety nie jest nigdzie dostępny
Oryginał w serwisie też nie jest dostępny?
Są firmy, które dorabiają uszczelniacze pod żądany wymiar.Ikar pisze:Mała przestroga dla użytkowników canama g2.
1x 38x70x12 - ten niestety nie jest nigdzie dostępny
W całości jest bardziej wytrzymała. Tylko trzeba więcej śrub odkręcić przy demontażu.oolsztyniak pisze:"płyta" środka z osłoną podstopnic wygląda trochę słabo
Czemu nie są to trzy oddzielne elementy?
Na gorącym silniku po około 4h jazdy i okręceniu bagnetu olej się wylał. Około 100 ml myślę, że poszło na podłogę.DKfan pisze:Odpalić, zagrzać ze 2-3 min, zgasić poczekać ze 2 min i sprawdzić. Gieneralnie instrukcja każe na ciepło
W CF trzeba było sprawdzać na ciepłym bo tam chłodnica oleju była.Robson102 pisze:Moim zdaniem najlepiej olej sprawdzić na zimnym przed pierwszym odpaleniem. Mamy wtedy pewność, że cały jest w misce.
Tak samo jak w samochodzie.
Ja sprawdzam zawsze przed odpaleniem.
I więcej się na męczyć przy montażuRobson102 pisze:W całości jest bardziej wytrzymała. Tylko trzeba więcej śrub odkręcić przy demontażu.
Łukasz, toż to sama przyjemność podłubać sobie samemu przy takim sprzęcie.oolsztyniak pisze: I więcej się na męczyć przy montażu
To nie za dobrze ... Nie masz przypadkiem za dużo oleju ?oolsztyniak pisze:Na gorącym silniku po około 4h jazdy i okręceniu bagnetu olej się wylał. Około 100 ml myślę, że poszło na podłogę.DKfan pisze:Odpalić, zagrzać ze 2-3 min, zgasić poczekać ze 2 min i sprawdzić. Gieneralnie instrukcja każe na ciepło