Kwestia gustu, mnie się podobaDKfan pisze: taki styl z kufrem, totalnie psuje urodę tego quada.
Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
- Robson102
- Posty: 339
- Rejestracja: ndz 15 sty, 2017
- Quad:: Can Am Outlander 1000R MAX XT-P
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Wołów
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Robert
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Mój kolor ma taki sam jak twój: czarno/żółty no twój nieco brzydszy bo bardziej w mandarynkę wpada (męskich akurat wtedy nie robili). Ale od biedy podobne.oolsztyniak pisze:I tak jest ładniejszy niż kolor Twojego quada
To kufer na wyprawę a nie do jazdy na codzień.
Znajdź mi taki, który doda uroku i będzie pakowny
Masz oczywiście rację, nie ma kufra dodającego uroku, skrzynka jakoś ujdzie ale z kuframi robi się "emerytenvagen" no ale na dalekie wyjazdy nie ma wyjścia albo kufer albo torba.
Jestem w stanie w to uwierzyć.Robson102 pisze:
Kwestia gustu, mnie się podoba
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- Robson102
- Posty: 339
- Rejestracja: ndz 15 sty, 2017
- Quad:: Can Am Outlander 1000R MAX XT-P
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Wołów
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Rozumiem aluzję, ale do emerytury mi jeszcze daleko.DKfan pisze: Jestem w stanie w to uwierzyć.
Robert
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Mówi to fan DKfan kolorów folkloru jakiegoś takiego w ciapkiDKfan pisze: Mój kolor ma taki sam jak twój: czarno/żółty no twój nieco brzydszy bo bardziej w mandarynkę wpada (męskich akurat wtedy nie robili). Ale od biedy podobne.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Ależ skąd, to zbyt daleko idące wnioski. Kupiłeś quada pod turystykę więc wyposażenie turystyczne Ci się podoba i jest to jak.najbardziej zrozumiałe.Robson102 pisze:Rozumiem aluzję, ale do emerytury mi jeszcze daleko.DKfan pisze: Jestem w stanie w to uwierzyć.
Ja akurat nie lubię mieć czegokolwiek na quadzie i najchętniej zdjąłbym również bagażniki, jednak muszę wykazać się pewna dozą rozsądku więc coś tam mam. Mi takie kufry diabelnie przeszkadzają i krępuje ruchy.
Łukasz mój co prawda w ciapki ale pod spodem ładne plastiki które się nie podrapia ani nie poscieraja bo okleina genialnie się trzyma.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- Robson102
- Posty: 339
- Rejestracja: ndz 15 sty, 2017
- Quad:: Can Am Outlander 1000R MAX XT-P
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Wołów
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Jacek, spoko.
Dzięki temu, że mam kufer, to mi tak bardzo błoto na plecy nie chlapie.
Łukasz, do Rumunii jedziesz quadem na kołach, czy na przyczepce?
Jakby nie było, to kawał drogi.
Dzięki temu, że mam kufer, to mi tak bardzo błoto na plecy nie chlapie.
Łukasz, do Rumunii jedziesz quadem na kołach, czy na przyczepce?
Jakby nie było, to kawał drogi.
Robert
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Na przyczepie.
Później 6 dni w górach.
Na codzień jeżdżę bez niczego. Kufer na wyprawy jest niezbędny. A jak już ma być to współgrający z quadem a nie jakiś tam kloc z tworzywa
Później 6 dni w górach.
Na codzień jeżdżę bez niczego. Kufer na wyprawy jest niezbędny. A jak już ma być to współgrający z quadem a nie jakiś tam kloc z tworzywa
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- Bilu.
- Posty: 213
- Rejestracja: ndz 20 paź, 2013
- Quad:: Arctic Cat 700, XTP 1000 2016
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Krzyżowice / Wrocław
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Tego do Can Ama nie polecam. Mam takiego Led Lera, do prędkości które uzyskuje się tym sprzętem to jest zbyt mało światła. W Arcticu mailem 100tke i tam można było szpilkę w nocy znaleźć w lesie. Ta lampa będzie dobra do wolniejszego sprzetu, chce ja włożyć do Arctica a do pomarańczy kupię coś nowego.DKfan pisze:Ten sam panel który sprzedaje Ledler tylko nie firmowany ich logo
http://allegro.pl/panel-led-60w-6x10w-c ... 39581.html
Plusem jest tak jam pisał Zmora, możliwośc wymiany soczewek i dowolnej konfiguracji panelu w zakresie skupienia światła. Ja mam wersję 4spot 2flood bo lepiej sprawdza się do szybkiej jazdy.
Z lamp o bardzo wysokiej jakości mogę polecić Vertexa (NSSC) produkującego lampy na pierwszy montaż do samochodów. Lampa ma bardzo dopracowaną obudowę, widać z boku dobrej jakości uszczelkę i dużo lepszej jakości poliwęglan na szybę. Miałem 36W lampę tego producenta i sprzedałem z quadem, ale przez 2 lata korzystania nie udało się jej zarysować w odróznieniu do tańszych lampek z Chin
http://www.masterled.pl/led-bar-ns-wl-6 ... c-fsf.html
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Polecam zestaw który mam. Na prawdę robi robotę.
Później wkleje fotkę
Później wkleje fotkę
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Przyszedł kufer.
Jest trochę spory ale ładnie komponuje się z całością myślę, że na wyprawy sprawdzi się bardzo dobrze. No i pewnie lepiej spakować ciuchy w kufer plastikowy niż materiałową torbę ale i z tych nie rezygnuję bo uważam, że to świetna alternatywa dla bardzo drogich kufrów z tworzywa. I z kaskiem w środku żeby zobrazować jego głębokość.
Przy okazji zabrałem się za wymianę olejów.
W silniku i skrzyni praktycznie bez problemu, no w sumie prawie bo w skrzyni nie dałem rady odkręcić śruby nie wiem czemu. Będzie kumpel z serwisu BRP to zerknie. Olej ze skrzyni wyssałem za pomocą ssawki, wlałem polecany przez wszystkich motul w kolorze niebieskim.
Do silnika poszedł 300v w kolorze seledynowym
Niestety poległem na olejach w moście. Nie mam kluczy calowych a tam imbusy są właśnie calowe. Żeby nie narobić sobie "biedy" nie będę na siłę próbował odkręcić, zamówiłem już klucze i jak przyjdą to wymienię.
Tak na oko olej w silniku idzie wymienić w 30 min, w mostach też w 30 min. Problem robi się ze skrzynią ponieważ ja jako laik musiałem odkręcić stopień chociaż niektórzy twierdzą, że da się to zrobić bez. Jak? nie mam pojęcia
Ogólnie nie jest to trudna robota.
Po wymianie oleju przyszedł czas na noce testy i przy okazji sprawdziłem jak świecą ledy już w "zestawie". Dotychczas żaden led nie satysfakcjonował mnie tak jak mój zestaw. Led 4d spoot jest idealny do szybkich przelotówek bo świeci bardzo daleko. Do tego dwa ledy typu flood na boki uzupełniają braki 4d spoot. No wręcz rewelacja
Filtr założony oryginał Rotax Polecany przez Jacka olej No i jego kolor Trochę rozbiórek jest Nocne testy Fabryczne światła I led. W miejscu, w którym stałem było z górki a za 100 metrów było pod górkę więc nie widać odległości na jaką led świeci ale ten okrągły placek z łuny światła świeci na prawdę daleko Niestety aparat nie złapał ostrości Podbijamy przebieg A na koniec barwa oleju wylanego z silnika. Oczywiście do tego było smarowanie zawieszenia, kalamity i wszystkie elementy ruchome. Smar raczej nie zaszkodzi a pomoże
Jest trochę spory ale ładnie komponuje się z całością myślę, że na wyprawy sprawdzi się bardzo dobrze. No i pewnie lepiej spakować ciuchy w kufer plastikowy niż materiałową torbę ale i z tych nie rezygnuję bo uważam, że to świetna alternatywa dla bardzo drogich kufrów z tworzywa. I z kaskiem w środku żeby zobrazować jego głębokość.
Przy okazji zabrałem się za wymianę olejów.
W silniku i skrzyni praktycznie bez problemu, no w sumie prawie bo w skrzyni nie dałem rady odkręcić śruby nie wiem czemu. Będzie kumpel z serwisu BRP to zerknie. Olej ze skrzyni wyssałem za pomocą ssawki, wlałem polecany przez wszystkich motul w kolorze niebieskim.
Do silnika poszedł 300v w kolorze seledynowym
Niestety poległem na olejach w moście. Nie mam kluczy calowych a tam imbusy są właśnie calowe. Żeby nie narobić sobie "biedy" nie będę na siłę próbował odkręcić, zamówiłem już klucze i jak przyjdą to wymienię.
Tak na oko olej w silniku idzie wymienić w 30 min, w mostach też w 30 min. Problem robi się ze skrzynią ponieważ ja jako laik musiałem odkręcić stopień chociaż niektórzy twierdzą, że da się to zrobić bez. Jak? nie mam pojęcia
Ogólnie nie jest to trudna robota.
Po wymianie oleju przyszedł czas na noce testy i przy okazji sprawdziłem jak świecą ledy już w "zestawie". Dotychczas żaden led nie satysfakcjonował mnie tak jak mój zestaw. Led 4d spoot jest idealny do szybkich przelotówek bo świeci bardzo daleko. Do tego dwa ledy typu flood na boki uzupełniają braki 4d spoot. No wręcz rewelacja
Filtr założony oryginał Rotax Polecany przez Jacka olej No i jego kolor Trochę rozbiórek jest Nocne testy Fabryczne światła I led. W miejscu, w którym stałem było z górki a za 100 metrów było pod górkę więc nie widać odległości na jaką led świeci ale ten okrągły placek z łuny światła świeci na prawdę daleko Niestety aparat nie złapał ostrości Podbijamy przebieg A na koniec barwa oleju wylanego z silnika. Oczywiście do tego było smarowanie zawieszenia, kalamity i wszystkie elementy ruchome. Smar raczej nie zaszkodzi a pomoże
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.