Odblokowanie V-max can am outlander
Odblokowanie V-max can am outlander
Witam wszystkich.
Mieszkam w Norwegii od pół roku mam can am-a Outlandera 650 max xt t3.2015r.
W Norwegii quada można zarejestrować tylko jako motocykl albo traktor.Oby dwie możliwości mają ograniczenia prędkości : motor 70km/h, traktor 40km/h. Po zakupie odwiedziłem salon gdzie był kupiony z pytaniem o odblokowanie prędkości żeby po zjechaniu z dróg publicznych można było korzystać z "gadziny"
Facet powiedział ze może mi to zrobić i będę miał możliwość cieszyć się jazdą. Wzięli go na warsztat i po jakiejś godznie oddając gostek z uporem maniaka przekonywał mnie ze te maszyny więcej już nie wyciągają.
Tak to wygląda teraz :po naciśnięciu guzika DPS na liczniku wyskakuje komunikat "TREKKE"(po polsku CIĄGNĄĆ )Z trzem ustawieniami -mini-med-max tak samo jak do wspomagania
Na "mini" quad rozpędza się do 40km/h po czym następuje odcięcie, a na "med i max"prędkościomierz dalej nie pokazuje większej liczby niż 40 ale według gps-u jadę ok 72km/h.
Przy wciśniętej manetce gazu na max jest bardzo nieprzyjemne szarpanie spowodowane odcięciem zapłonu. Podczas rozpędzanią obroty silnika dochodzą do 7300 po uzyskaniu wcześniej opisywanych prędkości obrony spadają do ok 6000
Sprawdzałem na norweskich forach i oni mierzą się z tym samym problemem, mają na to taki patent że zakładają wyłącznik na jeden kabel od czujnika prędkości.
Ja sprawdzałem to dołączając wtyczkę tego czujnika i wtedy udało mi się uzyskać trochę ponad 100km/h na dość krótkim odcinku. Związane jest z tym to że nie działa licznik kilometrów, prędkościomierz pokazuje cały czas (0) i wspomaganie działa wtedy na max
W czerwcu będę w Polsce na Śląsku mam zamiar wziąć ze sobą quada
Mieszkam w Norwegii od pół roku mam can am-a Outlandera 650 max xt t3.2015r.
W Norwegii quada można zarejestrować tylko jako motocykl albo traktor.Oby dwie możliwości mają ograniczenia prędkości : motor 70km/h, traktor 40km/h. Po zakupie odwiedziłem salon gdzie był kupiony z pytaniem o odblokowanie prędkości żeby po zjechaniu z dróg publicznych można było korzystać z "gadziny"
Facet powiedział ze może mi to zrobić i będę miał możliwość cieszyć się jazdą. Wzięli go na warsztat i po jakiejś godznie oddając gostek z uporem maniaka przekonywał mnie ze te maszyny więcej już nie wyciągają.
Tak to wygląda teraz :po naciśnięciu guzika DPS na liczniku wyskakuje komunikat "TREKKE"(po polsku CIĄGNĄĆ )Z trzem ustawieniami -mini-med-max tak samo jak do wspomagania
Na "mini" quad rozpędza się do 40km/h po czym następuje odcięcie, a na "med i max"prędkościomierz dalej nie pokazuje większej liczby niż 40 ale według gps-u jadę ok 72km/h.
Przy wciśniętej manetce gazu na max jest bardzo nieprzyjemne szarpanie spowodowane odcięciem zapłonu. Podczas rozpędzanią obroty silnika dochodzą do 7300 po uzyskaniu wcześniej opisywanych prędkości obrony spadają do ok 6000
Sprawdzałem na norweskich forach i oni mierzą się z tym samym problemem, mają na to taki patent że zakładają wyłącznik na jeden kabel od czujnika prędkości.
Ja sprawdzałem to dołączając wtyczkę tego czujnika i wtedy udało mi się uzyskać trochę ponad 100km/h na dość krótkim odcinku. Związane jest z tym to że nie działa licznik kilometrów, prędkościomierz pokazuje cały czas (0) i wspomaganie działa wtedy na max
W czerwcu będę w Polsce na Śląsku mam zamiar wziąć ze sobą quada
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Odblokowanie V-max can am outlander
Quada odblokowuje się poprzez zakodowanie kluczyka
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- marioIII
- Posty: 692
- Rejestracja: wt 20 sty, 2015
- Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Katowice
Re: Odblokowanie V-max can am outlander
jak będziesz na śląsku odwiedź serwis Wariant 2 w Katowicach zrobią Ci to, serwisuje u nich mojego.
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
Re: Odblokowanie V-max can am outlander
Wielkie dzięki odwiedzę ich na pewno.
Orientujesz się może ile kasy muszę ze sobą wziąść tak orientacyjnie
Pozdrawiam wszystkich.
Orientujesz się może ile kasy muszę ze sobą wziąść tak orientacyjnie
Pozdrawiam wszystkich.
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Odblokowanie V-max can am outlander
Za kodowanie u "normalnych" posiadaczy komputera nie będzie to kosztowało więcej jak 50-100 zł.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- Paulus71
- Posty: 402
- Rejestracja: śr 04 lip, 2007
- Quad:: Renia 1000 XXC
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: wawka
Re: Odblokowanie V-max can am outlander
wg mnie nie ma to nic wspólnego z kodowaniem kluczyka tylko ustawieniami rev i speedlimitera odpowienimi do homologacji w danym kraju
można to ominąć ale nie zrobi tego serwis autoryzowany
MBR z tego co wiem takie rzeczy ogarnia
można to ominąć ale nie zrobi tego serwis autoryzowany
MBR z tego co wiem takie rzeczy ogarnia
mods in progress :-)
Re: Odblokowanie V-max can am outlander
Mi też się wydaje ze to grubsza sprawa niż kodowanie kluczyka. Pisałem właśnie z osobą która miała do czynienia z podobnym przypadkiem. On proponuje wymienić ECU bo tam siedzi diabeł. Jest też tańsza opcja "Speedohealer " ale wtedy traci się rzeczywisty przebieg km
Tak na marginesie ile może kosztować takie ECU
Tak na marginesie ile może kosztować takie ECU
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Odblokowanie V-max can am outlander
Zacznij od najprostszej rzeczy czyli kluczyk i śruba przy cynglu
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
Re: Odblokowanie V-max can am outlander
Isajan na pw. Wysłałem wiadomośc!!!!
- Paulus71
- Posty: 402
- Rejestracja: śr 04 lip, 2007
- Quad:: Renia 1000 XXC
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: wawka
Re: Odblokowanie V-max can am outlander
jeśli to T3 to żaden kluczyk nie pomoże
a śrubką w manetce to się raczej canamów nie blokuje, nawet tajwany są bokowane na przepustnicy
a śrubką w manetce to się raczej canamów nie blokuje, nawet tajwany są bokowane na przepustnicy
mods in progress :-)