Odpowietrzenie seryjnych hamulców LS250 problem.
- Brzuch
- Posty: 155
- Rejestracja: czw 12 lut, 2015
- Quad:: Access SP 300
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Czarlin
Re: Odpowietrzenie seryjnych hamulców LS250 problem.
O matko jakie farmazony z tego wyszły ale już poprawiłem, mam nadzieje że jest teraz bardziej czytelne.
Im więcej błota tym większy fan
Re: Odpowietrzenie seryjnych hamulców LS250 problem.
Brzuch pisze:O matko jakie farmazony z tego wyszły ale już poprawiłem, mam nadzieje że jest teraz bardziej czytelne.
A jeszcze wracając do tematu to zauważyłem taką sprawę, odpowietrzając tylny zacisk oraz lewą klamkę płyn znikał ze zbiorniczka tylnego hamulca, rozumiem ze w bloku rozdzielczym są jakieś zaworki jednokierunkowe i zapewne poprzez nie jest taki cyrk z odpowietrzaniem.
- Brzuch
- Posty: 155
- Rejestracja: czw 12 lut, 2015
- Quad:: Access SP 300
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Czarlin
Re: Odpowietrzenie seryjnych hamulców LS250 problem.
Dokładnie tak jak mówisz to stanowi największy problem w odpowietrzeniu
Im więcej błota tym większy fan
Re: Odpowietrzenie seryjnych hamulców LS250 problem.
Własnie wróciłem z garażu i nic w temacie się nie zmieniło, zrobiłem jak sugerował kolega parę postów wyżej. Jak hamulec nożny wciśnięty to klamki twarde jak trzeba i żadnego powietrza nie ma podczas odpowietrzania. Za każdym razem i na każdym odpowietrzniku leci zawsze czysty płyn bez powietrza. Jak puszcze nożny to klamki są miękkie jak na samym początku. Gdzie jest problem ?Brzuch pisze:Dokładnie tak jak mówisz to stanowi największy problem w odpowietrzeniu
- Brzuch
- Posty: 155
- Rejestracja: czw 12 lut, 2015
- Quad:: Access SP 300
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Czarlin
Re: Odpowietrzenie seryjnych hamulców LS250 problem.
Ciężko powiedzieć. Może któryś z naszych forumowych mechaników swaperów ci podpowie jak to zrobić. Ja to robiłem z kolega w dwie osoby po 30 minutach hamulce były brzytwa. Spróbuj zrobić jeszcze tak. Pierw nozny na odpowietrznikach potem na tylnym zacisku potem na przednich. Następnie lewa klamka pierw rozdzielacz potem tylny zacisk, potem prawa klamka odpowietrz na rozdzielaczu a następnie na zaciskach przednich.
Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
Im więcej błota tym większy fan
Re: Odpowietrzenie seryjnych hamulców LS250 problem.
Zastanawia mnie efekt "przepychania" znaczy to tyle, ze jak wcisnę klamkę albo klamki i nacisnę w tym czasie hamulec nożny to czuje na klamkach ze zostają wypchnięte i robią się bardzo twarde. Ciekawe co jest przepychanie w układzie płyn czy powietrze, powietrza nie widać Rurki jakie zakładam na odpowietrzniki są silikonowe i bardzo dobrze przylegają, wiec tam wszystko jest szczelne zresztą odrobina płynu jaka wydostała się z otworu uszczelnia połączenie miedzy blokiem a samym odpowietrznikiem wiec nie zasysa powietrza.
A ze tak jeszcze zapytam czy podczas odpowietrzania zakładacie uszczelkę i pokrywę zbiorniczka przy klamkach i zbiorniczka od nożnego ? Ja te operacje wykonuje przy otwartych zbiorniczkach.
A ze tak jeszcze zapytam czy podczas odpowietrzania zakładacie uszczelkę i pokrywę zbiorniczka przy klamkach i zbiorniczka od nożnego ? Ja te operacje wykonuje przy otwartych zbiorniczkach.
- Brzuch
- Posty: 155
- Rejestracja: czw 12 lut, 2015
- Quad:: Access SP 300
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Czarlin
Re: Odpowietrzenie seryjnych hamulców LS250 problem.
Ja zamykałem
Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
Im więcej błota tym większy fan
Re: Odpowietrzenie seryjnych hamulców LS250 problem.
Odpowietrzamy na otwartych zbiorniczkach. Nie chce normalnie spróbuj od d*** strony na chama. Jak odpowietrzalem hamulce w Cf500 to robiłem to wstrzykując płyn bezpośrednio do zacisku pod bardzo wysokim ciśnieniem ... może spróbuj tak zacisk--->pompka--->zbiorniczek
Ozo Drapers Squad
Re: Odpowietrzenie seryjnych hamulców LS250 problem.
Pokombinuje we czwartek, obecnie sprawy zawodowe i brak czasu ... Dzięki chłopaki za podpowiedzi sprawdzę to na pewno.
Re: Odpowietrzenie seryjnych hamulców LS250 problem.
Nożny na odpowietrznikach klamek nie da rady odpowietrzyć zawory jednokierunkowe nie pozwalają na to, tam można odpowietrzyć tylko klamki. Cały układ bez powietrza, klamki zaciski przejrzane wszystko ok, nigdzie żadnych wycieków ani żadnego powietrza w układzie a problem pozostał.Brzuch pisze:Spróbuj zrobić jeszcze tak. Pierw nozny na odpowietrznikach potem na tylnym zacisku potem na przednich. Następnie lewa klamka pierw rozdzielacz potem tylny zacisk, potem prawa klamka odpowietrz na rozdzielaczu a następnie na zaciskach przednich.
Wcześniej zalany był płyn DOT-4 Bosch a teraz zalałem Orlen możne tu problem choć to idiotyczne ale .... ktoś coś ?