Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Bombardier / Can-am
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
marioIII
Posty: 692
Rejestracja: wt 20 sty, 2015
Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Katowice

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: marioIII » śr 08 lut, 2017

Też myślę o ledzie bo jak 3 noce w lesie będzie to na pewno się przydadzą tylko pyt jak to u mnie upchnę mając sporą skrzynkę na przodzie.
Myślę o takiej budżetówce kombo.
http://allegro.pl/lampa-robocza-halogen ... 78398.html
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: oolsztyniak » śr 08 lut, 2017

Będzie ok
A przy takiej możliwości montażu i zmiany szerokości podstawy zamontujesz sobie z powodzeniem na bamper z przodu. Przewiercisz, wkręcisz śruby i będzie git.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: DKfan » śr 08 lut, 2017

oolsztyniak pisze:Zrozumiałem Twój przekaz także spoko :)

Moje zdanie jest takie, że warto ale kupić ten tańszy produkt.
Te 30 000 godzin to 1250 dni ciągłego świecenia.
Tak na dobrą sprawę, można uznać, że w quadzie taka "lampka" ma dożywocie.
I tak i nie. Dane teoretyczne to nie wszystko.
Ważne jest uszczelnienie bo ledy wytrzymają uzytkowanie przez x godzin ale uszczelka z kartofla puści w końcu wilgoć i dojdzie do przyspieszonej degradacji lampy. Podobnie rzecz się ma z szybą osłaniającą led-y, miękki poliwęglan stosowany w tanich modelach szybko matowieje i ulega uszkodzeniom. Pamiętajmy przy tym że te dwa elementy ulegają zużyciu czy lampa jest włączona czy nie. No i kwestia jasności świecenia....ta podawana w tanich modelach to zazwyczaj wartość życzeniowa spod palca a nie zmierzona.

Bynajmniej nie jestem przeciwnikiem najtańszych rozwiązań bo i tak są o wiele lepsze niż oryginalne lampy ale miałem Vertexa i jakość wykonania, materiały i jasność świecenia są sporo lepsze i wróżą bezawaryjną pracę.
Nie piszę tutaj oczywiście od LedLerze który myślę że jakościowo nie różni się niczym od NX czy Datexa, natomiast marki które testują swoje produkty, mają certyfikaty TUV itd to już trochę inna klasa przy cenie niejednokrotnie na poziomie LedLEra lub niewiele wyższej.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: oolsztyniak » śr 08 lut, 2017

Ja w CF miałem budżetową lampę no name i nawet nie wiem czy był to spoot, flood czy combo.
Nie dość, że matowa się nie zrobiła, wytrzymywała jazdę przez krzaki i kładzenie małych drzewek to jeszcze miałem okazję sprawdzić jak trzyma się w wodzie i półgodzinne jej utopienie nie spowodowało żadnych negatywnych efektów i nawet kropli pary w środku nie było. Później lampa działała bez zastrzeżeń. Oczywiście nie wiem jak będzie za 3 czy 5 lat, czy nadal będzie taka szczelna ale ogólnie była OK.

Jeśli chodzi o LedLera jak już wcześniej pisałem jak dla mnie to za droga lampa a jakościowo mogę stwierdzić, że jest gorsza od budżetowych lamp no name. Na 4 lampy, które były w ekipie wszystkie 4 były reklamowane bo parowały od środka.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: oolsztyniak » śr 08 lut, 2017

Dobra czas zamówić oleje.

Pytanie, co do silnika, co do skrzyni, co w most przedni a co do mostu z tyłu?
Kupować XPS czy dać sobie spokój?
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
marioIII
Posty: 692
Rejestracja: wt 20 sty, 2015
Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Katowice

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: marioIII » śr 08 lut, 2017

może być i z motula - kluczowe to byle nie trafić podróby z fabryki/jednej wielkiej beczki..
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: oolsztyniak » śr 08 lut, 2017

A oleje o jakim oznaczeniu i gdzie wlewać?
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Ikar » śr 08 lut, 2017

Silnik XPS albo motul 300V - wchodzi 2,4 litra wraz z wymianą filtra

Skrzynia 75W140 Motul wchodzi 450 ml - to jest taki niebieski olej

Dyfer tył 75W140 Motul aż się zacznie lać chyba 300 ml

Dyfer przód 75W90 aż się zacznie lać chyba 500ml

Jak chcesz manuala to się uśmiechnij na pw :)
Ozo Drapers Squad

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: DKfan » śr 08 lut, 2017

Z tym tyłem to tak nie do końca, powinno się lać około centymetra poniżej korka wlewowego. W manualu jest o tym informacja, podobno właśnie przelewanie jest przyczyną siadania uszczelniaczy ai serwisy i uzytkownicy leją do przelania bo tak wygodniej.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Ikar » śr 08 lut, 2017

O proszę :) Jacek czujny więc super bo właśnie dowiedziałem się nowej rzeczy :)
Ozo Drapers Squad

ODPOWIEDZ

Wróć do „Bombardier / Can-am”