SWAP Lucky Star
Re: SWAP Lucky Star
Wzmocnić i podejrzewam że wydłużyć również
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: SWAP Lucky Star
Przedłużanie to już chyba za duża rzeźba.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
Re: SWAP Lucky Star
ONION123 pisze:Ltz ma małą komorę silnika i trudno zmieścić w nim tak dyzegdużego kloca jakim jest tdm
Widziałem nie jednego raptora 700 i według mnie jakoś mega drastycznie to one się nie różnią wielkością komory na silnik ale może to mało subiektywna ocena bez pomiarów .
Re: SWAP Lucky Star
Tak u sonika to siedziało po wydłużeniuwydłużeniu ramy. Duży kloc Ale wg mnie warty włożenia tylko dobrze to zrób powodzenia
Re: SWAP Lucky Star
Hah cos tam widać , myślę ,że taki swap mógł by być mega zaje***** . Te silniki to legenda i na dodatek są mocne i w miere elastyczne . Ale jest masa rzeczy które mnie zastanawiają i na które nikt mi podejrzewam nie powiem tylko muszę się sam przekonać i sprawdzić ( głównie wytrzymałość elementów ) i to czy ten silnik wogl wejdzie w rame Najlepsze jest to , że kasa jest , chęci są , miejsce na swap i narzędzia mam jakie tylko bym nie wymarzył a silnika jak nie ma tak nie ma
Re: SWAP Lucky Star
Jest dużo silników które nadają się tylko one mają na przykład jak ja porównanie zrobiłem to wśród 3 cech każdy motocykl miał 2 cechy na plus a 1 na minus i trzeba wybrać
Re: SWAP Lucky Star
Ten z Tdm ma same plusy , ma chłodnice oleju i na dodatek chłodzenie normalnie płynem . I charakterystyka która pasuje całkiem niezle
Re: SWAP Lucky Star
TDM-a nie włożysz bez całkowitego przerobienia ramy.
Silnik jest za duży. Nie mieści się na wysokość, jest też długi więc nie będziesz miał jak zrobić wydechu. Ale najważniejsze, że zębatka napędowa nie będzie w linii w tylnym wahaczem. Silnika w górę nie podniesiesz bo i tak jest wysoki, więc pozostanie cię przesunięcie mocowania tylnego wahacza w dół. A to jest grubszą sprawą niż wydłużenie całej ramy.
Znowu jeśli ją przedłużysz, to plastiki nie będą pasowały.
Ogólnie temat ciężki i wg mnie nie wykonalny bez bardzo dużego budżetu i wiedzy, a jeśli już byś zrobił dla samej sztuki, to albo nie będzie tanio, albo nie będzie wyglądało i działało.
Silnik jest za duży. Nie mieści się na wysokość, jest też długi więc nie będziesz miał jak zrobić wydechu. Ale najważniejsze, że zębatka napędowa nie będzie w linii w tylnym wahaczem. Silnika w górę nie podniesiesz bo i tak jest wysoki, więc pozostanie cię przesunięcie mocowania tylnego wahacza w dół. A to jest grubszą sprawą niż wydłużenie całej ramy.
Znowu jeśli ją przedłużysz, to plastiki nie będą pasowały.
Ogólnie temat ciężki i wg mnie nie wykonalny bez bardzo dużego budżetu i wiedzy, a jeśli już byś zrobił dla samej sztuki, to albo nie będzie tanio, albo nie będzie wyglądało i działało.
Re: SWAP Lucky Star
Jego wady to waga i wielkość... patrz jak on jest wysoki w raptorze który jest ponoć wysoki nad silnikiem... Może poszukaj innego turystycznego Endura? Bo te turystyki mają mokrą mise a wiadomo że lepiej suchą
Re: SWAP Lucky Star
Tdm ma sucha