SWAP Lucky Star
Re: SWAP Lucky Star
Ikar powiem tylko tyle buhaha
Re: SWAP Lucky Star
Marcin ja wiem jak jeżdżą Twoje quady z tym silnikiem - moje zdanie jest podzielane przez jednego z lepszych fachowców których znam i zdania póki co nie zamierzam zmienić. Może kiedyś spotkamy się w terenie i bd mieli szanse o tym podyskutować. Czego się spodziewałeś, że przyjmę Twoje wyzwanie ? Jazda ośką a 4x4 to jest kosmiczna różnica, te quady są stworzone do zupełnie czego innego. Miałbyś satysfakcję z objechania kogoś kto dostał (jak twierdzisz) gorszy sprzęt od Ciebie, a dodatkowo sportowym quadem jeździł ostatnio 2 lata temu ? Ja potrafię przyznać - bardzo dobrze jeździsz i świetnie panujesz nad sprzętem. Niemniej jednak stań na przeciw równego sobie i udowodnij jaki jesteś kozak - bo pojechać kogoś z innej dziedziny trudno Ci nie będzie. Nie pisz mi też proszę o przełożeniach bo to jest śmieszne - żadne inne przełożenie nie jest w stanie zmienić charakterystyki tego silnika. Podświadomie to wiesz, ale publicznie naturalnie tego nie przyznasz. Powiem Ci tak, ktoś kiedyś usiadł w Yamasze, ktoś dużo mądrzejszy ode mnie, od Ciebie i reszty osób na tym forum i zbierając doświadczenie tysięcy zawodników zaprojektował taki silnik który kosztem żywotności posiada tak charakterystyczny przebieg momentu obrotowego. Sucha miska olejowa ? A na co to komu w terenie ! Chcesz dalej ? Wytłumacz mi więc dlaczego w takim razie zawodnicy startujący w Baji - Janik, Stefaniak, Albinowski jeżdżą na tak awaryjnych seriach zamiast wybrać SWAP który jest zachwalany pod niebiosa ? Debile pewnie się nie znają
Marcin ja Ciebie bardzo szanuję za to jaką innowację wprowadziłeś quadów. Uwierz, że dzwoni do mnie wiele osób którzy pytają jakiego quada mają kupić. Uwierz, że staram doradzić im jak najlepiej. UWIERZ, ŻE KILKU OSOBOM POLECIŁEM TWOJĄ POSTAĆ - JAKO NAJLEPSZEGO FACHOWCA OD SWAPU W TYM KRAJU. Niemniej jednak nie będę na siłę zachwalał czegoś co jak widać nie tylko MOIM zdaniem jest po prostu przerostem formy nad treścią - LTR i Raptor z ER6
Dalej - uważam że (podobno) wyrzucanie kolegi Brzuch z grupy na FB jest po prostu oznaka tego ze to o czym mówi ma pewien sens. Tylko proszę nie pisz teraz, że nie masz na to wpływu. Piszesz o kosztach utrzymania quada ? To jest Twój główny argument. A powiedz za ile wystawiłeś swojego rapiego na olx ? Na koszt naszego hobby nie składa sie tylko oleje, filtry i tłok ale tez zakup quada. 50k za raptora to trochę spora przesada. 20 pare K za luckystara to tez trochę przesada, ceny za Twoje zabawki zaczęły się robić kosmiczne niestety. Swap CB500 był genialny wymyśliłeś super sprzęt, ale teraz jest już to delikatna przesada. W momencie w którym wszyscy czołowi polscy zawodnicy przesiądą się na takie sprzęty zacznę głosić że SWAP ER6 bije wszystko na głowę.
Na koniec chciałbym poprosić Łukasza o pewną kontrolę tego tematu - bo to jest temat SWAP LUCKY STAR, a nie ATV SWAP GARAGE zaprasza na płatne wizyty w klinice przeszczepu - nie odbieraj proszę tego Marcin w ten sposób, że chcę Ci odebrać chleb sprzed nosa. Bo tak jak wcześniej napisałem bardzo Cię szanuję. Mimo tego muszę stwierdzić, że w paru rzeczach jesteś niestety nieobiektywny, co w konsekwencji prowadzi do tego, że zachwalasz sprzęt który niekoniecznie pasuje do danego użytkownika.
Dziękuję wyżej, kolegi wyżej nie będę komentował szkoda klawiatury.
Marcin ja Ciebie bardzo szanuję za to jaką innowację wprowadziłeś quadów. Uwierz, że dzwoni do mnie wiele osób którzy pytają jakiego quada mają kupić. Uwierz, że staram doradzić im jak najlepiej. UWIERZ, ŻE KILKU OSOBOM POLECIŁEM TWOJĄ POSTAĆ - JAKO NAJLEPSZEGO FACHOWCA OD SWAPU W TYM KRAJU. Niemniej jednak nie będę na siłę zachwalał czegoś co jak widać nie tylko MOIM zdaniem jest po prostu przerostem formy nad treścią - LTR i Raptor z ER6
Dalej - uważam że (podobno) wyrzucanie kolegi Brzuch z grupy na FB jest po prostu oznaka tego ze to o czym mówi ma pewien sens. Tylko proszę nie pisz teraz, że nie masz na to wpływu. Piszesz o kosztach utrzymania quada ? To jest Twój główny argument. A powiedz za ile wystawiłeś swojego rapiego na olx ? Na koszt naszego hobby nie składa sie tylko oleje, filtry i tłok ale tez zakup quada. 50k za raptora to trochę spora przesada. 20 pare K za luckystara to tez trochę przesada, ceny za Twoje zabawki zaczęły się robić kosmiczne niestety. Swap CB500 był genialny wymyśliłeś super sprzęt, ale teraz jest już to delikatna przesada. W momencie w którym wszyscy czołowi polscy zawodnicy przesiądą się na takie sprzęty zacznę głosić że SWAP ER6 bije wszystko na głowę.
Na koniec chciałbym poprosić Łukasza o pewną kontrolę tego tematu - bo to jest temat SWAP LUCKY STAR, a nie ATV SWAP GARAGE zaprasza na płatne wizyty w klinice przeszczepu - nie odbieraj proszę tego Marcin w ten sposób, że chcę Ci odebrać chleb sprzed nosa. Bo tak jak wcześniej napisałem bardzo Cię szanuję. Mimo tego muszę stwierdzić, że w paru rzeczach jesteś niestety nieobiektywny, co w konsekwencji prowadzi do tego, że zachwalasz sprzęt który niekoniecznie pasuje do danego użytkownika.
Dziękuję wyżej, kolegi wyżej nie będę komentował szkoda klawiatury.
Ozo Drapers Squad
-
- Posty: 8
- Rejestracja: pn 24 paź, 2016
- Quad:: LS CB 500
- Imię: Mateusz
Re: SWAP Lucky Star
Poczytałem i niezły bajzel się tutaj stworzył. Ja ze swapu osobiście jestem bardzo zadowolony, po tym jak dołożylem nowy zawias quad poszedł odrobinę w górę mimo wszystko nadal da się nad nim panować.
Panowie jeżeli myślicie, że z quadowych silników przeznaczonych do mx, jazdy po torze czy większego upalania nie da się wykrzesać wytrzymałości to jesteście w dużym błędzie. Konstruktorzy wiedzą doskonale, że jeżeli kogoś stać na quada typu nowy ltr, nowy yfz to także stać na remont po każdym sezonie (lub nawet w trakcie). Wszystko obraca się dookoła pieniędzy, bo tak jak na rynku samochodowym tak i quadowym coraz większe przychody generuje się ze sprzedaży części aniżeli sprzedaży maszyn. Pozostaje mi jednak współczuć ludziom którzy nie znają "Cfaniaka Marcina" i są skazani na częstsze remonciki ja osobiście mam nadzieję że zastapie kiedyś moją 500 na mocniejsza wersję, pozdro Pany
Panowie jeżeli myślicie, że z quadowych silników przeznaczonych do mx, jazdy po torze czy większego upalania nie da się wykrzesać wytrzymałości to jesteście w dużym błędzie. Konstruktorzy wiedzą doskonale, że jeżeli kogoś stać na quada typu nowy ltr, nowy yfz to także stać na remont po każdym sezonie (lub nawet w trakcie). Wszystko obraca się dookoła pieniędzy, bo tak jak na rynku samochodowym tak i quadowym coraz większe przychody generuje się ze sprzedaży części aniżeli sprzedaży maszyn. Pozostaje mi jednak współczuć ludziom którzy nie znają "Cfaniaka Marcina" i są skazani na częstsze remonciki ja osobiście mam nadzieję że zastapie kiedyś moją 500 na mocniejsza wersję, pozdro Pany
-
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Re: SWAP Lucky Star
Ikar ja przyznaje ci racje ale tylko w paru kwestiach w przeciwieństwie do ciebie mam porównanie miałem seryjnego raptora 700 parę lat temu robiłem w nim remont wiem z czym to się je , ale też dłuższy czas użytkuje quady po Swapie i uwierz mi do tego do czego ja potrzebuje quada i większość ludzi to żaden seryjny silnik nie sprosta . Ten quad jest po prostu uniwersalny można polatać w terenie ale i można go używać zamiast motocykla w trasy rzędu 300km i to jest piękne i,dla tego cieszy się to takim zainteresowaniem i nie gadajcie mi o tym ze fabryczny jest lepszy, pytanie powinno brzmieć do czego jest fabryczny lepszy i w tym miejscu dam przykład raptor tdm 900 RS na dakar nadal uważasz ze zwykła 700 seria lepsza ? uważasz że jak by tak było to pierniczyli by sie z takim wielkim ciezkim rympołem ? wsadzili mu silnik mocniejszy a zarazem mniej wyżyłowany i na dakarze sprawdził sie lepiej , wiec gadanie ze seria lepsza nie ma tu uzasadnienia wszystko zależy od tego kto i jak chce użytkować tego quada. A co do mojej jazdy to ja zwykły amator jestem zrobię jedno kółko po bardziej hardkorowym terenie i mnie ręce bolą wiec żaden zemnie kozak chodziło mi o to żeby udowodnić która maszyna jest lepsza w uśrednionym terenie a nie umiejetności kierowcy wszystko zależy od terenu ale uważam że ltz mimo wszystko dostała by cięgi bo to za duza różnica mocy by było inaczej mąjac na uwadze ze na jednym i drugim quadzie będą siedziały osoby o jednakowych umiejętnościach . Prawda jest taka ze tylko w terenie gdzie nie da się wykorzystać pełnej mocy er6 to tam jakis inny quad bedzie miał przewagę choc by wagę ale na pewno nie ltz a kiedy zrobi się trochę miejsca by odkręcić role sie odwrócą Z tym momentem to chyba nie wiesz o czym gadasz to w takim razie banshee nie ma szans z ltz bo trzeba wysoko kręcić przeciez jeżeli utrzymuje obroty na takim poziomie w którym mam największy dostepny moment obrotowy a mam go większy niż jakakolwiek ośka to co za róznica czy masz 5 tys obr a ja 7 tys obr skoro er6 kreci sie do 11500? Jaka to jest też różnica że np seria wstanie z 2 biegu z manetki ale masz prędkość na drugim biegu w seri = 50km/h to ja mam na jedynce 60km/h i trzeba uważać żeby się nie nakryć quadem skoro er6 rusza bez dodawania gazu z miejsca po puszczeniu sprzegła to chyba świadczy o tym że ma dobry dół i w tej kwestii się z tobą nie zgadzam bo nie masz racji er6 ma po prostu dłuższe przełożenia w skrzyni biegów i można to zniwelować zębatkami by moment był lepszy na poszczególnych biegach jeśli nadal uważasz inaczej to chyba nie ma sensu by o tym dalej rozmawiać . Ps Robię to co robię Bo bardzo to lubie Mam zajawkę na to i ludziom się to podoba gdyby tak nie było nie robił bym tego a ponieważ spora część obdarowała mnie jakimś zaufaniem dla tego staram się robić jak najlepiej a to ze trzymają moja stronę to chyba świadczy tylko o tym ze są zadowoleni Opinie innych mnie w ogóle nie interesują a jak mi jadą to mam tylko większą motywacje i nastepne pomysły mnożą mi sie w głowie . Co do ceny raptora była celowo taka bo quad nie jest na sprzedaż a jak bym go wystawił za 40 to jeszcze by sie gdzie klient znalazł a mnie chodziło tylko o zaprezentowanie szerszej publicznosci nic wiecej ztad taka cena Na koniec tylko dodam ze żaden temat nie jest tak oblegany a przecież poza swapami i filmami z wypadów nic innego tu nie ma a wszyscy tu zaglądają ja tych wyświetleń tyle nie na biłem Chcesz to napisz do Łukasza niech mnie zbanuje zamknie temat przeżyję teraz jest Fb i inne portale poza tym gdyby nie ten temat to większość była by na innym forum o quadach a część by nawet nie wiedziała o quadziku bo przyszła tu za mną wiem to od nich A ja tez dziele się swoja wiedzą we wszystkich innych kwestiach wiec staram się w jakiś sposób rekompensować to ze niejako quadzik pomógł mnie Pozdrawiam wszystkich szczerych ludzi Dobranoc
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: SWAP Lucky Star
Trochę widzę robi się tu niesmacznie.Marcin ATV SWAP Garage pisze:Na koniec tylko dodam ze żaden temat nie jest tak oblegany a przecież poza swapami i filmami z wypadów nic innego tu nie ma a wszyscy tu zaglądają ja tych wyświetleń tyle nie na biłem Chcesz to napisz do Łukasza niech mnie zbanuje zamknie temat przeżyję teraz jest Fb i inne portale poza tym gdyby nie ten temat to większość była by na innym forum o quadach a część by nawet nie wiedziała o quadziku bo przyszła tu za mną wiem to od nich A ja tez dziele się swoja wiedzą we wszystkich innych kwestiach wiec staram się w jakiś sposób rekompensować to ze niejako quadzik pomógł mnie
Z fajnego tematu, pomocnego i z ekspresowym doradztwem robi się typowy temat za jaki na ATV dostałeś Bana.
Teraz widzę, że mocno obrosłeś w piórka i śmiem twierdzić, że trochę przesadzasz.
Nie jesteś "Bogiem" tego forum, ludzie i bez Ciebie tu trafią bądź nie.
Jeśli ktoś wszem i wobec ma Ci za to bić brawo to niestety ale tu tak nie będzie.
Proponuję co niektórym trochę spuścić z tonu, iść pojeździć i przestać bić niepotrzebnie pianę. To jest forum a forum ma to do siebie, że ludzie wyrażają swoją opinię. Nie oznacza to, że osoby mające odmienne zdanie trzeba grupowo mieszać z błotem i gnoić.
Przeczytajcie kilka pierwszych stron tego tematu jak było miło i przyjemnie.
A teraz? Jak się komuś nie podoba Marcin i jego robota od razu jest "najazd".
Do czego to prowadzi?
Marcin powiem tak, robisz dobrą robotę.
Nie wiem tylko dlaczego pojawił się w Tobie taki snobizm?
Umówmy się, że nie jesteś tu charytatywnie, bo robisz Swapy za kasę, tu zrobiłeś sobie darmową reklamę, może nie tyle co darmową ale za wiedzę jaką posiadasz trochę pomagając innym masz reklamę.
Niestety z takim podejściem jak zacytowałem u góry daleko nie zajedziesz bo ja osobiście zaczynam Cię odbierać jako zadufanego w sobie cwaniaka nastawionego tylko na zysk a nie jak Quadowca niosącego pomoc.
Wiem, że za niesienie pomocy rodziny nie wyżywisz ale trochę bym jednak wrócił do Twoich korzeni jak swoją przygodę ze swapem zaczynałeś.
Trzymajcie się i trochę więcej pokory Panowie
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
Re: SWAP Lucky Star
Według mnie najeżdzanie na projekty er6 w innych quadach nie ma kompletnego sensu. To jest tak , że jeden woli 300 koni w dieslu a drugi w benzynie , jeden benzyna turbo drugi wolno ssak. Niestety każdy ma inny gust. Gdyby każdy miał taki sam to najładniejsze panienki zostały by wybrane , a brzydkie by chodziły bez mężów i swoich rodzin
Co do wypowiedzi oolsztyniaka. Według mnie każdy ma swoją granicę kiedy siedzi cicho (a że tu praktycznie sami faceci) musi czasem zaiskrzeć. No ale do jasnej cholery odpowiedzcie sobie na jedno pytanie jak długo dacie się obrażać ? Każdy kiedyś wybuchnie , jeden miej impulsywnie drugi bardziej.
Pamiętajcie , że każdego z nas łączy jedno bardzo drogie hobby - Quady
I to obojętnie z jakim silnikiem.
Co do wypowiedzi oolsztyniaka. Według mnie każdy ma swoją granicę kiedy siedzi cicho (a że tu praktycznie sami faceci) musi czasem zaiskrzeć. No ale do jasnej cholery odpowiedzcie sobie na jedno pytanie jak długo dacie się obrażać ? Każdy kiedyś wybuchnie , jeden miej impulsywnie drugi bardziej.
Pamiętajcie , że każdego z nas łączy jedno bardzo drogie hobby - Quady
I to obojętnie z jakim silnikiem.
Re: SWAP Lucky Star
Nikt tu nikogo nie obraza jest to merytoryczna dyskusja nt tego czy pakowanie takich silników do takich quadow ma sens. Z jedna rzeczą Marcin sie zmienił - nauczył sie kulturalnie rozmawiać.
Ozo Drapers Squad
- Tomek_LS500cb
- Posty: 1250
- Rejestracja: czw 26 cze, 2014
- Quad:: lucky star 500cb
- Imię: Tomek
Re: SWAP Lucky Star
....czytam i.... czytam...
Panowie ja naprawde nie rozumiem sporu... prosta sprawa... kupujesz sprzet jaki ci odpowiada... jezdzisz... naprawiasz... inwestujesz... masz fun z jazdy i jezeli ciebie na to stac (remonty, wymiany oleju co 10-15mth itp) a moc i osiagi maszyny, styl jego prowadzenia ci odpowiada to nie zawracasz sobie du.py niczym innym
..... ale... jezeli kupiles sobie quada bo za.je.biscie podoba ci sie takie hobby ale nie stac cie zeby po pierwsze kupic nowego po drugie systematycznie zamiast tankowac zbiornik paliwem musisz wymienuac olej i raz na sezon albo dwa dlubnac konkretniej w silniku to opsca swapu sprawdza sie w 100procentach...
Rozumiem ze nie kazdy jest za tym i mowi ze to przerost formy nad trescia ale to nie wam oceniac.... jezeli ktos oczekuje wiecej mocy i mniejszej awaryjnosci i zglasza sie do Marcina to jest tylko i wylacznie wybor tej osoby... czy ktos komus kazal kozystac z jego uslugi? Hmmm... chyba nie... sam osobiscie dawno temu pytalem Marcina czy zrobil by swap w yfz450 bo jak uslyszalem w warsztacie kwote rzedu ok5 tysi za remont to od razu wpadl mi na mysl swap... niestety nie doszlo do tego w tamtym czasie... quad poszedl dalej za smieszne pieniadze i przyszly wlascicie robil juz sobie remont sam....
Panowie ja naprawde nie rozumiem sporu... prosta sprawa... kupujesz sprzet jaki ci odpowiada... jezdzisz... naprawiasz... inwestujesz... masz fun z jazdy i jezeli ciebie na to stac (remonty, wymiany oleju co 10-15mth itp) a moc i osiagi maszyny, styl jego prowadzenia ci odpowiada to nie zawracasz sobie du.py niczym innym
..... ale... jezeli kupiles sobie quada bo za.je.biscie podoba ci sie takie hobby ale nie stac cie zeby po pierwsze kupic nowego po drugie systematycznie zamiast tankowac zbiornik paliwem musisz wymienuac olej i raz na sezon albo dwa dlubnac konkretniej w silniku to opsca swapu sprawdza sie w 100procentach...
Rozumiem ze nie kazdy jest za tym i mowi ze to przerost formy nad trescia ale to nie wam oceniac.... jezeli ktos oczekuje wiecej mocy i mniejszej awaryjnosci i zglasza sie do Marcina to jest tylko i wylacznie wybor tej osoby... czy ktos komus kazal kozystac z jego uslugi? Hmmm... chyba nie... sam osobiscie dawno temu pytalem Marcina czy zrobil by swap w yfz450 bo jak uslyszalem w warsztacie kwote rzedu ok5 tysi za remont to od razu wpadl mi na mysl swap... niestety nie doszlo do tego w tamtym czasie... quad poszedl dalej za smieszne pieniadze i przyszly wlascicie robil juz sobie remont sam....
Re: SWAP Lucky Star
Ale kupując ltr jesteś świadomy remontów co roku... To pieniądze masz na te remonty a jak by cie nie był o stać to kupił byś coś innego. Więc baza słaba wg mnie. I jeszcze nie komfortowy bo to jest torowy
- Brzuch
- Posty: 155
- Rejestracja: czw 12 lut, 2015
- Quad:: Access SP 300
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Czarlin
Re: SWAP Lucky Star
Pozatym Ltr do jazdy turystycznej się nie nadaje, a przeloty 300 KM - nie wyobrażam sobie tego. Pozycja za kierownicą jest mocno sportowa dlatego ten sprzęt mi osobiście nie odpowiada.
Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
Im więcej błota tym większy fan