problem z akctuatorem
problem z akctuatorem
Witam jeste posiadaczem KVF 650.
Mam poważny problem. Wymieniałem uszczelniacze w dyfrze przód. Odłączyłem mechanizm do przerzucania napedu 2WD 4WD. Rozebrałem go na części gdyż wymagał reanimaci. Po podłączeniu mrugają kontrolki na przemian 2WD 4WD. Wcześniej wszystko było ok. Domyśliłem się że pewnie żel ustawiłem potencjometr. Pomóżcie jak go ustawić żeby wszystko działało.Co można z Tym zrobić.
Mam poważny problem. Wymieniałem uszczelniacze w dyfrze przód. Odłączyłem mechanizm do przerzucania napedu 2WD 4WD. Rozebrałem go na części gdyż wymagał reanimaci. Po podłączeniu mrugają kontrolki na przemian 2WD 4WD. Wcześniej wszystko było ok. Domyśliłem się że pewnie żel ustawiłem potencjometr. Pomóżcie jak go ustawić żeby wszystko działało.Co można z Tym zrobić.
- jarecki13
- Posty: 627
- Rejestracja: ndz 26 cze, 2011
- Quad:: TraktoReX 680 :)
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Dolny Śląsk B-c
Re: problem z akctuatorem
Ściągając tą metalową obudowę okrągłą, masz trzy możliwości założenia jej i tylko jedna jest poprawna, chodzi o ten dekielek z magnesami musisz go poprzestawiać tak aby był w tym samym miejscu jak go rozbierałeś, ewentualnie czyszczenie potencjometra specjalnym preparatem do potencjometrów co da ci kolejne 30 mth jest jeszcze opcja przerobienia go , ale to jest już opisane na innym forum ,musisz tam zajrzeć i poczytać sobie bo to jest dość obszerna lektura z działu kawasaki
Re: problem z akctuatorem
duzo juz wiem. Powiedz mi prosze czy trzeba tez odpowiednio ustawic potencjometr? bo zauwazylem ze w zaleznosci jak go ustawie to kontrolka sie swieci 2WD badz4WD albo na przemian miga 2WD 4WD. mozesz dac swoje namiary jak bym mial pytanie na ten temat? zalezy mi bardzo na czasie a niechce tracic czasu na forum. Odwdziecze sie mozesz byc pewien.
- jarecki13
- Posty: 627
- Rejestracja: ndz 26 cze, 2011
- Quad:: TraktoReX 680 :)
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Dolny Śląsk B-c
Re: problem z akctuatorem
. Tam masz podane trzy wartości, bierzesz miernik i przykładasz do kostki actuatora do odpowiednich przewodów czarny z czerwonym( 3-15 ohm ) pomarańczowy-niebieski( 3,5-6,5k ohm ) i żółty-niebieski (630-5,300 ohm) tylko jedną można ustawić albo pomarańcz z niebieskim albo żółty z niebieskim już nie pamiętam najlepiej jak podepniesz miernik i zaczniesz kręcić potencjometrem wtedy sam zobaczysz. Ogólnie to jest nie naprawialna rzecz, przewidziana na pewną ilość cykli, ale jeżeli coś źle poskładałeś to może dasz rady tchnąć w niego jeszcze trochę życia.
Re: problem z akctuatorem
Panowie dzieki za pomoc temat pokonany. wszystko dziala jak powinno.
Re: problem z akctuatorem
Dopadła mnie ta choroba .
Napisz jak sobie poradziłeś w swoim przypadku.
Napisz jak sobie poradziłeś w swoim przypadku.
Re: problem z akctuatorem
No dokładnie, mi też coś szwankuje.