Ale to chyba w X8 tak się robi, 500 ma chłodnicę oleju ?Robsson pisze:Chwila pracy silnika, gasisz i po minucie wykręcasz miarkę wycierasz po czym wkręcasz - wykręcasz i sprawdzasz. Najlepiej pomiędzy połową a górą kratki na miarce żeby było.
Pogaduchy o CF Off-Top
- Supriseme
- Posty: 405
- Rejestracja: ndz 10 sie, 2014
- Quad:: X8, Scrambler 1000xp
- Imię: Szymon
- Lokalizacja: Lipiany
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
- Supriseme
- Posty: 405
- Rejestracja: ndz 10 sie, 2014
- Quad:: X8, Scrambler 1000xp
- Imię: Szymon
- Lokalizacja: Lipiany
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Czyli sprawdzanie robi się jak w aucie na zimnym silniku
-
- Posty: 24
- Rejestracja: czw 17 wrz, 2015
- Quad:: CF MOTO X8 EPS
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Księginice k. Trzebnicy
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
DKfan pisze:http://www.quad.cz/2016/x8-facelift.html
O nowym wspomaganiu nigdzie nie przeczytałem a przydałoby sie bo obecne nie zasługuje na tą nazwę, raczej przeszkadzacz, chyba że ktoś używa X8 do prac rolnych.
-Z pewnych zmian to oczywiście przednie lampy z led do dziennej jazdy.
-Zabrano z grilla sporo plastiku więc ktos wreszcie zauważył ten problem, chociaz ja jeszcze zrobilbym dziury w tym garbie pod bagaznikiem i dał jakas kierownice na chłodnice oleju
-Zamiast tarczy na wale zastosowano tarcze na kołach, czy to cos pomoze to chyba zalezy bardziej od tego czy przekonstruowano felerna pompę hamulcową i układ hamulcowy bo tarcza na wale w Can-amie łapie tylne koła jak pitbull. Więc jak dla mnie nie tu ukryta jest skutecznosc układu
- Zmieniono siedzenie pasażera
Jest więc nadzieja na poprawę niektórych bolączek x8
Chociaz tak na prawde powinien dostać: przyzwoite wspomaganie, zmiane lokalizacji chłodnicy oleju, przekonstruowanie ukłądu hamulcowego i kalamitki w wałach.
Nie wiem czy to + czy - w dłuższej perspektywie ale w Z1000 (czyli prawdopodobnie ten sam silnik będzie w nowym X8 1000) ma suche sprzęgło. Zapewni to szybszą reakcją na gaz tylko jaka wytrzymałość tarcz? Kto pierwszy chętny na testera?
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Postawcie mi pod dom i chętnie go potestuję
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
-
- Posty: 24
- Rejestracja: czw 17 wrz, 2015
- Quad:: CF MOTO X8 EPS
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Księginice k. Trzebnicy
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Ty nie możesz bo już jesteś testerem Can-amaoolsztyniak pisze:Postawcie mi pod dom i chętnie go potestuję
Na Cf-kę trzeba poczekać aż będzie w sprzedaży następnie kupić i wtedy można zostać testerem
-
- Posty: 946
- Rejestracja: pt 05 lis, 2010
- Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Sompolno koło Konin
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
spoko , pierwszy rok , to jelenie , co sfinansują poprawki,
-
- Posty: 24
- Rejestracja: czw 17 wrz, 2015
- Quad:: CF MOTO X8 EPS
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Księginice k. Trzebnicy
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Myślę że rok to mało. Ale te największe bolączki pewnie uda się wyeliminować. Zagadką pozostaje nowy silnik. W Z1000 ma suche sprzęgło.robertmuszka pisze:spoko , pierwszy rok , to jelenie , co sfinansują poprawki,
Moja CF-ka z EPS-em spisuje się bdb. Poza czujnikiem wentylatora który mi kolega elektryk naprawił (też lata na X8) i wymianie śrub z kasowaniem luzów na 2-gim przeglądzie (i wymianie 2 śrub w EPS) nic więcej się z gadem nie dzieje. Na 3-cim przeglądzie u pingwina też na wspomaganiu małe kasowanie luzów i nic więcej nie trzeba było robić. Luzów na kierze praktycznie brak.
Może dlatego że quad nigdy nie topiony? Tylko szutry i trawersy bo nie lubię myć gada 3 godziny po topieniu w błocie.
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Testerzy już byli, ja jestem tylko użytkownikiemlemon pisze:Ty nie możesz bo już jesteś testerem Can-ama
Rok wystarczy. Tam są bardzo szybko wprowadzane poprawkilemon pisze:Myślę że rok to mało.robertmuszka pisze:spoko , pierwszy rok , to jelenie , co sfinansują poprawki,
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Problemy z ciśnieniem oleju w X8 to chyba jednak dłużej rozwiązywali. A debilnego układu hamulcowego do tej pory nie poprawili. Jeżeli silnik będzie ok to poprawki różnych drobiazgów zajmą wspomniany rok. Jeżeli pojawi się problem z silnikiem to trzeba liczyć 2 lata lub więcej. Zmiany technologiczne nie są wprowadzane po określonym resursie czasowym tylko po przekroczeniu określonej liczby awarii związanych z danym elementem. Więc tak na prawdę wszystko zależy od wielkości sprzedaży. Może to być rok jak i trzy.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad