CF Moto 500 - duzo pali i nie trzyma obrotow po odpaleniu

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami CF Moto
theblackmonk
Posty: 14
Rejestracja: śr 28 wrz, 2016
Quad:: CF Moto 500
Imię: Grzesiek

CF Moto 500 - duzo pali i nie trzyma obrotow po odpaleniu

Post autor: theblackmonk » pt 07 paź, 2016

Zawory regulowane. Paliwo do gaznika dochodzi. Filtry ok.
Reguluje gaznik...
Na ile obrotow powinna być odkrecona srubka od regulacji mieszanki w gazniku?
I od czego jest srubka na zdjeciu nizej? od niej idzie wezyk gdzies do silnika...
Co w ogóle jeszcze można regulowac w gazniku? bo iglica widzialem, ze nie ma ustawien. Niektorzy podobno podginaja blaszke od plywaka, ale nie bardzo rozumiem jak i po co się ja podgina...

Mysle tez ze moze brac lewe powietrze. Moze gdzies przy airboxie nieszczelny...
Załączniki
14494755_1039028782881735_6258518766773079182_n.jpg

Robsson
Posty: 935
Rejestracja: pn 25 sie, 2014
Quad:: canam

Re: CF Moto 500 - duzo pali i nie trzyma obrotow po odpaleni

Post autor: Robsson » pt 07 paź, 2016

Śrubki w kolejności od lewej zaznaczone strzałkami:
1. Regulacja mieszanki/powietrza - jak masz oryginalna dysze to powinna być wykręcona ok 2 i 3/4 obrotu.
2. To jest wężyk przelewowy. W momencie gdy w komorze pływaka jest za dużo paliwa nadmiar tym wężykiem idzie pod silnik.
3. Regulacja obrotów biegu jałowego (wolnych)
Jak jesteś pewien, że gaźnik jest czysty, ustawa mieszankę na 2 i 3/4 i ustaw obroty jałowe tak aby nie gasł tylko sobie pracował.
A podczas jazdy są jakieś objawy typu zalewanie się po dodaniu gazu? Czkanie, strzelanie, dławienie się? Czy jeździ prawidłowo.
Jak stoi i pracuje nie leci dołem paliwo przelewem? Nie masz plam na podłodze w garażu?
Załączniki
cfmoto.jpg
cfmoto.jpg (37.68 KiB) Przejrzano 6169 razy
V2.....sound of madness :twisted:

theblackmonk
Posty: 14
Rejestracja: śr 28 wrz, 2016
Quad:: CF Moto 500
Imię: Grzesiek

Re: CF Moto 500 - duzo pali i nie trzyma obrotow po odpaleni

Post autor: theblackmonk » pt 07 paź, 2016

Robsson Mistrzu, dzieki ze odpisales!
Objawy sa takie, ze spala bak na 100km (jazdy po rownej nawierzchni) i jak odpalam to gasnie dopoki nie pojezdze. Po 10 minutach jazdy zaczyna trzymac obroty. Na wysokich obrotach lata gicior, ale na wolnych jakos dziwnie pracuje, jakby czasem go przydusilo. Nie za rowno. No i jak schodzi z wysokich obrotow to jakby troche strzelal...

Srubka przelewowa jest zakrecona. Jak ja odkrecilem to paliwo leci. Jutro odkece i zobacze ile wyleci! Robie tego quada z mechanikiem, ale on nie kumaty w quadach. Mowil ze srubka przelewowa jest do spuszczania paliwa z gaznika, to zakrecilismy... Rozebralem dzis gaznik na czesci pierwsze i jest czysciutki.
Jaki jest oryginalny rozmiar dyszy? bo moze poprzedni uzytkownik wlozyl wieksza...
Mi sie wydaje ze zalewa go troche paliwem...
Wrzuce filmik, bedzie latwiej analizowac

Robsson czytam Twoje posty i mysle, ze sa bardzo rzeczowe i profesjonalne. Pozdro

theblackmonk
Posty: 14
Rejestracja: śr 28 wrz, 2016
Quad:: CF Moto 500
Imię: Grzesiek

Re: CF Moto 500 - duzo pali i nie trzyma obrotow po odpaleni

Post autor: theblackmonk » pt 07 paź, 2016

w zasadzie wiele osob juz napisalo ze ta srubka to sie spuszcza paliwo po zimie czy cos...

Robsson
Posty: 935
Rejestracja: pn 25 sie, 2014
Quad:: canam

Re: CF Moto 500 - duzo pali i nie trzyma obrotow po odpaleni

Post autor: Robsson » pt 07 paź, 2016

Oryginalna dysza to 130.
Zobacz czy nie ma problemu na ssaniu. Może ssanie nie wyłącza się do końca bo np linka załamana, przygniecoona albo jakiś paproch nie pozwala zamknąć mu się w gaźniku...
Jak strzelić lubi na odjęciu gazu to uboga mieszanka (mało powietrza) albo zwyczajnie go przylewa.
Jak masz ori dysze, powietrze jak wyżej i czysty gaźnik oraz szczelny dolot na krućcu od airboxa to jakby ssanie nie odpuszcza do końca mi podchodzi.
V2.....sound of madness :twisted:

theblackmonk
Posty: 14
Rejestracja: śr 28 wrz, 2016
Quad:: CF Moto 500
Imię: Grzesiek

Re: CF Moto 500 - duzo pali i nie trzyma obrotow po odpaleni

Post autor: theblackmonk » sob 08 paź, 2016

sprawdzalem ssanie. zamyka sie w 100%

theblackmonk
Posty: 14
Rejestracja: śr 28 wrz, 2016
Quad:: CF Moto 500
Imię: Grzesiek

Re: CF Moto 500 - duzo pali i nie trzyma obrotow po odpaleni

Post autor: theblackmonk » sob 08 paź, 2016

Robsson napisz co z ta sruba od wezyka przelewowego. Mam ja poluzowac? Powinna byc odkrecona i paliwo nie powinno wyciekac?

theblackmonk
Posty: 14
Rejestracja: śr 28 wrz, 2016
Quad:: CF Moto 500
Imię: Grzesiek

Re: CF Moto 500 - duzo pali i nie trzyma obrotow po odpaleni

Post autor: theblackmonk » sob 08 paź, 2016

Wiec tak.
1. Odpalam z zakreconym wezykiem. Nie trzyma obrotow
2. Po odkreceniu sruby od wezyka przelewowego wylecialo paliwo z gaznika. Nie moglem go odpalic na odkreconym, bo paliwo lecialo ciurkiem z wezyka przy odpalaniu.
3. Zakrecilem wezyk i jak napelnil się gaźnik, to quad odpalil, ale zaraz gasl.
4. Odkrecilem bardziej srube od regulacji mieszanki i po odpaleniu nie gasl, trzymal obroty, ale gdy odkrecilem wezyk, paliwo caly czas leje się ciurkiem pod quadem! Krecilem srubka od regulacji mieszanki, ale jak odkrecilem za duzo to zaczely spadac obroty, a paliwo wciaz lecialo z wezyka. Jak przykrecam ta srubke to wciaz paliwo się leje. Silnik najlepiej pracuje jak srubka jest odkrecona +/- 3obroty

Teraz pytanie -
Dlaczego to paliwo wciaz się leje z gaznika. Na pewno jest go tam za duzo, ale dlaczego? Czyzby problem z plywakiem?
Kranik chyba ok, bo jak maszyna gasnie, paliwo nie leci...
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_UXFOnki0-I[/youtube]

Awatar użytkownika
Ranid
Posty: 196
Rejestracja: sob 24 sie, 2013
Quad:: CF Moto 500 long [był Grizzli 700]]
Imię: Mirek
Lokalizacja: Polanica Zdr/Szczytna

Re: CF Moto 500 - duzo pali i nie trzyma obrotow po odpaleni

Post autor: Ranid » sob 08 paź, 2016

To są za małe obroty silnika,podkręć śrubą co jest w gumowym wężyku,mój ma na zimnym 1400 obr a jak się zagrzeje 1600 obr.

theblackmonk
Posty: 14
Rejestracja: śr 28 wrz, 2016
Quad:: CF Moto 500
Imię: Grzesiek

Re: CF Moto 500 - duzo pali i nie trzyma obrotow po odpaleni

Post autor: theblackmonk » sob 08 paź, 2016

Ranid optymalne obroty to 1000. Tak mi powiedzial serwisant. Zreszta jak mi go przestanie zalewac to wtedy sobie moge wszystko dobrze wyregulowac.

ODPOWIEDZ

Wróć do „CF Moto”