SWAP Lucky Star
-
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Re: SWAP Lucky Star
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=oeJ9BHsPoY0[/youtube]
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .
Re: SWAP Lucky Star
Jak by ktoś przy przesiadce na Er6 miał takie coś do sprzedaży to kupięGorgolesco pisze:Panowie, będę miał na sprzedaż gotowy kompletny zestaw do CB 500 (made by Marcin).
Zestaw pochodzi z mojego quada i jest to projekt z początków produkcji wylęgarni Częstochowskich Luceferów wiec nie posiada demontowalnych uchwytów silnika i to chyba tyle jeśli chodzi o większe różnice między moim a obecnym szczepem.
W skład mojego zestawu wchodzi rama z uzbrojonym silnikiem Hondy, chłodnicą, kpl. okablowaniem, kolektorem z wydechem mugena oraz dolotem powietrza, ogólnie wszystko co potrzeba
Sprzedaje ponieważ w lipcu jestem ustawiony na ER6 i nie chce żeby rama była kolejny raz cięta i spawana a silnik i tak musiałbym spieniężyć stąd moja oferta.
Dodam że olej wymieniony był w Marcu tego roku a świece w Październiku w roku ubiegłym.
Cena 3 tyś.
W razie czego pisać na PW
SPRZEDAJE PO 5-tym CZERWCA!
Re: SWAP Lucky Star
Szukam czegos pod swap. Pojawil sie w mojej okolicy taki dziwak. Mial ktos z takim sprzetem doczynienia?
http://olx.pl/oferta/quad-access-lucky- ... gSsB3.html
Jak taki sprzet mialby sie pod katem swapa? Czy lepiej szukac normalnego :p?
http://olx.pl/oferta/quad-access-lucky- ... gSsB3.html
Jak taki sprzet mialby sie pod katem swapa? Czy lepiej szukac normalnego :p?
Re: SWAP Lucky Star
Wg mnie fajna sprawa. Coś ala trx700. Sprawdź tylko czy da radę przełożyć tylną zębatkę i czy będzie w odpowiednim miejscu. Bo jeśli będzie zbyt blisko środka, to może być problem z ustawieniem silnika pod zębatkę.
Cena dość wysoka, ale ja bym takiego chętnie kupił za około 5 tys.
Jest jeszcze kwestia czy przeguby wytrzymają. Jeśli będą za słabe, to może być spora rzeźba aby podpasować coś mocniejszego.
Cena dość wysoka, ale ja bym takiego chętnie kupił za około 5 tys.
Jest jeszcze kwestia czy przeguby wytrzymają. Jeśli będą za słabe, to może być spora rzeźba aby podpasować coś mocniejszego.
Re: SWAP Lucky Star
Najbardziej wlasnie obawiam sie wytrzymalosci przegubow. I nie wiem jak wgl z dostepnoscia czesci do tego wynalazku. Ale pojade go obejrzec chocby z czystej ciekawosci jak sie tym jezdzi.
-
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Re: SWAP Lucky Star
olej to stary części do tego nie mam nigdzie !!!!trauma pisze:Najbardziej wlasnie obawiam sie wytrzymalosci przegubow. I nie wiem jak wgl z dostepnoscia czesci do tego wynalazku. Ale pojade go obejrzec chocby z czystej ciekawosci jak sie tym jezdzi.
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .
Re: SWAP Lucky Star
Siemanko, mam pytanie jak wygląda smarowanie silnika po swapie na cb i er6 ? O ile się nie myle jest tam mokra miska , czy strome podjazdy i jazda na gumie nie uszkodzą silnika przez brak smarowania ? Pozdrawiam
Re: SWAP Lucky Star
w cb500 wlewasz olueju ponad stan i jest ok.
W ER6 z tego co czytałem to ludzie do stuntu obracają smok pompy i tez jest ok. Ale to tylko jeśli ma jezdzic w pionie. Przy podjazdach w serii powinno byc ok
W ER6 z tego co czytałem to ludzie do stuntu obracają smok pompy i tez jest ok. Ale to tylko jeśli ma jezdzic w pionie. Przy podjazdach w serii powinno byc ok
Re: SWAP Lucky Star
To kiedy wznowienie projektu TDM 900?
-
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Re: SWAP Lucky Star
Tdm to kloc ogromny miałem ten silnik przymierzyłem go w ramie i jest lipa... straszną rzęźbe trzeba by tam robić masa silnika jest za duża i efekt wizualny takiego quada chyba nie był by tak urodziwy jak Np. cb 500 czy er6Yapper pisze:To kiedy wznowienie projektu TDM 900?
osobiscie lepszym rozwiązaniem jest zamontowanie er6 i zrobienie indywidualnej mapy wtrysku dzieki czemu uzyskamy te 80 km bez krzywdy da silnika oczywiscie nie ma nic za darmo bedzie to kosztem paliwa ok 20% wiecej na 100KM ale taka moc w osce to juz torpeda wiec nie widzę sensu pchac takiego wielkiego ciezkiego klamota jak Tdm .
A co do smarowania to i cb 500 i er6 latam na osce waliłem piony ostre i nigdy problemu nie było nawet nigdy mi kontrolka od oleju nie mrugnęła er6 podobnie jak cb 500 ma obniżona misę w tylniej cześci silnika i tam jest smok jak by miał sie cos stać to juz dawno bym zatarł maszynę oczywiście olej zawsze pilnuje by był na max wyznaczonego poziomu i tyle .
Nie polecam lania oleju ponad stan z dużo w cb 500 objawia sie to tym ze maszyna gozej sie wkreca na obroty i jest to wyraźnie odczuwalne .
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .