Z tego co widziałem na waszym wczorajszym filmiku opony z tyłu już masz szosowe...

Sorry za OT

Tak Łukaszu, trzeba dać Amortyzatory do regeneracji. Wymiana uszczelniaczy, może tłoczysk i zaworków i niepełnienie nowym olejem. Pisałem o tym że u Adama regenerowaliśmy je na oleju chyba KYB, ale Zmora wtedy krzyczał że to nie prawda bo w X8 amortyzatory się nie psują i jak już to tylko moim kolegom. Cena ok 400zł za sztukęoolsztyniak pisze:Pytanie mam,
Czy ktoś pompował, regulował czy robił cokolwiek z zawiasem w X8?
Mój strasznie się obniżył, zmiany na sprężynie niewiele dają, w porównaniu do nowego modelu jestem niższy o około 5 cm a to bardzo dużo.
Czy amory dać do pompowania? Czym je pompować i czy ewentualnie coś to zmieni?
Na oko skok z tyłu jest bardzo mały, regulacja twardości i odbijania działa ale quad bardzo opadł.
Jakieś pomysły?