SWAP Lucky Star

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Access (dawniej Lucky Star)
Awatar użytkownika
Tomek_B7
Posty: 25
Rejestracja: czw 03 gru, 2015
Quad:: Access 500
Lokalizacja: CBR Brodway

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Tomek_B7 » ndz 10 kwie, 2016

Zibi83 same okazyjne ceny na tym eBayu hehe.

góralFD
Posty: 13
Rejestracja: czw 25 lut, 2016
Quad:: Łazik Cb 500;)
Imię: Filip
Lokalizacja: Mszana Dolna

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: góralFD » ndz 10 kwie, 2016

To ze są na eBayu to wiem tyle ze pewnie będzie długi czas oczekiwania;/ trzeba poszukać czegoś innego choć jak na moje oko to te są mega wypasne;)

Awatar użytkownika
Danger
Posty: 143
Rejestracja: pt 03 sie, 2007
Quad:: LS 450+
Imię: Damian
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Danger » ndz 10 kwie, 2016

Ja zamawiam rolki z poliuretanu samosmarowalnego na razie na przednie wahacze dotoczę to u tokarza i zrobię fotki jak to będę montował, widziałem gdzieś na filmiku cały tutorial jak to montowali w raptorach ale nie mogę tego znaleźć.

Końcowo będzie to wyglądało tak jak na zdjęciu na dole tyle że dodana będzie kalamitka na każdym mocowaniu żeby to od czasu do czasu przesmarować. Jak ktoś by był chętny mogę zamówić więcej materiału.

Obrazek



Planuje tak samo zrobić cały tył żeby tylko smarownicą raz na miesiąc przelecieć wszystkie kalamitki i będzie to już nie do zaje....
dan

Akimitsu
Posty: 28
Rejestracja: ndz 17 sty, 2016
Quad:: Eagle Lyda 250
Imię: Dominik

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Akimitsu » ndz 10 kwie, 2016

Jakie jest ryzyko jazdy bez zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego?

Łuki83
Posty: 7
Rejestracja: pn 30 mar, 2015
Quad:: ACCESS LS 650 cc :)
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Kraków

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Łuki83 » ndz 10 kwie, 2016

Danger jaki byłby koszt całego kompletu na przód ? bo myślałem o podobnym patencie ale jak już robisz to się zastanawiam na tym :)

krystian85
Posty: 1
Rejestracja: ndz 15 lis, 2015
Quad:: Lucky Star 500
Imię: Krystian

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: krystian85 » ndz 10 kwie, 2016

zybiman pisze:Czyj ten ze Slawna. Przyznac sie. Ja i sebi mamy blisko. Mozna by sie skumac.
Moj ci on :D Jak okielznam bestie to mozemy sie umowic. Dzis jezdzilem pierwszy dzien i chyba bede musial napic sie melisy taki jestem nakrecony

Awatar użytkownika
Tomek_B7
Posty: 25
Rejestracja: czw 03 gru, 2015
Quad:: Access 500
Lokalizacja: CBR Brodway

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Tomek_B7 » ndz 10 kwie, 2016

Ja robiłem już w 3 quadach tulejki na wahaczach ale materiał jaki stosowałem to POLIAMID. Po 5 tyś kilometrów zero zużycia. Nie stosowałem żadnych tulejek dodatkowych z metalu jak wyżej na zdjęciu. Na pewno tańsze i łatwiejsze w wykonaniu są z poliamidu.

seban79
Posty: 45
Rejestracja: śr 22 kwie, 2015
Quad:: LS cb500
Imię: Sebastian
Lokalizacja: SZ

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: seban79 » ndz 10 kwie, 2016

Ja cały przód mam na teflonie.Jak narzazie wszystko ok zero luzów.Koszt całego przodu 20 zeta robocizna,bo materiał miałem swój.Tylko ja toczyłem calom tulejkę,a nie z dwóch części.Pojeździmy zobaczymy :mrgreen:

Marcin ATV SWAP Garage
Posty: 2275
Rejestracja: pn 23 cze, 2014
Quad:: Hulajnoga elektryczna
Imię: Marcin

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Marcin ATV SWAP Garage » ndz 10 kwie, 2016

Tomek_B7 pisze:Ja robiłem już w 3 quadach tulejki na wahaczach ale materiał jaki stosowałem to POLIAMID. Po 5 tyś kilometrów zero zużycia. Nie stosowałem żadnych tulejek dodatkowych z metalu jak wyżej na zdjęciu. Na pewno tańsze i łatwiejsze w wykonaniu są z poliamidu.
Tam nie ma żadnego metalu tylko widac ta metalowa fabryczna tulejke z pod spodu ale ona tam musi byc jedynie mozna wytoczyć tą zewnętrzna z jednego kawałka a nie jak Danger z 2 części
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .

Awatar użytkownika
Danger
Posty: 143
Rejestracja: pt 03 sie, 2007
Quad:: LS 450+
Imię: Damian
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Danger » pn 11 kwie, 2016

Marcin ATV SWAP Garage pisze:
Tomek_B7 pisze:Ja robiłem już w 3 quadach tulejki na wahaczach ale materiał jaki stosowałem to POLIAMID. Po 5 tyś kilometrów zero zużycia. Nie stosowałem żadnych tulejek dodatkowych z metalu jak wyżej na zdjęciu. Na pewno tańsze i łatwiejsze w wykonaniu są z poliamidu.
Tam nie ma żadnego metalu tylko widac ta metalowa fabryczna tulejke z pod spodu ale ona tam musi byc jedynie mozna wytoczyć tą zewnętrzna z jednego kawałka a nie jak Danger z 2 części
jak wytoczysz z jednego kawałka to kalamitki nie dasz na wahacz bo nie będzie gdzie smaru wcisnąć. A wiadomo woda i tak tam wejdzie a z nią syf i tulejka zardzewiała po to kalamita żeby to smarować i syf wypychać.

Ma to wyglądać tak że tulejka zostaje może uszczelniacze też zobaczymy jak to wyjdzie w praniu:)

znalazłem ów filmik tutaj macie jak to będzie robione
dan

Zablokowany

Wróć do „ACCESS / Lucky Star”