Pierwszy Quad dla nowicjusza

Co kupić, na co wymienić, jaki najlepszy na początek...
ODPOWIEDZ
Madejczyk
Posty: 3
Rejestracja: sob 05 mar, 2016
Imię: Maciej

Pierwszy Quad dla nowicjusza

Post autor: Madejczyk » sob 05 mar, 2016

Witam fanów quadów. Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie zakup quada. Mieszkam w bliskiej odległości lasów, pagórków, zalewu itp. Chyba wymarzone tereny do zabawy na quadzie. Chciałbym przeznaczyć max. 45000 zł na sprzęt. Jestem totalnym nowicjuszem, nigdy nie jeździłem quadem. Czy możecie mnie wspomóc w tej pierwszej, jakże ważnej decyzji? Na jakiego quada mam się zdecydować? przeprawowego czy sportowego? Jakiś konkretny model? Będę wdzięczny za pomoc? Zastanawiam się też nad buggy, co Wy na to?

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: Pierwszy Quad dla nowicjusza

Post autor: DKfan » sob 05 mar, 2016

Trochę spory rozrzut. Osobiście nie jestem fanem quadów sportowych bo dość mocno zawężają możliwościowi ich zastosowania , dodatków na quadac sportowych się nie znam więc nie będę doradzał.
Dysponując takim budżetem możesz kupić Can-ama Outlandera L 570 ze wspomaganiem od autoryzowanego dealera. ok 40k
Can-am Renegade 570 xxc z gazowym zawieszeniem firmy Fox za ok 41k
Yamahę Kodiak 700SE ze wspomaganiem od niezależnego importera ok. 40k
Yamahę Grizzly 700 ze wspomaganiem od niezależnego importera ok. 45k
Lub coś co nazywasz buggy a my nazywamy to UTV a tak na prawdę jest to SbS z tym że używany egzemplarz
http://otomoto.pl/oferta/polaris-ranger-rzr-07-2011-rok-rzr-xp-900-4x4-buggy-zadbany-serwis-okazja-ID6yiKe3.html