![Razz :P](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_razz.gif)
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Pv65HJ2uahk[/youtube]
Chłodnica była od dołu cała gorąca a od samej góry letnia, węże sprawdzałem od razu wylotowy jak i wlotowy gorące. Co do korka może tak być muszę jakiś dorwać i sprawdzić. A termostat tam jest wywalony?Marcin ATV SWAP Garage pisze:kilka rzeczy musisz sprawdzic czy wentylator sie załącza czy węże są po obu stronach jednakowo ciepłe czy chłodnica nie jest zabita syfem i niema dobrej przepustowosci powietrza oraz czy wewnątrz chłodnica nie jest zabita kamieniem i też bedzie sie grzał miałem taki przypadek wtedy pomaga kamex do czajników;), możliwe ze po prostu korek chłodnicy szlak strzelił i nie radzi sobie z utrzymaniem normalnego cisnienia w układzie 1,1 bara i puszcza na wyrównawczy . Pompa wody czy ma wszystkie łopatki, No i najgorsze na koniec uszczelka pod głowica ale jeszcze takiego przypadku nie widziałem w cb 500 wiec obstawiam ze to cos błahego ztego co wymieniłem wyżej .
Pierwsza podstawowa sprawa ma sie załoczyć wentylator wiadomo jak jedziesz to wieje i daje rade sie samo schłodzić a wentylator w cb 500 złącza sie dopiero przy 100c wiec musi troche pochodzić na postoju by uzyskać taka temp jeśli sie nie załączy a zacznie wywalać płyn to znaczy ze najprawdopodobniej padł czujnik lub went nie dostaje prądu i wtedy przyczyna moze byc właśnie bezpiecznik najlepiej jak ktos przerabiał quada u mnie i ma jakis problem to dzwoni do mnie na pewno mu wszystko wytłumaczę 100 razy lepiej niz pisząc tuDanger pisze:Chłodnica była od dołu cała gorąca a od samej góry letnia, węże sprawdzałem od razu wylotowy jak i wlotowy gorące. Co do korka może tak być muszę jakiś dorwać i sprawdzić. A termostat tam jest wywalony?Marcin ATV SWAP Garage pisze:kilka rzeczy musisz sprawdzic czy wentylator sie załącza czy węże są po obu stronach jednakowo ciepłe czy chłodnica nie jest zabita syfem i niema dobrej przepustowosci powietrza oraz czy wewnątrz chłodnica nie jest zabita kamieniem i też bedzie sie grzał miałem taki przypadek wtedy pomaga kamex do czajników;), możliwe ze po prostu korek chłodnicy szlak strzelił i nie radzi sobie z utrzymaniem normalnego cisnienia w układzie 1,1 bara i puszcza na wyrównawczy . Pompa wody czy ma wszystkie łopatki, No i najgorsze na koniec uszczelka pod głowica ale jeszcze takiego przypadku nie widziałem w cb 500 wiec obstawiam ze to cos błahego ztego co wymieniłem wyżej .
Wentylator sprawdzałem jak go zalałem jeszcze raz płynem nie kręci się mimo
nagrzania maszyny ale ja nie pamiętam kiedy mi się wentylator załączył w quadzie po swapie.
Mogłem zalać jakiś bezpiecznik karscherem i go wywaliło i pompa nie dostaję prądu?
pozdro jutro trochę poszperam
Marcin ATV SWAP Garage pisze:Pierwsza podstawowa sprawa ma sie załoczyć wentylator wiadomo jak jedziesz to wieje i daje rade sie samo schłodzić a wentylator w cb 500 złącza sie dopiero przy 100c wiec musi troche pochodzić na postoju by uzyskać taka temp jeśli sie nie załączy a zacznie wywalać płyn to znaczy ze najprawdopodobniej padł czujnik lub went nie dostaje prądu i wtedy przyczyna moze byc właśnie bezpiecznik najlepiej jak ktos przerabiał quada u mnie i ma jakis problem to dzwoni do mnie na pewno mu wszystko wytłumaczę 100 razy lepiej niz pisząc tuDanger pisze:Chłodnica była od dołu cała gorąca a od samej góry letnia, węże sprawdzałem od razu wylotowy jak i wlotowy gorące. Co do korka może tak być muszę jakiś dorwać i sprawdzić. A termostat tam jest wywalony?Marcin ATV SWAP Garage pisze:kilka rzeczy musisz sprawdzic czy wentylator sie załącza czy węże są po obu stronach jednakowo ciepłe czy chłodnica nie jest zabita syfem i niema dobrej przepustowosci powietrza oraz czy wewnątrz chłodnica nie jest zabita kamieniem i też bedzie sie grzał miałem taki przypadek wtedy pomaga kamex do czajników;), możliwe ze po prostu korek chłodnicy szlak strzelił i nie radzi sobie z utrzymaniem normalnego cisnienia w układzie 1,1 bara i puszcza na wyrównawczy . Pompa wody czy ma wszystkie łopatki, No i najgorsze na koniec uszczelka pod głowica ale jeszcze takiego przypadku nie widziałem w cb 500 wiec obstawiam ze to cos błahego ztego co wymieniłem wyżej .
Wentylator sprawdzałem jak go zalałem jeszcze raz płynem nie kręci się mimo
nagrzania maszyny ale ja nie pamiętam kiedy mi się wentylator załączył w quadzie po swapie.
Mogłem zalać jakiś bezpiecznik karscherem i go wywaliło i pompa nie dostaję prądu?
pozdro jutro trochę poszperam
Chłopaki widzicie zdjęcia? Na kompie widze, a na tel. nie widaćZibi83 pisze:Daniel, z którym jeżdżę przemalował se stalówki i wyszło mu całkiem spoko
Pisałem jakiś czas temu że kupiłem taki zestaw
Zamontowałem i powiem wam że bez porównania ze zwykłą żarówką. Świeci naprawde mocno. Ma 6 ledów i jest mocniejsza niż ta co była montowana w Raptorze. Jak będę miał trochę wolnego czasu to zrobię porównanie ze zwykłą żarówą.