polaris sportsmen 400 lub 500HQ

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Polaris
emil
Posty: 7
Rejestracja: sob 17 lis, 2007
Lokalizacja: kraków

polaris sportsmen 400 lub 500HQ

Post autor: emil » sob 17 lis, 2007

witam zamierzam zakupic quada polarisa sportsman 400 lub 500HQ z 2004 roku
quada potrzebuje do rekreacyjnej jazdy bez katowania raczej typowa przeprawa
mozecie mi cos podpowiedziec który jest lepszy bo z tego co sie zorientowalem to jeden ma wał drugi natomiast pasek napędowy
ktróre z tych rozwiazan jest lepsze
jakie sa koszty serwisowania ?
co ile sie robi przegląd i jak jest jego cena
na co patrzec przy zakupie oba sa dosc daleko wiec dopiero po zakupie moge przyjechac do przeglądu
co najczesciej sie wymienia i jakie są tego koszty
jak sie ma sprawa z rejestracją takiego quada oba sprowadzone z usa
jakie dokumenty powinienem otrzymac wraz z zakupem
ewentulalnie jakie są koszty by w polsce mozna nim było jezdzic tez po drogach publicznych
z góry dziekuje wasza fachowa odpowiedz pozwoli mi na zdecydowanie o zakupie
pozdrawiam piotr
luuuuuuuuuuuzik

Awatar użytkownika
KoKoS
Posty: 301
Rejestracja: wt 20 mar, 2007
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: KoKoS » sob 17 lis, 2007

Sportsman 400 i Sportsman 500H.O. mają identyczną budowę. Tak więc 500H.O. będzie lepsze, ponieważ ma zdecydowanie mocniejszy silnik...

Pasek jest w tym i w tym ( skrzynia biegów ) oraz wały ( napęd ).
Wygląda to tak że moc z skrzyni biegów za pomocą paska jest przekazywana na wały kardana, a następnie na półosie no i palimy już gumki :lol:
PoZdRo FoR All
odpalając potwora
moje poglądy się zmieniają, zaczynam inaczej myśleć...

emil
Posty: 7
Rejestracja: sob 17 lis, 2007
Lokalizacja: kraków

Post autor: emil » sob 17 lis, 2007

dzieki za odpowiedz juz jestem troche mądrzejszy :D
jeszcze jesli ktos odpowie na moje inne pytania bede wdzieczny
a czy 400 nie jest mniej awaryjna jako jednostka napedowa od 500 HQ ?
bo przegladam rózne opinie i o 500 piszą iz psuje sie natomiast o 400 mało piszą
,
:D
to niewiem czy to zle czy dobrze :(
jest jakas szansa sprawdzic przebieg czy tez bywaja cofane jak w autkach
bo przebieg 400/600 mil to chyba troche mało a moze jest to jakas granica przy której trzeba wymienic cos o sporych kosztach ?

pozdrawiam
luuuuuuuuuuuzik

chris
Posty: 47
Rejestracja: wt 19 cze, 2007
Lokalizacja: BEMOWO Wawa

Post autor: chris » sob 17 lis, 2007

kolego szukaj na forum Prezziguzzi-ego, on jest ekspertem w Polarisach!!! zna się na tym najlepiej w Polsce!
ps teraz jest na RiverRaidzie więc pewnie od poniedziałku go atakuj!

emil
Posty: 7
Rejestracja: sob 17 lis, 2007
Lokalizacja: kraków

Post autor: emil » sob 17 lis, 2007

dobrze wiedziec przyatakuję go w poniedziałek :D
pozrawiam
luuuuuuuuuuuzik

Awatar użytkownika
KoKoS
Posty: 301
Rejestracja: wt 20 mar, 2007
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: KoKoS » sob 17 lis, 2007

nie znam przypadku aby komuś sypneła się 500H.O. to akurat jest jedna z najlepszych jednostek amerykanskiego producenta. duza moc i moment obrotowy polaczony z ekonomią.

600mil, 2004 rok - możliwe. Quadów nie ocenia się po wyglądzie ani przebiegu kilometrów, licza się motogodziny oraz faktyczny stan techniczny.
Liczniki można kręcić...
PoZdRo FoR All
odpalając potwora
moje poglądy się zmieniają, zaczynam inaczej myśleć...

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » pn 19 lis, 2007

:D KOKOS to rekomendowany przez Polsona expert :lol: w temacie POLARIS 8)
.:GALEON:.

chris
Posty: 47
Rejestracja: wt 19 cze, 2007
Lokalizacja: BEMOWO Wawa

Post autor: chris » pn 19 lis, 2007

Michał, ja Cie tu chwale jako najlepszego w Polsce a Ty odsyłasz dalej!!! - co jest???

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » pn 19 lis, 2007

:lol: kokos to człowiek oddany sprawie, nasz przyjeciel :wink:
.:GALEON:.

emil
Posty: 7
Rejestracja: sob 17 lis, 2007
Lokalizacja: kraków

Post autor: emil » pn 19 lis, 2007

witam widze ze sprawa ciezka nikt
niechce byc lepszy :D skromnosc panowie szacunek :D
to moze niech kazdy cos napisze planuje zakup w tym miesiacu namierzam polarisy znalazlem jeszcze 700 HQ w podobnej cenie czym ona sie rózni od 400 i 500 HQ tylko pojemnoscią czy czymś jeszcze ?
generalnie na co patrzec są jakies miejsca wadliwe które przy katowaniu sprzeta widac gołym okiem ?
zawieszenie na co patrzec ?
sinik jakies objawy konczenia sie ?
automat jak powinien pracowac ?
no i wasze doswiadczenie co wam przyjdzie do głowy
wiecie kto w krakowie zna sie na tym by podjechac przeglądnąc ?
no i ewentułalnie kszty związane z eksploatacja który z nich jest najdrozszy czy to sa duze róznice w cenach czesci robocizny
co ile wymieniamy oleje i inne regulacje podstawowy serwis przegląd

troche sie rozpisałem ale lepiej wiedziec niz potem załowac
i jeszcze jedno przy zakupie polarisa nie rejestrowanego ale podobno zakupionego w polsce jakie powinienem dostac dokumenty ?

pozdrawiam
luuuuuuuuuuuzik

ODPOWIEDZ

Wróć do „Polaris”