SWAP Lucky Star
- Michał-Łomża
- Posty: 33
- Rejestracja: ndz 25 paź, 2015
- Quad:: RENEGADE 1000R
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Łomża
Re: SWAP Lucky Star
Wywaliłem filtr od paliwa, puściłem paliwo bezpośrednio w gaźnik i działa Polatałem z 1h bo na dworze za ciepło to nie jest i chodzi tak jak wcześniej. Także dzięki wszystkim za trafne podpowiedzi
Ciekawostko jest to, że podłączyłem wężyk z tym filterkiem i spuszczałem przez niego paliwo. Zleciało z 4 litry bez najmniejszego kłopotu. Nadal nie rozumiem dlaczego nie puszcza paliwa po zamontowaniu mdz. kranikiem a gaźnikiem. W sumie i nie muszę rozumieć Ważne że działa
Ciekawostko jest to, że podłączyłem wężyk z tym filterkiem i spuszczałem przez niego paliwo. Zleciało z 4 litry bez najmniejszego kłopotu. Nadal nie rozumiem dlaczego nie puszcza paliwa po zamontowaniu mdz. kranikiem a gaźnikiem. W sumie i nie muszę rozumieć Ważne że działa
-
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Re: SWAP Lucky Star
z tymi filtrami na przewodzie to już tak nie raz miałem dla tego nigdy ich nie montuje czasami najprostsze diagnozy są najbardziej trafneMichał-Łomża pisze:Wywaliłem filtr od paliwa, puściłem paliwo bezpośrednio w gaźnik i działa Polatałem z 1h bo na dworze za ciepło to nie jest i chodzi tak jak wcześniej. Także dzięki wszystkim za trafne podpowiedzi
Ciekawostko jest to, że podłączyłem wężyk z tym filterkiem i spuszczałem przez niego paliwo. Zleciało z 4 litry bez najmniejszego kłopotu. Nadal nie rozumiem dlaczego nie puszcza paliwa po zamontowaniu mdz. kranikiem a gaźnikiem. W sumie i nie muszę rozumieć Ważne że działa
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .
-
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Re: SWAP Lucky Star
Raptor ma o tyle dobrze że ma dość wysoko zbiornik paliwa i jest już w nim odpowiednia pompa w zbiorniku i ogarnie wtrysk a musiałem z tym kombinować żeby ogarnąć to na zbiorniku od lucka ale działa i to jest ważne . Kolega co Ma kata 525 prawdo podobnie bedzie go sprzedawał właśnie jest w nim robiony remont silnika ale stwierdził że na takie latanie jak my jeździmy to ten kat sie nie sprawdza bo moto godzin trzepiemy sporo a teraz jak mamy silniki od er 6 to i jeszcze nasze lepiej zapier.... więc nie będzie tego trzymał i możliwe że kupi raptora 700 silnik oczywiście od razu do żyda montaż er6 albo jesli do tego czasu ogarnę coś mocniejszego to ewentualnie togateway pisze:W sumie tak to zrozumiałem, ale chciałem się upewnić
Tak jak rozmawialiśmy przez tel. Idealnie wybierasz piece do tych quadów. cb500 jako tani i zaje***** silnik. ER6 kompaktowy i dużo nowocześniejszy.
Ja też myślę nad zrobieniem czegoś innego, ale nie widzę odpowiedniego pieca.
Albo pójdziesz w R4, ale mi to się średnio podoba ze względu na charakterystykę oddawania mocy i dźwięk silnika. Ewentualnie jako taki typowo uliczny quad. Aczkolwiek tu pojawia się problem kół i opon, które zniosą te siły odśrodkowe, nie rozerwą się i nie będą "biły".
Mi się podoba pomysł V2. Tylko, że są one drogie lub za mało kompaktowe. Pomysł na zbiornik paliwa mam, na airboxa też mam, ale potrzeba pieca który wraz z wydechem da radę upchnąć w ramę. Chyba, że zmiana bazy pod swap. Taki raptor ma z tego co mówiłeś i widać na zdjęciach obszerną komorę na silnik i tam łatwiej wstawić tego TDM-a. A to już jest kuszące
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .
- Michał_M_85
- Posty: 15
- Rejestracja: śr 30 gru, 2015
- Quad:: LS CB500
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Legnica
Re: SWAP Lucky Star
Witam. wiem że była już mowa o długosci łańcucha do Lucjanów ale czy moglibyscie mi jeszcze raz przypomnieć jaką długość trzeba kupić bądż czy orginalny łańcuch do Lucka bedzie pasował dodam że już sprzęt jest po swapie a zębatka z przodu była zmieniana na 14 zębów
Re: SWAP Lucky Star
Jak już szaleć to odrazu od bmw gs 1200 Wejść raczej da radę tylko się zastanawiam czy za bardzo by nie wystawał na boki i mogło by to przyszkadzać. Wdg mnie er6 to już jest max. Nowoczesny silnik , na wtrysku a po za tym trwały , a dziś już niestety coraz mniej silników mający status "nie do zajeżdzenia". Tyle mocy wystarczy już w terenie , a więcej to tylko można by wykorzystać na drodze.
-
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Re: SWAP Lucky Star
ja kupuje zawszę 108 ogniw on starcza na każdą opcje przełożeń w lucyferze w zależności od zastosowanych zębatek skracasz 3 4 ogniwa ale w ten sposób dopasujesz sobie idealnie by wykorzystać pełny dostępny naciąg.Michał_M_85 pisze:Witam. wiem że była już mowa o długosci łańcucha do Lucjanów ale czy moglibyscie mi jeszcze raz przypomnieć jaką długość trzeba kupić bądż czy orginalny łańcuch do Lucka bedzie pasował dodam że już sprzęt jest po swapie a zębatka z przodu była zmieniana na 14 zębów
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .
-
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Re: SWAP Lucky Star
Er6 to taki optymalny Silnik Mając go w ramie masz juz poczucie że jednak kazdy seryjny który podjedzie do jakiegoś startu dajmy na to na prostej masz 99 % pewności ze polegnie i to jest już bardzo satysfakcjonujące . A wszystko co już powyżej to Dla Świrów a my sie do nich zaliczamy pamiętajcie ile by nie było bedzie po czasie mało przerabiałem już temat jak siadłem pierwszy raz na moto 600cc 126km to myślałem że jestem bogiem i zaraz odfrunę takie przyspieszenie z czasem sie tak przyzwyczaiłem że dosłownie Yamaha r6 była dla mnie jak taki BMX w porównaniu do roweru górskiego i zamarzyłem o 1L cc szczęście w nieszczęściu że sie rozdu pcyłem urwałem tylko bark i sie wyleczyłem z moto rozum wygrał i sie przerzuciłem na AtvDragon011 pisze:Jak już szaleć to odrazu od bmw gs 1200 Wejść raczej da radę tylko się zastanawiam czy za bardzo by nie wystawał na boki i mogło by to przyszkadzać. Wdg mnie er6 to już jest max. Nowoczesny silnik , na wtrysku a po za tym trwały , a dziś już niestety coraz mniej silników mający status "nie do zajeżdzenia". Tyle mocy wystarczy już w terenie , a więcej to tylko można by wykorzystać na drodze.
Ostatnio zmieniony ndz 24 sty, 2016 przez Marcin ATV SWAP Garage, łącznie zmieniany 2 razy.
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .
- Michał_M_85
- Posty: 15
- Rejestracja: śr 30 gru, 2015
- Quad:: LS CB500
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Legnica
Re: SWAP Lucky Star
Dzięki Marcin za odpowiedź , zaraz poszukam coś ciekawego w necie i zamówie bo mój łańcuch już się skończyłMarcin ATV SWAP Garage pisze:ja kupuje zawszę 108 ogniw on starcza na każdą opcje przełożeń w lucyferze w zależności od zastosowanych zębatek skracasz 3 4 ogniwa ale w ten sposób dopasujesz sobie idealnie by wykorzystać pełny dostępny naciąg.Michał_M_85 pisze:Witam. wiem że była już mowa o długosci łańcucha do Lucjanów ale czy moglibyscie mi jeszcze raz przypomnieć jaką długość trzeba kupić bądż czy orginalny łańcuch do Lucka bedzie pasował dodam że już sprzęt jest po swapie a zębatka z przodu była zmieniana na 14 zębów
-
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Re: SWAP Lucky Star
Łańcuch to część eksploatacyjna jak opony i klocki niestety
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .
- Michał_M_85
- Posty: 15
- Rejestracja: śr 30 gru, 2015
- Quad:: LS CB500
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Legnica
Re: SWAP Lucky Star
A w szczególności po swapie bo opony i klocki znikają w oczachMarcin ATV SWAP Garage pisze:Łańcuch to część eksploatacyjna jak opony i klocki niestety