Pogaduchy o CF Off-Top
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Jest be bo pewnie tani. Hipol w zupełności wystarczy.
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Są rzeczy, których kupić nie możnaRobertos pisze:.. A frajda przy naprawach samemu jest dużo lepsza.
Łukasz - jak się kiedyś spotkamy to odprawimy egzorcyzmy
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Jest kolejna okazja, ale Was nie będzie
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Wiem. Bo czytam.
Tam się nie odzywam, żeby się bardziej nie wk....
Ale przyjdzie jeszcze czas i na nas.
Tam się nie odzywam, żeby się bardziej nie wk....
Ale przyjdzie jeszcze czas i na nas.
- Robertos
- Posty: 107
- Rejestracja: sob 07 mar, 2015
- Quad:: CF MOTO 500
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Hipol to olej klasy GL-5, w wymaganiach Producenta w dyfrach masz spełnić normę GL-4,więc po co krzyk o jakiś Mobil? Chyba, że masz profit z jego sprzedaży Fakt Robsson nie ma co przesadzać w pewnych kwestiach
PS. Poniżej link do określenia klas oleju
http://autokult.pl/13597,wymagania-staw ... ym-czesc-2
PS. Poniżej link do określenia klas oleju
http://autokult.pl/13597,wymagania-staw ... ym-czesc-2
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Chińskie produkty też niby spełniają normy.
Dzisiaj montowałem rozrusznik do busa. Miał być po regeneracji, a przyszedł nowy - chiński.
Szkoda tylko, że zepsuty.
Dzisiaj montowałem rozrusznik do busa. Miał być po regeneracji, a przyszedł nowy - chiński.
Szkoda tylko, że zepsuty.
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Czarek wrzuć na luz.
Sam wiesz że chiński produkt jest tak!zrobiony jaki zamówił europejski np zleceniodawca.
To nie wina Chińczyków. Ma być tanio, jest tanio. No tanio i super dobrze nie chce chodzić parami.
Jeśli kupujesz bo tanio to bywa różnie. A dziś już nie wiesz gdzie kupić bo weźmiesz kupisz drig niby np bosch a to bosch made in china. Obliczony przez niemieckich inżynierów tak aby zdechł po jakimś czasie pracy krótkim.
Ot takie g**** czasy, jednorazowe przyszły. Choćbyś nie chciał wokól!masz pełno taniej chińszczyzny w eyropejskich niby produktach z dobrymi znaczkami.
Twoja cfka też nie byłaby takim padłem gdyby ATV Sweden czy kto inny chętniej wywalił siana na ciężkie i długie testy. Ale to kosztuje. Testują dziś klienci. Czasami kupując coś x razy drożej łudzisz sie że będzie te x razy lepsze. A potem zonk. Co zrobisz jak nic nie zrobisz? No co zrobisz?
Chińczycy budują dziś takie cuda, że "zachód" zazdrości. Na skopiowanych i udoskonalonych patentach i technologiach potrafią zadziwić świat. Ale to kosztuje.
Sam wiesz że chiński produkt jest tak!zrobiony jaki zamówił europejski np zleceniodawca.
To nie wina Chińczyków. Ma być tanio, jest tanio. No tanio i super dobrze nie chce chodzić parami.
Jeśli kupujesz bo tanio to bywa różnie. A dziś już nie wiesz gdzie kupić bo weźmiesz kupisz drig niby np bosch a to bosch made in china. Obliczony przez niemieckich inżynierów tak aby zdechł po jakimś czasie pracy krótkim.
Ot takie g**** czasy, jednorazowe przyszły. Choćbyś nie chciał wokól!masz pełno taniej chińszczyzny w eyropejskich niby produktach z dobrymi znaczkami.
Twoja cfka też nie byłaby takim padłem gdyby ATV Sweden czy kto inny chętniej wywalił siana na ciężkie i długie testy. Ale to kosztuje. Testują dziś klienci. Czasami kupując coś x razy drożej łudzisz sie że będzie te x razy lepsze. A potem zonk. Co zrobisz jak nic nie zrobisz? No co zrobisz?
Chińczycy budują dziś takie cuda, że "zachód" zazdrości. Na skopiowanych i udoskonalonych patentach i technologiach potrafią zadziwić świat. Ale to kosztuje.
V2.....sound of madness
- walek1978
- Posty: 137
- Rejestracja: śr 10 cze, 2015
- Quad:: CF Moto 500, X8
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Robson trafiłeś w samo sedno sprawy. PozdroRobsson pisze:Czarek wrzuć na luz.
Sam wiesz że chiński produkt jest tak!zrobiony jaki zamówił europejski np zleceniodawca.
To nie wina Chińczyków. Ma być tanio, jest tanio. No tanio i super dobrze nie chce chodzić parami.
Jeśli kupujesz bo tanio to bywa różnie. A dziś już nie wiesz gdzie kupić bo weźmiesz kupisz drig niby np bosch a to bosch made in china. Obliczony przez niemieckich inżynierów tak aby zdechł po jakimś czasie pracy krótkim.
Ot takie g**** czasy, jednorazowe przyszły. Choćbyś nie chciał wokól!masz pełno taniej chińszczyzny w eyropejskich niby produktach z dobrymi znaczkami.
Twoja cfka też nie byłaby takim padłem gdyby ATV Sweden czy kto inny chętniej wywalił siana na ciężkie i długie testy. Ale to kosztuje. Testują dziś klienci. Czasami kupując coś x razy drożej łudzisz sie że będzie te x razy lepsze. A potem zonk. Co zrobisz jak nic nie zrobisz? No co zrobisz?
Chińczycy budują dziś takie cuda, że "zachód" zazdrości. Na skopiowanych i udoskonalonych patentach i technologiach potrafią zadziwić świat. Ale to kosztuje.
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Robsson masz 100% racji.
Dodatkowo czasy są takie, że wszyscy wszystkich mają w d... Jak przychodzi co do czego to radź sobie sam. Zwłaszcza duże firmy mają ciebie i problem, który ci zrobili głęboko w .....
Wygląda to jak działania handlarzy samochodami - "Byle wyjechał za bramę"
Teraz testuje się na kliencie. Klient pokrywa wszystkie błędy młodości zamiast dokonywać testów i prób przed wprowadzeniem towaru na rynek.
Na szczęście nie można tego powiedzieć o quadowcach. Zawsze wyciągali mnie z błota i holowali do domu
Dodatkowo czasy są takie, że wszyscy wszystkich mają w d... Jak przychodzi co do czego to radź sobie sam. Zwłaszcza duże firmy mają ciebie i problem, który ci zrobili głęboko w .....
Wygląda to jak działania handlarzy samochodami - "Byle wyjechał za bramę"
Teraz testuje się na kliencie. Klient pokrywa wszystkie błędy młodości zamiast dokonywać testów i prób przed wprowadzeniem towaru na rynek.
Na szczęście nie można tego powiedzieć o quadowcach. Zawsze wyciągali mnie z błota i holowali do domu
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Tak samo jest z CF'kami, to klient testuje i mówi co jest bee a co nie.
Wtedy producent poprawia/wymienia.
Zobaczcie jaka jest różnica w niby jednym quadzie CF Moto 800 2012 a jak jest w CF Moto 800 2015 - miałem porównanie i powiem Wam, że różnica jest kolosalna.
BTW pompował ktoś amory w 800? Moje chyba trochę siadły
Andrzej robi się coś z tym?
Moja z 13 roku w porównaniu do 15 roku jest niższa o jakieś 5 centymetrów i nijak ma się tu regulacja sprężyny.
Wtedy producent poprawia/wymienia.
Zobaczcie jaka jest różnica w niby jednym quadzie CF Moto 800 2012 a jak jest w CF Moto 800 2015 - miałem porównanie i powiem Wam, że różnica jest kolosalna.
BTW pompował ktoś amory w 800? Moje chyba trochę siadły
Andrzej robi się coś z tym?
Moja z 13 roku w porównaniu do 15 roku jest niższa o jakieś 5 centymetrów i nijak ma się tu regulacja sprężyny.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.