Uszkodzona głowica ?
Uszkodzona głowica ?
Witam wszystkich na poczatek powiem ze jestem totalnym amatorem i jest to moja pierwsza taka maszynka mam problem z moja maszynka Lucky Star 250 ze zbiorniczka płynu chłodniczego ubywal czesto płyn co trasę musiałem dolewac..ostatnio z oleju zrobiło mi sie mleko.. Tak ze na podgladzie nie widac jaki stan oleju w silniku... Wiec sobie dolalem z 200 ml oleju..No i ostatnio wywaliło mi dwa razy odma olej( kolor siwy) .. Wiec wszystko umylem spuscilem stary olej, wyczyścilem przewody z masła ktore w nich było i zalalem świeżego valvoline 10w 40 , odpaliłem prZejechalem sie troche i juz oczko podlgadowe jest zawalone ze nie widac stanu... Co robic?? Pozdrawiam
-
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Re: Uszkodzona głowica ?
możliwe że padła uszczelka pod głowicą i płyn dostaje sie do oleju jeśli nigdy nie robiłeś takich rzeczy udaj sie do kogos kto to ogarnie .
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .
Z gory dziekuje za szybka odpowiedz.A czy padło cos jeszcze?? Czy dopiero mozna to stwierdzić jak quad zostanie rozebrany?? I co warto jeszcze zrobic przy okazji jak juz bedzie rozbierany silnik?
przede wszystkim sprawdź układ chłodzenia czy masz wantylator sprawny
bo jesli padła ci uszczelka pod głowica ,a wszystko na to wskazuje to dlaczego ,duzo winy jest czesto w nie działajacych poprawnie wentylatorach ,albo wiatrak albo włącznik na chłodnicy (czujnik)
łatwo to sprawdzic,po str szarpaka na chłodnicy masz czyjnik ,odepnij od niego kable i je na chwile połącz ze sobą ,po przekręceniu zapłonu powinien wiatrak sie załączyć ,jesli działa to ok, zostaje czujnik ,tu najlepiej go wykręcić i po prostu wpiąć kable do niego i podgrzać go zapalniczka ,po chwili powinien tez ruszyć jesli nie tz. ze czujnik szwankuje
i pozostaje pytanie czy głowica jest ok czy nie popękała ,i czy to będziesz sam ogarniać czy komuś to zlecisz bo koszta moga dojść do wartosci innego silnika ,a na pewno bedzie tak