SWAP Lucky Star

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Access (dawniej Lucky Star)
Marcin ATV SWAP Garage
Posty: 2275
Rejestracja: pn 23 cze, 2014
Quad:: Hulajnoga elektryczna
Imię: Marcin

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Marcin ATV SWAP Garage » pt 17 lip, 2015

Zibi83 pisze:
ropa0 pisze:A próbowałeś korespondowac z gościem?
Ja osobiscie pisalem do niego z malym zapytanie z z grubsza powiedzial mi ze jak kupie to mi wszystko wytłumaczyć , moze myslal ze chce wyciagnac od niego info z jakiego auta adoptuje galki,a ameryki to on nie odkryl.na forach sa tematy i duzo mozna sie dowiedzieć
Nie, nie pisałem do gościa. Ja wymieniałem tylko jedną końcówkę, więc se darowałem.
Marcin jak tam pogoda? Jest tam co na plaży obczaić :D Dzwonił jeszcze ten od silnika, czy już wszystko ok?
pogoda spoko jeśli chodzi o patrzenie na ;) To jest Sopot jak ktoś był to wie co sie tu dzieje ;) a gość od silnika ok juz wszystko śmiga ;)
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .

Awatar użytkownika
eser
Posty: 106
Rejestracja: czw 31 lip, 2014
Quad:: LS SWAP 500
Imię: Romuald

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: eser » sob 18 lip, 2015

Trudno określić skalę, szczególnie jak się jeździło z drążkami mocno wybitymi. Moje pierwsze wrażenie sprawiło, że poluzowałem śruby samozaciskowe :) trochę pomogło, ale jest to nieprawidłowo. Faktycznie jest mało miejsca na główki w maglownicy( nie wiem, czy dobre określenie), ale główki powinny stać nieruchomo, a tylko trzpienie się obracać. To moje przemyślenia, ale ja nie mechanik.
Trochę "śmiesznie" się prowadzi, jak ustawisz i puścisz kierownicę ... tak jedzie :D

Marcin ATV SWAP Garage
Posty: 2275
Rejestracja: pn 23 cze, 2014
Quad:: Hulajnoga elektryczna
Imię: Marcin

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Marcin ATV SWAP Garage » sob 18 lip, 2015

trzpień powinien być dokręcony tak by był nie ruchomo w zwrotnicy ma pracować tylko i wyłącznie na kuli wtedy jest tak tak być powinno końcówki wymienia się wtedy gdy pojawia sie luz na tej że kuli i lata ona luźno kiedy jest juz nadmiernie wybita można to sprawdzić w prosty sposób łapiąc za każdą gałkę z osobna ręką i krótkimi szybkimi ruchami kierownicy prawo-lewo wyczujemy stuknie i nie pożądany luz a jak już jest bardzo wybita to wystarczy złapać za drążek i poruszać góra -dół i od razu czuć jak lata a nie powinien ;) to tyle z teorii żadnej innej nie ma ;)
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .

Łukasz88
Posty: 3
Rejestracja: sob 18 lip, 2015
Quad:: SMC 250
Imię: Łukasz

SWAP Lucky Star

Post autor: Łukasz88 » sob 18 lip, 2015

Witam
Temat obszerny dlatego zadaje takowe pytanie.
Czy tak zwany swap silnika w modelu LS 300 narusza rame ( tzn trzeba ja przerabia tu coś uciąć tam dospawać ? )
Jak wygląda sprawa z układem napędu zębatka z silnika do zębatki przy osi ?
Za odp. z góry dziekuje.

Awatar użytkownika
Danger
Posty: 143
Rejestracja: pt 03 sie, 2007
Quad:: LS 450+
Imię: Damian
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Danger » sob 18 lip, 2015

[quote="Łukasz88"]Witam
Temat obszerny dlatego zadaje takowe pytanie.
Czy tak zwany swap silnika w modelu LS 300 narusza rame ( tzn trzeba ja przerabia tu coś uciąć tam dospawać ? )
Tak jak w każdym swapie jakiego byś nie robił :)
Ostatnio zmieniony ndz 19 lip, 2015 przez Danger, łącznie zmieniany 1 raz.
dan

Awatar użytkownika
ropa0
Posty: 531
Rejestracja: sob 14 gru, 2013
Quad:: LS 300 turbo
Imię: Robert
Lokalizacja: SY

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: ropa0 » sob 18 lip, 2015

Danger uspokój swoje wodze ;)

pozwól autorowi projektu odpowiedzieć na to pytanie,moze sobie nie zyczy info na ten temat i w sprawie swapa na ''publicznym'' !!!!!!!!!!
Wolę być niedoskonałą wersją samego siebie,niż idealna kopią kogoś innego .

Marcin ATV SWAP Garage
Posty: 2275
Rejestracja: pn 23 cze, 2014
Quad:: Hulajnoga elektryczna
Imię: Marcin

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Marcin ATV SWAP Garage » sob 18 lip, 2015

ropa0 pisze:Danger uspokój swoje wodze ;)

pozwól autorowi projektu odpowiedzieć na to pytanie,moze sobie nie zyczy info na ten temat i w sprawie swapa na ''publicznym'' !!!!!!!!!!
No właśnie ;)

Sorry Łukasz 88 ale ja ci swoich patentów zdradzał nie będę powód prozaiczny ale dobrze wszystkim znany ;)

Ale jest tu Kolega o niku mxSebek który wykonał sobie taki SWAP sam bez podpowiedzi i nawet go za to cenie może nie jest jeszcze wszystko jak powinno ale za pierwszym podejściem to nikt idealnie nie zrobi, ale do rzeczy możesz spróbować go podpytać jak on sobie to zrobił nie robi tego zarobkowo to może ci zdradzi swoje patenty ;) tylko czytając twoje posty mam wrażenie że nie wiesz z czym masz do czynienia i na co sie porywasz bo pytasz o tak oczywiste rzeczy że wyżej wymieniony kolega będzie ci przez tydzień musiał tłumaczyć co i jak. Jest ogrom pracy by zrobić to dobrze estetycznie żeby wszystko było jak należy czyli zbliżone do fabryki ten kto tego sam nie robił nie zrozumie o czym mówię ;) Alę życzę powodzenia :)
Ostatnio zmieniony sob 18 lip, 2015 przez Marcin ATV SWAP Garage, łącznie zmieniany 1 raz.
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .

Awatar użytkownika
Danger
Posty: 143
Rejestracja: pt 03 sie, 2007
Quad:: LS 450+
Imię: Damian
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Danger » sob 18 lip, 2015

ropa0 pisze:Danger uspokój swoje wodze ;)

pozwól autorowi projektu odpowiedzieć na to pytanie,moze sobie nie zyczy info na ten temat i w sprawie swapa na ''publicznym'' !!!!!!!!!!
oj oj
przeczytaj cały temat to poważniejsze kwestie tutaj były poruszane niż to czy trzeba
majstrować przy ramie... (co jest wręcz oczywiste). Nie dałem tu schematu i manuala na 100kartek :)

No ale pytający się też urwał z choinki no bo chyba to jest oczywiste że jak robi się swapa to mało co jest plug&play czy to w samochodzie czy w innym środku lokomocji
A co do napędu od 450 to nie jest to tajemnica tylko przelecenie kilkunastu stron na forum ale zrobić to jak należy to już inna kwestia.

jest takie fajne przysłowie
„Pierwszy dom dla wroga, drugi dla przyjaciela, trzeci dla siebie”

A ten co zrobił tego kilkadziesiąt ma to dopracowane do perfekcji ;)
dan

Awatar użytkownika
ropa0
Posty: 531
Rejestracja: sob 14 gru, 2013
Quad:: LS 300 turbo
Imię: Robert
Lokalizacja: SY

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: ropa0 » ndz 19 lip, 2015

Danger pisze:
oj oj
przeczytaj cały temat to poważniejsze kwestie tutaj były poruszane niż to czy trzeba
majstrować przy ramie... (co jest wręcz oczywiste). Nie dałem tu schematu i manuala na 100kartek :)

temat znam jak jeszcze był na sąsiednim forum i od jego powstania go tutaj i jak poczytasz to marcin dał wyraźnie do zrozumienia nam uzytkownikąw cb500 zeby na forach nie było publikowane jago patety wiec musisz to zrozumieć ,to jego praca i jego godziny spedzone w warsztacie wiec uszanujmy to !!!!!!
Danger pisze:
A ten co zrobił tego kilkadziesiąt ma to dopracowane do perfekcji ;)
no tu masz racje marcin na swiat co tydzien wypuszcza nowe dziecko a kolega co robił sam to robił ile ? i tak do konca nie zrobił to tak jak trzeba
Wolę być niedoskonałą wersją samego siebie,niż idealna kopią kogoś innego .

mxsebek
Posty: 98
Rejestracja: ndz 15 mar, 2015
Quad:: Lucky Star CB500 Egzorcist
Lokalizacja: Koszalin

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: mxsebek » ndz 19 lip, 2015

Nie wiem może się mylę ale odnoszę wrażenie że co niektórzy maja bardzo negatywne podejscie do mojego projektu.



Ile ,,kolega" robił to nie jest żadna tajemnica około miesiąca po pracy po południu 2/3 godzinki dziennie, ale jak sami wiecie w zasadzie do wszystkiego musiałem dochodzić sam.



Ukrywać tez nie mam zamiaru że z kilkoma rzeczami Marcin poniekąd pomógł, jakieś tam wskazówki za co jestem wdzięczny.



Początkowo i mój quad miał wylądować w Częstochowie ale sprawy finansowe się pogmatwały i na początku odpuściłem a chwilę póżniej pojawiła się w okolicy CeBula za śmieszne pieniądze i decyzja o swapie. Warsztat jest sprzęt również i kilkunastoletnie umiejętności ślusarsko/spawalnicze.



Co to tego że zrobiłem a do końca nie jest tak to napiszę ,,nie od razu Rzym zbudowali" przyjdzie kilka poprawek i będzie OK, wydech już przeszedł modyfikacje i powiem że jest odczuwalna różnica /tu pokłon w stronę teorii Marcina/



Obrazek



Obrazek



Nadmienię iż Lucjan ma już za sobą około 1500km tak na asfalcie jak w terenie wiec rozlecieć się raczej już nie rozleci :-P a pozostała kwestia wykorzystania w 100% możliwości silnika, będzie czas to zostanie zabawa z dolotem /co nie będzie pewnie łatwe / ale może sam może ktoś pomoże to cel będzie mam nadzieję osiągnięty.

Może się powtórzę ale jak ktoś sam się bierze to nie będzie to spacerek a droga przez męki. Jak brakuje ci ,,zmysłu'' mechaniczno/slusarskiego, sprzętu, czasu i cierpliwości to warto się zastanowić czy dasz radę. Do tego dochodzi odrobina pojęcia o elektryce.



Jedyne co to szkoda że tak mało osób samemu swapuje i dzieli się doświadczeniami, inni mieli by lżej :-P

No ale zawsze zostaje tani powtórzę TANI SWAP w Częstochowie/bo to co robi Marcin w tej kwocie to naprawdę jest spoko robota, za 4 kafle ciężko w Polsce znaleźć sensownego dawce/



Się rozpisałem ;-)

Zablokowany

Wróć do „ACCESS / Lucky Star”