Quad od 8000 zł do 10 000 zł
-
- Posty: 946
- Rejestracja: pt 05 lis, 2010
- Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Sompolno koło Konin
Re: Quad od 8000 zł do 10 000 zł
Kurde Dimi ,g700 jako pierwszy quada, masz kupę szczescia ,że masz z kim smigac na takiej maszynce, choć dla wielu quadowców g700 to nie quad.
Eiger 400 znajdziesz za 10 tysi bez łaski, kumpel z Sompolna sprzedał niedawno eigerka za ok 8 tysi, wiec można cos wyszukać
Eiger 400 znajdziesz za 10 tysi bez łaski, kumpel z Sompolna sprzedał niedawno eigerka za ok 8 tysi, wiec można cos wyszukać
Re: Quad od 8000 zł do 10 000 zł
Witam.
Jestem na kupnie quada. To bedzie moj pierwszy quad. Niestety nie mam duzo pieniążków. Chciałbym sie ze wszystkim zamknac w 12tys włączajac w to strój. Jeździłem troche na can-am renegade 800. Wiem ze w tym budzecie ciezko bedzie cos z 4x4 wiec raczej rozgladam sie za czyms pożadniejszym na oscie. Quad musi miec homologacje drogowa.
Narazie wpadły mi w oko:
Raptor 660
honda trx 450
polaris outlaw 500
Ktore z tych polecacie najbardziej? Jako stosunek ceny do jakości? No i oczywiscie ktory jest latwiejszy w utrzymaniu/serwisowaniu.
Jestem na kupnie quada. To bedzie moj pierwszy quad. Niestety nie mam duzo pieniążków. Chciałbym sie ze wszystkim zamknac w 12tys włączajac w to strój. Jeździłem troche na can-am renegade 800. Wiem ze w tym budzecie ciezko bedzie cos z 4x4 wiec raczej rozgladam sie za czyms pożadniejszym na oscie. Quad musi miec homologacje drogowa.
Narazie wpadły mi w oko:
Raptor 660
honda trx 450
polaris outlaw 500
Ktore z tych polecacie najbardziej? Jako stosunek ceny do jakości? No i oczywiscie ktory jest latwiejszy w utrzymaniu/serwisowaniu.
Sportowy dla średniozaawansowanego do 10k
Witam. Mam 17 lat , 180 cm wzrostu , ważę 65 km . Chciałbym rozpocząć przygode z quadami
Aktualnie posiadam quada chinczyka 125 cm (jeżeli można to nazwać quadem haha)
Czasami jeździłem 250 cm (Bashan) , grizzly 125 i jakąś przeprawową hondą . Yfz 450 miałem okazję jechać tylko z tyłu .
Z takich maszyn to jeździłem także crossami 125 (DT,YZ)
Chciałbym kupić jakiś sportowy sprzęt 400/450 ccm pojemności . Nie uważam że to za dużo . Po pierwszej jeździe na Yz 125 (42 km w 2 suwie) spokojnie dawałem radę
Wystarczy jeździć z głową .
Quada będę używał do jazdy po polnych drogach , lasach , może się uda w wakacje z 3 razy wyjechać na jakiś tor . Ale przeważnie polne drogi i lasy .
Do rzeczy :
1. Czy LTR 450 będzie dobrym wyborem ?
2. Czy lepiej wybrać LTZ 400 / TRX 400 ?
3. Ile taka LTR 450 pali i jak jest z serwisowanie ? Czy jest to drogie ? Co ile czasu tłok i remont ? (Olej , filtr itp. to wiem )
Aktualnie posiadam quada chinczyka 125 cm (jeżeli można to nazwać quadem haha)
Czasami jeździłem 250 cm (Bashan) , grizzly 125 i jakąś przeprawową hondą . Yfz 450 miałem okazję jechać tylko z tyłu .
Z takich maszyn to jeździłem także crossami 125 (DT,YZ)
Chciałbym kupić jakiś sportowy sprzęt 400/450 ccm pojemności . Nie uważam że to za dużo . Po pierwszej jeździe na Yz 125 (42 km w 2 suwie) spokojnie dawałem radę
Wystarczy jeździć z głową .
Quada będę używał do jazdy po polnych drogach , lasach , może się uda w wakacje z 3 razy wyjechać na jakiś tor . Ale przeważnie polne drogi i lasy .
Do rzeczy :
1. Czy LTR 450 będzie dobrym wyborem ?
2. Czy lepiej wybrać LTZ 400 / TRX 400 ?
3. Ile taka LTR 450 pali i jak jest z serwisowanie ? Czy jest to drogie ? Co ile czasu tłok i remont ? (Olej , filtr itp. to wiem )
Re: Sportowy dla średniozaawansowanego do 10k
LTZ to najlepszy wybór. Roczniki>2005 r na gazowym zawiasie
Ozo Drapers Squad
Re: Sportowy dla średniozaawansowanego do 10k
Na LTR nie dam rady , za mocna jest ?
To będę szukał LTZ
W LTZ chyba nie robi się często remontów ?
To będę szukał LTZ
W LTZ chyba nie robi się często remontów ?
Re: Sportowy dla średniozaawansowanego do 10k
Dasz radę Tylko tak - brak wstecznego, wymiana oleju co 10mtg, częste remonty silnika, droższe części. Oczywiście w zamian za to mocniejszy silnik, mniejsza masa, lepszy zawias, lepsze prowadzenie. Remont raz na 1,5 roku przy weekendowym lataniu
W mojej kalkulacji nie opłaca się - LTZ będzie dużo lepszym wyborem z 3 idzie na koło, mocy mu nie brakuje i jest dobrym quadem do nauki. LTZ 400 nie wymaga częstych remontów, myślę że powinna przeżyć 2,5 silnika LTR
LTR to typowa torówka
W mojej kalkulacji nie opłaca się - LTZ będzie dużo lepszym wyborem z 3 idzie na koło, mocy mu nie brakuje i jest dobrym quadem do nauki. LTZ 400 nie wymaga częstych remontów, myślę że powinna przeżyć 2,5 silnika LTR
LTR to typowa torówka
Ozo Drapers Squad
- Tomek_LS500cb
- Posty: 1250
- Rejestracja: czw 26 cze, 2014
- Quad:: lucky star 500cb
- Imię: Tomek
Re: Sportowy dla średniozaawansowanego do 10k
W 100% popieram Ikara..... szukaj ltz albo kfx 400
Re: Sportowy dla średniozaawansowanego do 10k
W sumie to macie racje . LTR to quad na tor . A ja będę latał bo szutrach i lasach , to nawet nie wykorzystam potencjału LTR .
LTZ na małych żwirowniach da rade ?
LTZ na małych żwirowniach da rade ?
-
- Posty: 2
- Rejestracja: ndz 28 cze, 2015
- Imię: Jakub Sz.
Re: Quad od 8000 zł do 10 000 zł
Witam! Zabieram się za szukanie quada oczywiście będzie to przeprawowy z tego co sobie poczytałem to właśnie to przeznaczenie mnie interesuje z racji tego ze jestem mega zestresowanym mieszczuchem potrzebuje zdobyć trochę spokoju pośród lasów, lak i błota. Cena w granicach rozsądku (Jak dla mnie) pomiędzy 10 - 15 tys. Tutaj kieruje pytanie do was ludzi mających obycie w temacie ^^ Potrzebuje quada dość duże z racji tego ze jestem ogrem 2 metry wzrostu & 115 kg wagi zobowiązuje ha ha ha : ) Jeśli macie jakieś fajne modele do podrzucenie będę wdzięczny Pozdrawiam