Remont silnika POolaris Sportsman 800 EFI (2011)

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
Awatar użytkownika
Zmora1966
Quadowa Grupa Południe
Posty: 2467
Rejestracja: pt 30 sie, 2013
Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
Imię: Sławek
Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
Kontakt:

Re: Remont silnika POolaris Sportsman 800 EFI (2011)

Post autor: Zmora1966 » czw 25 cze, 2015

oolsztyniak pisze: Jest jakieś ASO Polarisa w PL?
np. w Krakowie
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl

:I love QUADOWA GRUPA POŁUDNIE:

Awatar użytkownika
marioIII
Posty: 692
Rejestracja: wt 20 sty, 2015
Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Katowice

Re: Remont silnika POolaris Sportsman 800 EFI (2011)

Post autor: marioIII » czw 25 cze, 2015

jest też 5 km od mojego domu salon wariant2 ale proponują mi b małe pieniążki w rozliczeniu za nowego.
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG

miro12a
Lucky ATV Team
Posty: 204
Rejestracja: wt 04 gru, 2012
Quad:: Taki fajny
Lokalizacja: Myślenice

Re: Remont silnika POolaris Sportsman 800 EFI (2011)

Post autor: miro12a » czw 25 cze, 2015

Po remoncie silnik wytrzyma max 2000 km, moim zdaniem aby nie mieć problemu wystaw sprzęt na alledrogo to kupi go jakiś handlarzyna i sobie go naprawi, raczej zmiśkuje. Jest jeszcze w Kocmyrzowie koleś co naprawia polarisy i nawet mu to nie źle wychodzi, nie wiem jak jest cenowo. Teraz jak byliśmy w Czarnogórze filtr twin air pękł przy mocowaniu i koledze zawaliło cały układ dolotowy piaskiem i kurzem. Tak więc oryginalne są pod tym względem lepsze bo oprócz gąbki jest jeszcze bawełna (dotyczy Canamów)

Awatar użytkownika
marioIII
Posty: 692
Rejestracja: wt 20 sty, 2015
Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Katowice

Re: Remont silnika POolaris Sportsman 800 EFI (2011)

Post autor: marioIII » czw 25 cze, 2015

Tak jak piszesz miro, wystawiłem go za 13900
Jestem też po negocjacjach w salonie, udało mi się nadrobic jakies pieniążki i trochę grosza zaoszczędzę + niezła cena za 500L Zastanawiam się teraz ile do tego modelu podejdzie części od jego starszych braci 650, 800 i 1000 bo będę miał dojscie dobre, tyle że w moim dojsciu nie jeżdża 500tki a wlasnie większe modele nowe.
Szamocin odpadł bo dają vat marżę i nie mają homologacji tylko rejestrację, a na miejscu będę miał z homologacją i pełną fakturą vat. Jak na allegro nie pojdzie to sprzedaję w salonie. Myślę też ciągle czy z uwagi na dwójke chłopaków w domu nie wziąść maxa +3.000 zł.
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG

Awatar użytkownika
Zmora1966
Quadowa Grupa Południe
Posty: 2467
Rejestracja: pt 30 sie, 2013
Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
Imię: Sławek
Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
Kontakt:

Re: Remont silnika POolaris Sportsman 800 EFI (2011)

Post autor: Zmora1966 » czw 25 cze, 2015

Mario..jak rozmawialiśmy telefonicznie - słuszna decyzja.
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl

:I love QUADOWA GRUPA POŁUDNIE:

Awatar użytkownika
marioIII
Posty: 692
Rejestracja: wt 20 sty, 2015
Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Katowice

Re: Remont silnika POolaris Sportsman 800 EFI (2011)

Post autor: marioIII » pt 26 cze, 2015

Powiem wam, że zadzwonił wczoraj jeden Pan (po głosie chyba starszy) na moje ogłoszenie na olx o sprzedaży uszkodzonego polarisa, ucieszyłem się :D a on zapytal: wie Pan bo ja chcialem tylko porozmawiać z panem o polarisach bo planuje zakup nowego XP 850, no i co? no i pogadalismy sobie o polarisach canamach i hondach :mrgreen:
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Remont silnika POolaris Sportsman 800 EFI (2011)

Post autor: oolsztyniak » pt 26 cze, 2015

Mario jak kręci Cie na maxa ze względu na dzieci a planujesz więcej turlać się we dwójkę niż sam to bierz długiego.
Możesz dać kufer z siedziskiem ale co z tego skoro brak jest miejsca na nogi ?
Jeśli wypady w dwie osoby to rzadkość to bierz krótkiego :-)

Nie wiem jaki styl jazdy preferujesz tam u siebie ale ja bym brał długiego. Mnie przeprawy nie kręcą, wole zrobić 300 w 8 h niż 3 :-) większy to pakowny, stabilniejszy. No ale mniej zwrotny, gorszy do przeprawy, wieszajacy się na ramię...

Decyzja należy oczywiście do Ciebie ale dobrze przemysl sprawę ;-)
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
marioIII
Posty: 692
Rejestracja: wt 20 sty, 2015
Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Katowice

Re: Remont silnika POolaris Sportsman 800 EFI (2011)

Post autor: marioIII » sob 27 cze, 2015

Bedzie kluciutki
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”