Naprawa / konserwacja / problemy z Grizzly by Dimi

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
Awatar użytkownika
Dimi
Quadowa Grupa Południe
Posty: 579
Rejestracja: ndz 09 lis, 2014
Quad:: Yamaha Grizzly 700 FI
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Naprawa / konserwacja / problemy z Grizzly by Dimi

Post autor: Dimi » pt 19 cze, 2015

Ikar pisze: Podobny temat mieliśmy kiedyś w Kawasaki KFX 450, jutro pogadam z kolegą o tym. Ale szczerze to od małego mnie dziadek uczył że ustawiając mieszankę w gaźniku malucha nie może być ona zbyt bogata bo będzie tłumik czerwony i będzie strzelał :) Nie rozumiem więc do końca Twojej hipotezy o zatkanym wydechu ...

Teraz już rozumiem, o co chodzi. Ja muszę mieć wszystko logicznie wytłumaczone.
Co do tłumika, upierałem się bo wypaliła się uszczelka między kolektorem i zastąpiłem ją połówką obudowy z łożyska koła. Trochę ją przygiołem ale weszła jak ulał. Potem rozebrałem tłumik ile mogłem - czyli tylko te 3 śrubki na końcówce wydechu. Wyjąłem końcówkę zaraz za nią była wata, a za nimi metalowa siatka. Wymieniłem watę i skręciłem spowrotem. Tylko, że zamiast uszczelki między tłumikiem a końcówką (rozsypała się) dałem zrobioną przeze mnie blaszaną podkładkę. I myślałem że przez moje "patenty" zmieniłem ciśnienie w wydechu, co też mogło by skutkować podawanie większej dawki paliwa.

Gdzieś na forum, nie wiem czy na tym, było opisane. Zmieniając ciśnienie w wydechy, bo porobiły się "dziury" zmienia się ciśnienie, komputer nie jest przestawiony i podaje więcej paliwa (bo jest za małe ciśnienie bo są przeloty), nie spala się, strzela w efekcie może popalić zawory

To by mogło świadczyć o tym że paliwo mi szybciej znika, a co z olejem? Może silnik się nagrzewa i uszczelki są już popalone?
Są ludzie, którzy lepiej bawią się na oktanach niż na promilach...
:I love QUADOWA GRUPA POŁUDNIE:

Awatar użytkownika
Dimi
Quadowa Grupa Południe
Posty: 579
Rejestracja: ndz 09 lis, 2014
Quad:: Yamaha Grizzly 700 FI
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Naprawa / konserwacja / problemy z Grizzly by Dimi

Post autor: Dimi » ndz 21 cze, 2015

Dobra już wszystko wiem maszyna a raczej silnik został rozebrany w 2/3



Obrazek



Problemy jakie zostały napotkane:

Co do nagrzewania plastików - wyjaśniło się - między kolektorem a tłumikiem powinna być uszczelka taka druciana, uznałem że jest za droga i wstawiłem patent, który spisał się na 5 min. - Spod tej nieszczelności takim żarem dmuchało że nie było bata musiały się plastiki nagrzać - 1 przyczyna znaleziona

Branie oleju - niestety uszczelniacze na tłoku do wymiany, nie było zgarnięcia oleju z tłuku, co skutkowało "przepalaniem" oleju i wcale jak spotykam się z opinią brania 100ml na 100km nie jest to mało!!! - 2 przyczyna znaleziona

Kolejną rzeczą, która już nie jest potwierdzona, kolektor mógł się nagrzewać bo nie było uszczelek między kolektorem a blokiem silnika, po rozłożeniu silnika mój mechanik, doszedł do wniosku że silnik był już rozbierany.

Po 1 nakrętka/śruba na 2 części silnika tam gdzie jest 2 część rozrządu co ustawia się zębatkę względem szczeliny obrobiona, więc ktoś już doszedł do rozrządu.

2 łańcuch źle ustawiony, przestawiony łańcuch o 1 ząbek na zębatce.

Po 3 niewiedzieć czemu, ale zostały wymienione 3 z 4 pierścieni na tłoku, jak to sprawdzić? Na każdym z oringów jest oznaczenie fabryczne, na 3 nie było a tylko na 1 było. W manualu jest opisane że każdy ring jest oznakowany.

Cylinder - w dobrym stanie, choć istnieją poprzeczne lekkie zadrapania

Obrazek



Co zauważyłem jedna część rozwaliła się,



Jak się to nazywa? Jest jakiś trzpień z górnej części rozrządu, na schemacie jest to pod nr 9



Obrazek



Obrazek
Są ludzie, którzy lepiej bawią się na oktanach niż na promilach...
:I love QUADOWA GRUPA POŁUDNIE:

Awatar użytkownika
Zmora1966
Quadowa Grupa Południe
Posty: 2467
Rejestracja: pt 30 sie, 2013
Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
Imię: Sławek
Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
Kontakt:

Re: Naprawa / konserwacja / problemy z Grizzly by Dimi

Post autor: Zmora1966 » śr 24 cze, 2015

Tak sie zastanawiam dlczego chcesz go sprzedać...przecież to nie są bardzo złe nowiny :)
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl

:I love QUADOWA GRUPA POŁUDNIE:

robertmuszka
Posty: 946
Rejestracja: pt 05 lis, 2010
Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
Imię: Robert
Lokalizacja: Sompolno koło Konin

Re: Naprawa / konserwacja / problemy z Grizzly by Dimi

Post autor: robertmuszka » śr 24 cze, 2015

Czyli w zasadzie dokupić kilka pierdułek , poskładac i w teren a nie głupoty w głowie.

miro12a
Lucky ATV Team
Posty: 204
Rejestracja: wt 04 gru, 2012
Quad:: Taki fajny
Lokalizacja: Myślenice

Re: Naprawa / konserwacja / problemy z Grizzly by Dimi

Post autor: miro12a » śr 24 cze, 2015

Pisałem Ci w którymś temacie że mam silnik ze spalonego miśka po 300 km, jak nowy, był za grosze do sprzedania, niestety już nie jest

Awatar użytkownika
marioIII
Posty: 692
Rejestracja: wt 20 sty, 2015
Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Katowice

Re: Naprawa / konserwacja / problemy z Grizzly by Dimi

Post autor: marioIII » śr 24 cze, 2015

Miro poproszę 1 szt do polarisa :)

Dimi przecież wiesz, że i tak masz małe kuku w porównaniu z moim kuku :)

Dasz radę a i robota idzie do przodu u Ciebie.

Ja już zaczynam się zastanawiać na zmianą hobby na takie, które miało jeszcze parę lat poczekać, bo chyba będzie tańsze...
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG

Awatar użytkownika
Dimi
Quadowa Grupa Południe
Posty: 579
Rejestracja: ndz 09 lis, 2014
Quad:: Yamaha Grizzly 700 FI
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Naprawa / konserwacja / problemy z Grizzly by Dimi

Post autor: Dimi » śr 24 cze, 2015

Pany,
wymiana kilku części = ze sprzedażą, to nie tak. Wymienię te części i wystawię miśka na miesiąc, jak pójdzie za tyle co chcę to sprzedam, a jak nie to zostaje u mnie i użytkuję go do końca...

Człowiek jest tak skonstruaowany że ma coś takiego co się nazywa chęć posiadania... zobaczymy co będzie za jakiś czas.
Są ludzie, którzy lepiej bawią się na oktanach niż na promilach...
:I love QUADOWA GRUPA POŁUDNIE:

miro12a
Lucky ATV Team
Posty: 204
Rejestracja: wt 04 gru, 2012
Quad:: Taki fajny
Lokalizacja: Myślenice

Re: Naprawa / konserwacja / problemy z Grizzly by Dimi

Post autor: miro12a » czw 25 cze, 2015

Niestety do polarisa nie ma, silnik od miśka był kolegi i leżakował u mnie z 3 lata, mam jeszcze z niego zbiornik paliwa wraz z pompą również po 300 km. Po prostu koleś zrolował nowego quada i w dodatku się zapalił i to co z niego zostało leżało u mnie, mam jeszcze jakieś d*** półośka tarcze itp.

miro12a
Lucky ATV Team
Posty: 204
Rejestracja: wt 04 gru, 2012
Quad:: Taki fajny
Lokalizacja: Myślenice

Re: Naprawa / konserwacja / problemy z Grizzly by Dimi

Post autor: miro12a » czw 25 cze, 2015

W Kocmyrzowie jest koleś co ogarnia Polarisy i to nawet bardzo dobrze, koledze robił XPeka 850 kapitalny remont.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”