Pogaduchy o CF Off-Top
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Mi to się wydawało jakby z okolic "27" dochodził przedmuch.
Co nie zmienia faktu, że trzeba rozebrać.
Ktoś już to robił?
Co nie zmienia faktu, że trzeba rozebrać.
Ktoś już to robił?
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
u mnie za pierwszym razem pod 27 a za drugim pod 15
koleś co robił mi to za drugim poprawił to co zrobili na początku AUTORYZOWANY SERWIS napaćkał jakieś g**** i okleił kocem gaśniczym, a przy okazji trochę wyprostował cały wydech że nie obciera opona o tłumik
koleś co robił mi to za drugim poprawił to co zrobili na początku AUTORYZOWANY SERWIS napaćkał jakieś g**** i okleił kocem gaśniczym, a przy okazji trochę wyprostował cały wydech że nie obciera opona o tłumik
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Robiłeś sam za pierwszym czy ktoś?
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
wybaczcie, że przerwę dyskusję ale off to off top .
Teraz częściej pomykam asfaltem Cf 500 zamknęli mi drogę do pracy i objazd trwa 40 min a na quadzie po wykopkach 15 min . Pytanie jest takie z jaką prędkością przelotową mogę jechać aby nie zajechać silnika tudzież innych elementów.
Czerwone pole na prędkościomierzu zaczyna się w okolicy 80km/h natomiast mój egzemplarz bez trudu 100km i więcej chce rwać ale czy to dla niego bezpieczne?
Jak długo mogę jechać np. 80-90km/h (już czerwone pole).
Druga rzecz jaka mnie zdziwiła to własnie ta prędkość bo do tej pory sądziłem, ze niemal max na budziku każdy egzemplarz osiąga a jadę z inną cf 500 młodszą i facet do 100 ledwo dociąga czy to coś u mnie jest nie tak czy u niego?
Teraz częściej pomykam asfaltem Cf 500 zamknęli mi drogę do pracy i objazd trwa 40 min a na quadzie po wykopkach 15 min . Pytanie jest takie z jaką prędkością przelotową mogę jechać aby nie zajechać silnika tudzież innych elementów.
Czerwone pole na prędkościomierzu zaczyna się w okolicy 80km/h natomiast mój egzemplarz bez trudu 100km i więcej chce rwać ale czy to dla niego bezpieczne?
Jak długo mogę jechać np. 80-90km/h (już czerwone pole).
Druga rzecz jaka mnie zdziwiła to własnie ta prędkość bo do tej pory sądziłem, ze niemal max na budziku każdy egzemplarz osiąga a jadę z inną cf 500 młodszą i facet do 100 ledwo dociąga czy to coś u mnie jest nie tak czy u niego?
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Twój jest jakiś żwawszy
Pamiętam u nas, że 100 nie było opcji osiągnąć, przy 90 silnik już wył więc zazwyczaj się odpuszczało.
Pytanie ile możesz jechać ... jedź w granicach rozsądku, chyba nie ma jakiegoś optymalnego zakresu obrotów w jakim silnik powinien pracować, raz szybciej, raz wolniej i problemów nie będzie.
Pamiętam u nas, że 100 nie było opcji osiągnąć, przy 90 silnik już wył więc zazwyczaj się odpuszczało.
Pytanie ile możesz jechać ... jedź w granicach rozsądku, chyba nie ma jakiegoś optymalnego zakresu obrotów w jakim silnik powinien pracować, raz szybciej, raz wolniej i problemów nie będzie.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
To jest właśnie kwestia docierania w cfkach Jest duża różnica w przyspieszeniu i vmax jeśli sprzęt docierany jest odpowiednio
Ozo Drapers Squad
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
A jakie to odpowiednie docieranie?
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- Zmora1966
- Quadowa Grupa Południe
- Posty: 2467
- Rejestracja: pt 30 sie, 2013
- Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
- Kontakt:
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
maneta i gaz Veego zrobił z tego wykłąd na ATV
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Ja jestem ciekawy koncepcji Ikara.
Ilu docierających tyle szkół, ja docierałem na tej zasadzie że jeździłem jak zwykle tylę że unikałem dłuższego utrzymywania wysokich prędkości (czyli wysokich obrotów) powyżej 90km/h
Ilu docierających tyle szkół, ja docierałem na tej zasadzie że jeździłem jak zwykle tylę że unikałem dłuższego utrzymywania wysokich prędkości (czyli wysokich obrotów) powyżej 90km/h
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Jakoś nie chce mi się wierzyć, że przy "odpowiednim" docieraniu jest aż taka różnica w V-MAXIkar pisze:To jest właśnie kwestia docierania w cfkach Jest duża różnica w przyspieszeniu i vmax jeśli sprzęt docierany jest odpowiednio
Ja robiłem dokładnie tak samo.DKfan pisze:Ja jestem ciekawy koncepcji Ikara.
Ilu docierających tyle szkół, ja docierałem na tej zasadzie że jeździłem jak zwykle tylę że unikałem dłuższego utrzymywania wysokich prędkości (czyli wysokich obrotów) powyżej 90km/h
Tyle, że na zablokowanym gdzie max prędkość jaką osiągnąłem to chyba 70 km/h
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.