SWAP Lucky Star
Re: SWAP Lucky Star
ten H2 miał takie szerokie opony jak moje dwie tylne ,a ten ryk tego motora ... bajka
Wolę być niedoskonałą wersją samego siebie,niż idealna kopią kogoś innego .
Re: SWAP Lucky Star
Moje parę słów, po skromnej 150 km, jeździe szosowej. W porównaniu do 250 cc to jest bajka. Praktycznie podróżowanie z prędkością 90 km/h spokojne bez problemów. Jednak jazda w granicach 120 km/h wyraźnie wyczuwalne drgania całej maszyny, co ciekawe nie zawsze? Co prawda były różne nawierzchnie. Być może to problem seryjnych amorów ( mam ustawione max na "miękko") Może trzeba wyważyć chociaż przednie koła? Może zbieżność?
Wasze sugestie?
PS.
W jeździe testowej spalił 6 l/100, ciekawe 250 na tej trasie brała 8 l/100. przy niższych prędkościach.
Wasze sugestie?
PS.
W jeździe testowej spalił 6 l/100, ciekawe 250 na tej trasie brała 8 l/100. przy niższych prędkościach.
- beben1982
- Posty: 298
- Rejestracja: wt 19 maja, 2009
- Quad:: LS 500cc
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Żytno/Radomsko/Myszków
- Kontakt:
Re: SWAP Lucky Star
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=4DzXknTtkIs[/youtube]
Re: SWAP Lucky Star
Dla Tych co nie znają Pustyni Siedleckiej i oglądają widoki z kamer na kaskach
Lucyfery mają co robić. Mając takie tereny ktoś musiał wymyślić SWAP LS,a
Lucyfery mają co robić. Mając takie tereny ktoś musiał wymyślić SWAP LS,a
-
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Re: SWAP Lucky Star
Romek podstawowa rzecz to wyważenie kół i niech przy wyważaniu sprawdzą czy felgi są idealnie proste . Jeśli spełnisz te dwa warunki to przy 120km/h bedzie sie jechało jak teraz przy 90 km/heser pisze:Moje parę słów, po skromnej 150 km, jeździe szosowej. W porównaniu do 250 cc to jest bajka. Praktycznie podróżowanie z prędkością 90 km/h spokojne bez problemów. Jednak jazda w granicach 120 km/h wyraźnie wyczuwalne drgania całej maszyny, co ciekawe nie zawsze? Co prawda były różne nawierzchnie. Być może to problem seryjnych amorów ( mam ustawione max na "miękko") Może trzeba wyważyć chociaż przednie koła? Może zbieżność?
Wasze sugestie?
PS.
W jeździe testowej spalił 6 l/100, ciekawe 250 na tej trasie brała 8 l/100. przy niższych prędkościach.
najlepiej spytaj Pawła STAMP on tez jeździ na szosówkach i nie wspominał o drganiach
100% wina kół pytanie tylko czy samo wyważenie wystarczy czy trzeba prostować .
Ostatnio zmieniony pn 01 cze, 2015 przez Marcin ATV SWAP Garage, łącznie zmieniany 1 raz.
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .
- STAMP
- Posty: 224
- Rejestracja: pn 02 lut, 2015
- Quad:: ls 500 na dopingu :D
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Środkowa Wielkopolska
Re: SWAP Lucky Star
Dokładnie u mnie nie ma różnicy 60 90 czy 120 cały czas sie jedzie tak samo nic nie wibruje. Sprawdź czy masz proste felgi ja moich nie wywazałem ale na 100 % sa proste. A takie objawy o jakich piszesz to tylko kwestia kół
MORE POWER!
Re: SWAP Lucky Star
Wyważyć tylko przednie, czy wszystkie?
palcyma
palcyma
-
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Re: SWAP Lucky Star
Jak latasz po szosie i oczekujesz jak największego komfortu to lepiej wyważyć wszystkie ,ale niech zwrócą uwagę na felgi czy są w 100% proste bo jak mają bicie wzdłużne lub boczne to wtedy wyważanie guzik da .
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .
- Danger
- Posty: 143
- Rejestracja: pt 03 sie, 2007
- Quad:: LS 450+
- Imię: Damian
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Re: SWAP Lucky Star
na sprzedaż mam jeszcze jeden komplet amortyzatorów gazowych jak by ktoś był zainteresowany stan idealny więcej informacji na pw
dokładnie te same co na filmiku p&p do lucky star oryginalne
https://www.youtube.com/watch?v=TUUw04oTRro
dokładnie te same co na filmiku p&p do lucky star oryginalne
https://www.youtube.com/watch?v=TUUw04oTRro
dan