Gdybyś był cierpliwy trochę poczekał i poszukał jest szansa że za tyle to bys miał gotowego ze SWAPEM może bez nerf barów ale w całkiem fajnym stanie kolega STAMP kupił swojego w idealnym stanie 800 km przebiegu 2013 r za coś ok 8 tyś i był na prawdę idealny 2 tys drogą nie chodzi a wyglądał dokładnie tak samo jak z twojej foty opony igła cała reszta też.czarny pisze:Panowie od pewnego czasu poszukuje maszyny pod swap lecz kupno czegos w dobrym stanie nie jest takie łatwe...Początkowo na zakup quada chcialem przeznaczyc max 6-7tys lecz ciezko kupic cos niezlego w tych pieniadzach.Sama wymiana nefbarów na aluminiowe od raptora i koszt nowych opon to okolo 1700zl a wiadomo ze zawsze cos jeszcze sie znajdzie do wymiany. Do rzeczy,mam mozliwosc zakupu accessa rok produkcji 2011 lecz został sprzedany w salonie dopiero w roku 2014 jest zarejestrowany i ubezpieczony ma niecale 1500km przebiegu i ponad rok gwarancji no i oczywiscie jest w stanie idealnym zarowno wizualnie jak i mechanicznie nie ma sie doslownie do czego przyczepic.I tutaj mój dylemat czy warto inwestowac w taki zakup?Cena za taka maszyne to 10 tys no ale tak jak mowie nie ma sie naprawde do czego przyczepiec.Czy lepiej szukac czegos tanszego i ewentualna roznice w cenie przeznaczyc na naprawe/doposazenie quada?access o ktorym mowa jest dokladnie w takiej konfiguracji jak ten na zdjeciu ponizej.
SWAP Lucky Star
-
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Re: SWAP Lucky Star
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .
-
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Re: SWAP Lucky Star
Ja wyszedłem z założenia, że kupuję złom z papierami i sam doprowadzam do stanu nowego. Policzmy co tu może być do wymiany:
-wahacze przód (łożyska tulejki) - 400 pln komplet
-drążki kierownicze - 220 komplet
-zestaw naprawczy wahacza tył - 150
-wszystkie łożyska, tulejki i uszczelniacze na tylni amorek - około 230
-plastiki-600
Łącznie daje nam kwotę około 1600 pln
Jeśli nawet dojdą sworznie na przód, to mamy max 2 tys zł. i zawieszenie quada jest całe nowe.
Ewentualnie można dołożyć 500 na jakieś łożyska kół, ośki, przepalone żarówki itd.
Oczywiście rama musi być prosta itd. Ale nie wiem, jak trzeba LS-em wydzwonić aby zgiąć ramę.
Więc mamy 2 tys plus quad. Im tańsza baza tym lepiej. Plus swap.
Wg mnie można się zmieścić w 10 kpln z nowym zawieszeniem, plastikami, swapem.
-wahacze przód (łożyska tulejki) - 400 pln komplet
-drążki kierownicze - 220 komplet
-zestaw naprawczy wahacza tył - 150
-wszystkie łożyska, tulejki i uszczelniacze na tylni amorek - około 230
-plastiki-600
Łącznie daje nam kwotę około 1600 pln
Jeśli nawet dojdą sworznie na przód, to mamy max 2 tys zł. i zawieszenie quada jest całe nowe.
Ewentualnie można dołożyć 500 na jakieś łożyska kół, ośki, przepalone żarówki itd.
Oczywiście rama musi być prosta itd. Ale nie wiem, jak trzeba LS-em wydzwonić aby zgiąć ramę.
Więc mamy 2 tys plus quad. Im tańsza baza tym lepiej. Plus swap.
Wg mnie można się zmieścić w 10 kpln z nowym zawieszeniem, plastikami, swapem.
Ostatnio zmieniony wt 05 maja, 2015 przez gateway, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: SWAP Lucky Star
Na chwile obecna analizuje sytuacje na rynku zobaczymy co bedzie dalej Nie ukrywam ze najlepiej by było kupic takiego juz po swapie
Re: SWAP Lucky Star
Wiele osób które posiada lucka czyta to forum i widzi duże zainteresowanie zakupem lucka do swapu więc logiczne jest że z ceny nie zejdzie. Lucek stał się chodliwym towarem po pierwsze jest nadmiar części używanych silniki, wydechy, itp jeszcze nie dawno znalezienie używanych części graniczyło z cudem a jak było to za gruba kasę, a dziś utrzymanie stało się znacznie tańsze.
- Danger
- Posty: 143
- Rejestracja: pt 03 sie, 2007
- Quad:: LS 450+
- Imię: Damian
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Re: SWAP Lucky Star
może ktoś podać jakie amorki gazowe pasują plug&play do ls i dobrze się spisują konkretnie od jakiego modelu i roku.
I w jakim przedziale można je kupić.
dzięki
I w jakim przedziale można je kupić.
dzięki
dan
Re: SWAP Lucky Star
Dokladnie tak jak napisal costigan. Lucky mocno zyskal na popularnosci. Ciezko teraz np znalezc takiego szrota z zepsutym silnikiem za np 3 tysie. Bo sprzedajacy w razie awarii kupuje drugi silnik za tysiaka i wystawia ogloszenie ze sprzedaza za min 5 kafli.
Czarny. Na Twoim miejscu szukalbym czegos tanszego i podremontowanie go
Czarny. Na Twoim miejscu szukalbym czegos tanszego i podremontowanie go
- Danger
- Posty: 143
- Rejestracja: pt 03 sie, 2007
- Quad:: LS 450+
- Imię: Damian
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Re: SWAP Lucky Star
a co jeśli jakaś ośka bije i wahacz uszkodzony ?gateway pisze:Ja wyszedłem z założenia, że kupuję złom z papierami i sam doprowadzam do stanu nowego. Policzmy co tu może być do wymiany:
-wahacze przód (łożyska tulejki) - 400 pln komplet
-drążki kierownicze - 220 komplet
-zestaw naprawczy wahacza tył - 150
-wszystkie łożyska, tulejki i uszczelniacze na tylni amorek - około 230
-plastiki-600
Łącznie daje nam kwotę około 1600 pln
Jeśli nawet dojdą sworznie na przód, to mamy max 2 tys zł. i zawieszenie quada jest całe nowe.
Ewentualnie można dołożyć 500 na jakieś łożyska kół, ośki, przepalone żarówki itd.
Oczywiście rama musi być prosta itd. Ale nie wiem, jak trzeba LS-em wydzwonić aby zgiąć ramę.
Więc mamy 2 tys plus quad. Im tańsza baza tym lepiej. Plus swap.
Wg mnie można się zmieścić w 10 kpln z nowym zawieszeniem, plastikami, swapem.
wahacz to jakieś 1200 a ośki tyle samo do tego opony czyli wychodzi na to samo. To zależy jak wygląda dany egzemplarz
dan
- STAMP
- Posty: 224
- Rejestracja: pn 02 lut, 2015
- Quad:: ls 500 na dopingu :D
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Środkowa Wielkopolska
Re: SWAP Lucky Star
Tez bym szrota nie kipił. Ale 10000 za gada starszego rocznikowo i z przebiegiem 1500 to i tak za dużo. Jak wspomniał Marcin ja dałem 8000 za rocznik 2013 stan idealny i przebieg był mniejszy.
MORE POWER!
Re: SWAP Lucky Star
Wahacz pęka. Wielu miało tą awarie. Spawanie załatwia sprawę. Ośka - u mnie jest w dobrym stanie a i tak wymieniam na tą od 450.
Oczywiście wszystko zależy od danego egzemplarza.
Kupiłem dwa LS-y z uszkodzonym silnikiem za mniej niż 4kpln/szt.
Jeden miał uszkodzony rozrząd. Drugi po czyszczeniu gaźnika odpalił i jeździ.
Mimo, że w jednym nie było żadnych luzów w zawieszeniu, to chciałem przesmarować łożyska igiełkowe. Okazało się, że mimo iż luzy nie występują, to wszystkie łożyska są do wymiany. No cóż. I tak by w ciągu sezonu poleciały.
Włożę 2 kpln plus SWAP. Wyjdzie 10-11 kpln. Plus jakieś dodatki jak nerfbary, osłony na ręce, mody układu hamulcowego.
Kupując za 7kpln takiego z 2008 w dobrym stanie też mogę w niedługim czasie wymieniać zawieszenie. Wg mojej matematyki bardziej się opłaca kupić tanią bazę.
Alr tutaj dochodzi to, że lubię grzebać przy takim czymś i robię sam (oprócz SWAPA, bo same graty by wyszły tyle, co Marcin bierze za kompleksową usługę).
Gdybym miał komuś zapłacić, to faktycznie może się nie opłacić.
Oczywiście wszystko zależy od danego egzemplarza.
Kupiłem dwa LS-y z uszkodzonym silnikiem za mniej niż 4kpln/szt.
Jeden miał uszkodzony rozrząd. Drugi po czyszczeniu gaźnika odpalił i jeździ.
Mimo, że w jednym nie było żadnych luzów w zawieszeniu, to chciałem przesmarować łożyska igiełkowe. Okazało się, że mimo iż luzy nie występują, to wszystkie łożyska są do wymiany. No cóż. I tak by w ciągu sezonu poleciały.
Włożę 2 kpln plus SWAP. Wyjdzie 10-11 kpln. Plus jakieś dodatki jak nerfbary, osłony na ręce, mody układu hamulcowego.
Kupując za 7kpln takiego z 2008 w dobrym stanie też mogę w niedługim czasie wymieniać zawieszenie. Wg mojej matematyki bardziej się opłaca kupić tanią bazę.
Alr tutaj dochodzi to, że lubię grzebać przy takim czymś i robię sam (oprócz SWAPA, bo same graty by wyszły tyle, co Marcin bierze za kompleksową usługę).
Gdybym miał komuś zapłacić, to faktycznie może się nie opłacić.