wybór quada
wybór quada
Witam, mam dylemat i liczę na pomoc forumowiczów -Can-Am Outlander Max Limited 1000 czy moze Arctic Cat inny MUD PRO 1000 H2 j , jakie są plusy i minusy jedej czy drugiej marki.
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: wybór quada
To trochę inne quady odpowiednikiem Mud Pro jest XMR MAX, czyli typowi pogromcy błota. Natomiast Max LTD to długodystansowy quad turystyczny, szczerze powiedziawszy lepszym wyborem wydaje się XTP Max.
Ale wracając do tematu..AC 1000MUD PRo, mniejsza moc silnika, wyprowadzenie snorkli umozliwiajace głebokie brodzenie, przystosowane do tego odpowiednie opony błotne, bardzo duży prześwit, mechaniczna blokada mostu, dość oszczędnie wyposażony w elektronikę quad, agresywnie zestrojone sprzegło, dosc sztywny i malo komfortowy.
Outlander 1000 max, najmocniejszy quadowy silnik w tej chwili, fantastycznie reagujący na gaz i dający niesamowite doznania ale przy okazji wymagajacy bardzo duzo troski. Sprzet fantastyczny do długich i szybkich podróży, komfortowy i stabilny, napchany elektroniką w odróżnieniu od Mud Pro w stanie fabrycznym nadaje się tylko do średnio cięzkiej przeprawy. W wersji XTP świetne felgi z beadlockami zabezpieczajace opony przed zsunieciem się i regulowane gazowe zawieszenie Fox
W skrócie MudPro typowy brutalny i malo wyrafinowany sprzęt do walki w błocie i wodzie, mało przyjazny jako pojazd turystyczny. Outlander czy to LTD czy xto to pojazd do szybkiego, wygodnego przemieszczania sie z predkosciami nie osiagalnymi dla MudPro, z ogromnymi zapasami mocy ktory jednak w bardzo glebokim blocie nie da sobie rady taki sprawnie, chyba ze po odpowienich modyfikacjach.
AC jest u nas malo popularny wiec i z serwisami i osobami je znajacymi bedzie gorzej.
Ale wracając do tematu..AC 1000MUD PRo, mniejsza moc silnika, wyprowadzenie snorkli umozliwiajace głebokie brodzenie, przystosowane do tego odpowiednie opony błotne, bardzo duży prześwit, mechaniczna blokada mostu, dość oszczędnie wyposażony w elektronikę quad, agresywnie zestrojone sprzegło, dosc sztywny i malo komfortowy.
Outlander 1000 max, najmocniejszy quadowy silnik w tej chwili, fantastycznie reagujący na gaz i dający niesamowite doznania ale przy okazji wymagajacy bardzo duzo troski. Sprzet fantastyczny do długich i szybkich podróży, komfortowy i stabilny, napchany elektroniką w odróżnieniu od Mud Pro w stanie fabrycznym nadaje się tylko do średnio cięzkiej przeprawy. W wersji XTP świetne felgi z beadlockami zabezpieczajace opony przed zsunieciem się i regulowane gazowe zawieszenie Fox
W skrócie MudPro typowy brutalny i malo wyrafinowany sprzęt do walki w błocie i wodzie, mało przyjazny jako pojazd turystyczny. Outlander czy to LTD czy xto to pojazd do szybkiego, wygodnego przemieszczania sie z predkosciami nie osiagalnymi dla MudPro, z ogromnymi zapasami mocy ktory jednak w bardzo glebokim blocie nie da sobie rady taki sprawnie, chyba ze po odpowienich modyfikacjach.
AC jest u nas malo popularny wiec i z serwisami i osobami je znajacymi bedzie gorzej.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
Re: wybór quada
dzieki za odp
dzis zaliczka poszła na can am outlander 1000xrm
dzis zaliczka poszła na can am outlander 1000xrm
Re: wybór quada
2015 camo