Sp300 ogólne zagadnienia.
Sp300 ogólne zagadnienia.
Witam.
Mam lucka niby sp300 i ostatnio po jeżdzie 20min zagrzał się jak cholera.
1.Jak sprawdzić czy układ się nie zapowietrzył? Oraz jak go odpowietrzyć.
2.Czy jeśli gaźnik jest źle wyregulowany to będzie się grzał?
3.Nie łączyła mi kostka od stacyjki ale zaraz ją naprawię. Czy to mogła być jej wina?
4. Czy bieg drive nadaje się do podjazdów pod górki? Czy robić to na reduktorze? Bo reduktora prawie nigdy nie używam a górki łapię spore.
Z góry dziękuję za pomoc
Mam lucka niby sp300 i ostatnio po jeżdzie 20min zagrzał się jak cholera.
1.Jak sprawdzić czy układ się nie zapowietrzył? Oraz jak go odpowietrzyć.
2.Czy jeśli gaźnik jest źle wyregulowany to będzie się grzał?
3.Nie łączyła mi kostka od stacyjki ale zaraz ją naprawię. Czy to mogła być jej wina?
4. Czy bieg drive nadaje się do podjazdów pod górki? Czy robić to na reduktorze? Bo reduktora prawie nigdy nie używam a górki łapię spore.
Z góry dziękuję za pomoc
Re: Sp300 ogólne zagadnienia.
wlodi112co rozumiesz po pojęciem zagrzał się jak cholera?
zagotował ci się?wywaliło płyn?
u mnie w lucku raz wydarzyło się że jak w lato upał na pustyni bardzo ostro jeżdiłem na 1 to na liczniku zapaliła się kontrolka i quad zgasł nie pozwolił się uruchomic zanim nie ostygł.
jeżeli miałbyś źle wyregulowany gaźnik to prędzej quad bu kichał strzelał kolanko rozgrzewało się do czerwoności.
jeżeli chodzi o reduktor to tak jak uważasz sam musisz czuc górki jakie one są ja szybko długa to na drive jak czujesz ze quad ma moc to na drive jak zaczyna sie kopac to zawsze lepiej na reduktor u mnie jest trochę inaczej bo mam sportowy wariator malossi i lżejsze rolki lepiej wchodzi na obroty to na drive lepsza jazda wcześniej u mnie w terenie na drive się mulił brakowało mocy dlatego jezdziłem reduktorze.
zagotował ci się?wywaliło płyn?
u mnie w lucku raz wydarzyło się że jak w lato upał na pustyni bardzo ostro jeżdiłem na 1 to na liczniku zapaliła się kontrolka i quad zgasł nie pozwolił się uruchomic zanim nie ostygł.
jeżeli miałbyś źle wyregulowany gaźnik to prędzej quad bu kichał strzelał kolanko rozgrzewało się do czerwoności.
jeżeli chodzi o reduktor to tak jak uważasz sam musisz czuc górki jakie one są ja szybko długa to na drive jak czujesz ze quad ma moc to na drive jak zaczyna sie kopac to zawsze lepiej na reduktor u mnie jest trochę inaczej bo mam sportowy wariator malossi i lżejsze rolki lepiej wchodzi na obroty to na drive lepsza jazda wcześniej u mnie w terenie na drive się mulił brakowało mocy dlatego jezdziłem reduktorze.
Re: Sp300 ogólne zagadnienia.
Grzał po nogach jak nigdy aż gorąco było od silnika i zapaliła się kontrolka od temp to go zgasiłem żeby ostygł. Później dojechałem do domu z 1km i zostawiłem go tak w garażu. Sprawdziłem płyn to jest. Zdaje mi się że chłodnica było lekko ciepła a silnik gorący, niestety sprawdziłem to jak chwile postał w garażu ;/ Jutro sprawdzę termostat czy nie zawiesił się przypadkiem.
-
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Re: Sp300 ogólne zagadnienia.
wyrzuć całkiem termostat na co ci to w quadzie będzie lepszy przepływ płynu ja osobiście w sprzętach tego typu termostatów nie preferuję i każdy kto jest w temacie i jeździ ostro natychmiast go wywala nie ma ryzyka że sie zatnie i przegrzejesz silnik ale jak kto tam uważa
wszystkie 500 tki go nie mają i problemów z przegrzewaniem się też sprawdź jeszcze czy masz płyn w chłodnicy nie tylko w zbiorniczku wyrównawczym a po odpaleniu jak sie zacznie rozgrzewać złap za wszystkie węże dotknij chłodnicy i zobacz czy wszystko ma taką samą temperaturę wykluczysz wtedy zapowietrzenie układu
sprawdź też czy wentylator sie załącza może czujnik temp padł .


Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .
- Tomek_LS500cb
- Posty: 1250
- Rejestracja: czw 26 cze, 2014
- Quad:: lucky star 500cb
- Imię: Tomek
Re: Sp300 ogólne zagadnienia.
Marcin czy przeszczepy mają chłodnice z wiatrakiem w takim bądź razie? Bo jak nie ma termostatu to tylko ewentualnie na zewnętrzny przełącznik zostaje ewentualne włączenie wentylatora... jak tak miałem w litr ze było na przełącznik. .. jak oralem w terenie to ciach i chodził. .. jechałem na przelotowce.... . był zbedny
Re: Sp300 ogólne zagadnienia.
Katowałem go trochę na górkach. Jak dla mnie to mało bo nie raz duuużo mocniej dostawal w d***. Ale dzisiaj coś czułem że za bardzo grzeje po nogach. Po jakichś 20min jazdy zapaliła się kontrolka od temp to go zgasiłem i zostawiłem na zapłonie niech go schłodzi wentylator. I tak poczekałem z 5min, odpaliłem i pojechałem do domu. Dałem d*** że nie zobaczyłem odrazu czy chłodnica jest ciepła ;/ Dopiero po jakichś 10 min poszedłem jak już był ciepły żeby zobaczyć czy jest płyn. Dolałem z 100ml żeby pod sam korek było tyle że ledwo ciepła była wtedy chłodnica a przewody od silnika te dolne były jeszcze dość mocno ciepłe. Dziwne tylko że ten przewód co wychodzi z głowicy był zimny. Pod nim jest chyba termostat. Podejrzewam że się zawiesił, jutro go sprawdzę i raczej kupię nowy bo bez niego chyba za cholere nie zejdę ze ssania ;/
-
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Re: Sp300 ogólne zagadnienia.
nie no wszystko działa samoczynnie jest czujnik w chłodnicy i wydajny wentylator i wszystko działa cycuś malina ale termostatów nie ma są wywalone na Cholerę to jak ja wyjeżdżam i zaraz jest ogień jak ktoś jeździ ja emeryt to może se termostat miećTomek_LS300 pisze:Marcin czy przeszczepy mają chłodnice z wiatrakiem w takim bądź razie? Bo jak nie ma termostatu to tylko ewentualnie na zewnętrzny przełącznik zostaje ewentualne włączenie wentylatora... jak tak miałem w litr ze było na przełącznik. .. jak oralem w terenie to ciach i chodził. .. jechałem na przelotowce.... . był zbedny

ale wśród moich znajomych a jeżdżą przeróżnymi sprzętami każdy sie termostatu pozbył to nie samochód i ogrzewanie w zimie by było szybciej ciepło w środku tylko maszyna do podnoszenia adrenaliny która chodzi na 100% swoich możliwości taki termostat nawet jak jest całkowicie sprawny to i tak zmniejsza przepustowość niz jak sie go całkiem wywali więc posłuchaj chłopaku dobrze ci radzę wywal to dziadostwo bo to Quad nie samochód i musi mieć 100% możliwego chłodzenia chyba że jeździsz jak emeryt


Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .
Re: Sp300 ogólne zagadnienia.
Właśnie nie
Dostaje w kite bo po to go kupiłem ;p Na lato zawita u Ciebie jak kasy dozbieram ;p
