Co to za maszyna

Wasze doświadczenia i pytania związane z chińskimi quadami
ODPOWIEDZ
krzyt3k

Co to za maszyna

Post autor: krzyt3k » sob 27 gru, 2014

Czesc, jestem nowy na forum i do tego jestem nowicjuszem jezeli chodzi o quady. Dostalem w spadku quada. Na poczatek chcialem sie dowiedziec co to za maszyna bo nigdzie nie moge znalezc zadnej tabliczki itp. Tutaj zdjecia

Obrazek

Obrazek

Silnik jest dosyc spory ale nie mam pojecia ile ma pojemnosci. Biegi manualne. Po prawej stronie jest dzwignia ktora przelacza na wsteczny bieg. Naped na tylna os za pomoca walka a nie lancucha. Udalo mi sie go odpalic i ma moc ja waze 105kg i baczka kreci bez problemu, troche bylo sniegu :) Moze ktos cos na temat tego sprzetu powiedziec ? Dane techniczne mnie interesuja

pietia506
Quad:: Yamaha Blaster yfs200
Imię: Piotr

Re: Co to za maszyna

Post autor: pietia506 » ndz 28 gru, 2014

Spróbuj poszukać w marce Aeon tak mi on wygląda ale one są chyba w automatach

wojtekk

Post autor: wojtekk » ndz 28 gru, 2014

chińczyk, 250cc, 5 biegów do przodu i 5 do tyłu,rozrząd na łańcuszku - napęd wałem przez przekładnię kątową, jakiś czas temu sprowadzany w małych ilościach, rzadko spotykany, kłopotliwy w naprawach

krzyt3k

Post autor: krzyt3k » ndz 28 gru, 2014

Z tego co wyszukalem w necie to silnik zongshen 250 czy to by sie zgadzalo ? Quad nie byl jezdzony z rok czasu, troche pojezdzilem i urwala sie linka od gazu. Od jakiego typu quada szukac linki ? Jest to linka z rozdzielaczem. Gaznik jest z przelacznikiem ssania. Ogolnie jakbym chcial przyszlosciowo szukac jakichs linek, czesci to do jakiego typu quada ? Poszukuje jeszcze jakichs schematow instalacji bo jest w rozsypce. Jedno swiatlo dzialajace, brak ladowania. Z udogodnien podlaczona kontrolka wskazujaca luz. Narazie glownie zalezy mi na tym zeby zrobic ladowanie

pietia506
Quad:: Yamaha Blaster yfs200
Imię: Piotr

Post autor: pietia506 » pn 29 gru, 2014