pomoc przy zakupie kawy brute force 650

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Kawasaki
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kostek_ak
Posty: 113
Rejestracja: śr 05 lut, 2014
Quad:: yamaha big bear 350
Imię: andrzej

pomoc przy zakupie kawy brute force 650

Post autor: kostek_ak » czw 18 gru, 2014

Witam pragnę zakupić kawę brute force 650, ma ktoś ma doświadczenie na tym sprzęcie na co zwrócić uwagę przy kupnie
smak wolności ---- try this

Awatar użytkownika
jarecki13
Posty: 627
Rejestracja: ndz 26 cze, 2011
Quad:: TraktoReX 680 :)
Imię: Jarek
Lokalizacja: Dolny Śląsk B-c

Re: pomoc przy zakupie kawy brute force 650

Post autor: jarecki13 » czw 18 gru, 2014

Jaki model na ośce czy na niezależnym zawieszeniu ? Podstawa w jednym i drugim to to czy działają actuatory od dociskania paska i od zmiany napędów 4x4, silnik czy nie kopci i czy nic nie puka, czy biegi wchodzą normalnie(nie zgrzytają) luzy w zawieszeniu i na łożyskach kół, czy dobrze odpala i równo silnik pracuje,a tak najlepiej to podjechać z kimś kto miał już taki sprzęt bo będzie wiedział najlepiej te rzeczy co ci napisałem osoba która jeździła takim quadem ogarnie w 10 minut, dobrze jest też zobaczyć cvt w jakim jest stanie, tylko nie wiem czy ktoś ci pozwoli ściągnąć obudowę, zajrzyj do filtra powietrza (air boxa) czy jest czysty, weź też miernik i sprawdź ładowanie, ogólnie nie jest to dużo roboty ale można nadziać się na dużą minę jeśli chodzi o Brutki ;), co do awaryjności to mogę śmiało powiedzieć ,że na sztywnej ośce są bardzo mało awaryjne o ile robi się systematycznie przeglądy co do irs to się nie wypowiem bo nie jeździłem.

Awatar użytkownika
kostek_ak
Posty: 113
Rejestracja: śr 05 lut, 2014
Quad:: yamaha big bear 350
Imię: andrzej

Re: pomoc przy zakupie kawy brute force 650

Post autor: kostek_ak » pt 19 gru, 2014

w tym problem że nie znam nikogo kto lata bądź latał kawą zastanawia mnie jak ma działać ten ACTURATOR i na jakiej zasadzie działa ta dźwignia żółta przy kierownicy z lewej strony? a model to ten na sztywnej ośce:)
smak wolności ---- try this

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: pomoc przy zakupie kawy brute force 650

Post autor: Ikar » pt 19 gru, 2014

To tarciowa blokada mostu - im głębiej ją wciśniesz tym mocniej zblokujesz przednie koła - tzw szpera.
Ozo Drapers Squad

Awatar użytkownika
kostek_ak
Posty: 113
Rejestracja: śr 05 lut, 2014
Quad:: yamaha big bear 350
Imię: andrzej

Re: pomoc przy zakupie kawy brute force 650

Post autor: kostek_ak » sob 20 gru, 2014

tak więc jestem po oględzinach kawy POTĘZNA BESTIA, zrywna mocna bez wycieków solidne zawieszenie po remoncie, ale miała tez i wady no i nie zostałem jej właścicielem powodów było kilka podstawowy to wyskakujący bieg szosowy, terenowy i wsteczny nie wyskakują, wymieniony pasek oryginał który mimo to lekko popiskiwał na postoju i dało się zauważyć lekkie szarpanie jak maszyna stała odpalona, blokady się załączały ale po chwili zaczęły mrugać na przemian napisy na wyświetlaczu 2WD I 4WD bardzo ciężko chodziła kierownica przy maksymalnym skręceniu podczas jazdy, nie miałem do czynienia z kawą ale zaskoczyło mnie to iż przerywał przy cofaniu po wbiciu szosówki bez problemu, oprócz tego ogólna regulacja bo od czasu do czasu przy puszczaniu gazu strzelił w tłumik. Co wy na to?
smak wolności ---- try this

Awatar użytkownika
jarecki13
Posty: 627
Rejestracja: ndz 26 cze, 2011
Quad:: TraktoReX 680 :)
Imię: Jarek
Lokalizacja: Dolny Śląsk B-c

Re: pomoc przy zakupie kawy brute force 650

Post autor: jarecki13 » sob 20 gru, 2014

Co do kierownicy to ciężko chodzi w brutku a jeszcze jak włączysz 4x4 to już całkiem ;) , co do zawieszenia to tył robi się szybko i tanio 100 zł co do przodu to już gorzej bo drogo 360 zł na dwie strony, biegi nie powinny wyskakiwać chyba ,że źle jest wyregulowana gałka zmiany biegów ale w to wątpię co do zgrzytu przy wbijaniu to są trzy powody niesprawny actuator od paska( wtedy miga 2wd-4wd) lub źle ustawione obroty(można to skorygować w 2 minuty) no i na deser rozwalone tryby w skrzyni, co do cofania masz tam taki przycisk który odblokowuje pełną moc(overide czy jakoś tak) i maszyna wtedy nie strzela w wydech-to jest takie zabezpieczenie abyś nie narobił sobie kuku podczas cofania, co do strzałów w wydech to mój potrafił strzelić na benzynie 95 na 98 w ogóle. Podaj jeszcze przebieg i rok quada, podstawą w tej maszynie jest wymiana oleju,luzy zaworowe,czyszczenie i synchronizacja gaźników, jeśli sprzęt był topiony to będzie skarbonka :) Przy wymianie paska na nowy może popiskiwać bo musi się ułożyć , ja obstawiam że jest za bardzo naciągnięty, co do poszarpywania to może być tak ,że actuator dociska pasek i quad sam jedzie lub za wysokie obroty co by mogło skutkować zgrzytem przy wbijaniu biegu i też by sam jechał ewentualnie za bardzo naciągnięty pasek. Jeśli chłopak się zna na swoim sprzęcie to powinien to zrobić wszystko przed sprzedażą, ale obstawiam ,że nie ma zielonego pojęcia co z tym robić i chce się pozbyć maszyny.

Awatar użytkownika
kostek_ak
Posty: 113
Rejestracja: śr 05 lut, 2014
Quad:: yamaha big bear 350
Imię: andrzej

Re: pomoc przy zakupie kawy brute force 650

Post autor: kostek_ak » ndz 21 gru, 2014

Dokładnie tak jak piszesz nie ma pojęcia lub jest tak leniwy, jak na pięć lat posiadania maszyny.
To jest typowy japiszon kupił sobie zabawkę bo ma ładny teren a robotę robili mu w serwisie o ile im go na czas dostarczał. Rocznik 2007 a na miejscu okazało się 2006, okolo 3700 km juz niepamietam dokładnie.
Ładnie gadał zanim się przyjechało na miejsce a na miejscu tylko potwierdza dodatkowe wady o których nie mówił przed kupnem, liczył na to iż trafi się laik. Różne widziałem życzy ale smuci fakt podejścia sprzedającego do kupującego. Trafi na chandlaza ubije mu cenę aż zaboli i tak się historia zakończy. Nic a ja szukam dalej. Przysłowiowej okazji:-)
smak wolności ---- try this

Awatar użytkownika
jarecki13
Posty: 627
Rejestracja: ndz 26 cze, 2011
Quad:: TraktoReX 680 :)
Imię: Jarek
Lokalizacja: Dolny Śląsk B-c

Re: pomoc przy zakupie kawy brute force 650

Post autor: jarecki13 » ndz 21 gru, 2014

Co do przebiegu to bym w to nie wierzył bo actuator pada ale nie tak szybko i kawasaki ma dobre paski na których się robi przebiegi rzędu 6 tys bez regulacj chyba że kolega ostro go katował w błocie na nie odpowiednim biegu ;-)

Awatar użytkownika
kostek_ak
Posty: 113
Rejestracja: śr 05 lut, 2014
Quad:: yamaha big bear 350
Imię: andrzej

Re: pomoc przy zakupie kawy brute force 650

Post autor: kostek_ak » ndz 21 gru, 2014

Mam jeszcze pytanie jaka szerokość ma pasek w bruku i na czym polega regulacja.? Mam zamiar jechać po świętach oglądać sprzęt. W lepszej kondycji (mam nadzieje) w którym dlatego pytam jest pasek od nowosci co mnie dziwi bo ma najechane 3400 mil to jakieś ponad 5000 km, gościu mówił iż ma jeszcze dobra szerokość. Poza tym kondycyjnie dzwon;-)
smak wolności ---- try this

Awatar użytkownika
jarecki13
Posty: 627
Rejestracja: ndz 26 cze, 2011
Quad:: TraktoReX 680 :)
Imię: Jarek
Lokalizacja: Dolny Śląsk B-c

Re: pomoc przy zakupie kawy brute force 650

Post autor: jarecki13 » ndz 21 gru, 2014

Ogólnie szerokości się nie mierzy bo jak już mówiłem paski w brutku są bdb jakości i mało co się ścierają-, ale jakaś wartość w nich występuje tylko nie pamiętam jaka, podstawą sprawdzenia paska jest jego ugięcie ma mieć 22 mm do 27mm jeśli nie mieści się w tej granicy to dodajemy lub wyciągamy podkładkę z lewego koła cvt ogólnie jest trochę z tym zabawy , jeśli chcesz sprawdzić jego stan na oko to zobacz czy nie jest za luźny ale jak już pisałem najlepiej zrób to z kimś kto miał taki sprzęt bo będzie wiedział do razu co i jak.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kawasaki”