CFORCE 400
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: CFORCE 400
Cforce 400
CF Moto 500
CF Moto X5
Cforce 550
CF Moto X6
CF Moto X7
CF Moto X8
Czy aby w przedziale od 600 do 400 nie jest ich za dużo?
Nie lepiej było zrobić "lift" 500?
Dla mnie to bez sensu chyba, że wycofają 500 i X5.
CF Moto 500
CF Moto X5
Cforce 550
CF Moto X6
CF Moto X7
CF Moto X8
Czy aby w przedziale od 600 do 400 nie jest ich za dużo?
Nie lepiej było zrobić "lift" 500?
Dla mnie to bez sensu chyba, że wycofają 500 i X5.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: CFORCE 400
Zapewne tak będzie. Cforce 400 przejmie funkcję CF 500, a Cforce 550 zajmie pozycję X5 i X7. Za dużo produktów w linii to też spory koszt.oolsztyniak pisze:Cforce 400
CF Moto 500
CF Moto X5
Cforce 550
CF Moto X6
CF Moto X7
CF Moto X8
Czy aby w przedziale od 600 do 400 nie jest ich za dużo?
Nie lepiej było zrobić "lift" 500?
Dla mnie to bez sensu chyba, że wycofają 500 i X5.
Widze też światełko w tunelu Cforce 400 waży 330kg i o ile wzrok mnie nie myli jest krótka. Nareszcie! Ktoś zaczyna je odchudzać. 20kg zrzucone to zawsze coś a 32hp jakoś to napędzi. Pokusiłbym się o stwierdzenie że może lepiej jeździć niż obecne CF 500, a na pewno zwinniej.
Jeżeli 550 kosztuje ok 25tys (w przeliczneiu) to 400 powinna pozostać na poziomie 20tys i super, lepiej koncepcyjnie przemyślany quad za ta sama cenę.
Ps. tylną lampę chyba zaprojektował im wielbiciel Inca. Szkoda że taka wielka bo tył jest całkiem łądny ale lampa przytłacza.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- Paweł_wawa
- Posty: 105
- Rejestracja: śr 29 paź, 2014
- Quad:: Can - am Outlander 570 Pro + T, Can-am Outlander L 450
- Lokalizacja: Warszawa/Marki
Re: CFORCE 400
Może na targach w Wawie za 10 dni coś zaprezentują, bo chyba się wystawiają?
pzdr
pzdr
- Zmora1966
- Quadowa Grupa Południe
- Posty: 2467
- Rejestracja: pt 30 sie, 2013
- Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
- Kontakt:
Re: CFORCE 400
no..ciekawa oferta ta 400 wreszcie krótka
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
- rzeznikczek
- Posty: 117
- Rejestracja: pn 10 lis, 2014
- Quad:: CF Moto 500 BE, 550. X8 :D
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Bartoszyce
Re: CFORCE 400
aby cena konkurencyjna była i bedzie hit
wygląd ok , tylko ten tył
wygląd ok , tylko ten tył
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: CFORCE 400
Hit czy kit?
Bo w CFORCE 550 przy EPS jest taki luz, że nie idzie ogarnąć kierownicy.
Bo w CFORCE 550 przy EPS jest taki luz, że nie idzie ogarnąć kierownicy.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: CFORCE 400
Nie wiem co to za szajs, kolega od CFORCE 550 narzeka strasznie, jest na kierownicy taki luz, że szkoda gadać, podczas jazdy to samo, mówi, że Ciężko opanować maszynę.
Podpowiedziałem, żeby reklamował.
W 800 z EPS jest podobnie tylko podczas jazdy nie ma takiego szaleństwa jak w 550
Podpowiedziałem, żeby reklamował.
W 800 z EPS jest podobnie tylko podczas jazdy nie ma takiego szaleństwa jak w 550
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.