WIELKA DZIURA !!!!
-
- Posty: 946
- Rejestracja: pt 05 lis, 2010
- Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Sompolno koło Konin
Re: WIELKA DZIURA !!!!
Wejdz na forum cf i zobacz, jle jest tematów o naprawie , a potem na brutka i tam sprawdz.
A jak chcesz, to zobacz yamaszke też. Każdy quada ma zalety i wady, ale jka wiesz, co chcesz robić, to łatwo jest dopracować pod włąsne preferencje.
Cf tak, do turystyki bez wody i innych spraw, ale ja bym omijał, takie dobre maszyny, że jak jeden kolega patrzył co robie swoim miśkiem, to nawet niepozwolił mi posiedzieć na swojej CF-ce.......
A jak chcesz, to zobacz yamaszke też. Każdy quada ma zalety i wady, ale jka wiesz, co chcesz robić, to łatwo jest dopracować pod włąsne preferencje.
Cf tak, do turystyki bez wody i innych spraw, ale ja bym omijał, takie dobre maszyny, że jak jeden kolega patrzył co robie swoim miśkiem, to nawet niepozwolił mi posiedzieć na swojej CF-ce.......
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: WIELKA DZIURA !!!!
Dokładnie wejdź na forum CF i poczytaj ile jest tematów o naprawie na ilość sprzedanych sprzętów w tym roku i w poprzednim.
W kilku egzemplarzach padł silnik i importer wymienił go na nowy bez żadnych kosztów.
W kilku też padł przewód paliwowy (gumowy wężyk 15 cm)
Zdarzały też się wadliwe zawory ciśnienia oleju, które importer bez gadania wymieniał na nowe bez wady.
W 2012 roku było wadliwe mocowanie mostu, które importer poprawił i dodatkowe mocowania wysyłał za darmo dla wszystkich.
Rzeczywiście wada goni wadę, awaria awarię, ten sprzęt tylko się psuje, więcej stoi niż jeździ.
Kup tylko Grizzly bo to najwspanialszy sprzęt do wszystkiego, nic się w nim nie psuje, nie ma żadnych awarii, jest idealny do wszystkiego, nigdy nie będziesz musiał nic wymieniać bo on po prostu się nie zużywa.
Kupisz CF, wjedziesz w kałuże i już się zepsuje, nie daj bóg błoto bo rozpadnie się w trakcie wjeżdżania, generalnie lepiej nawet na niego nie siadać bo mogą koła poodpadać.
Nie wiem jakie Robert wyczyniał rzeczy swoim najlepszym miśkiem bo jeśli wspomniał o tej dzikiej żwirowni, która po nocach mu się śni i strasznie łechta jego ego a to był wyczyn godny medalu, orderu, miliona dolarów i złotej gwiazdy nadanej przez prezydenta RP to ja Cię proszę
Aha i opony tylko maxxis bighorn lub zilla, wszystkie inne są do bani i też do niczego się nie nadają.
Także pamiętaj Grizzly najlepiej 700, dwa komplety opon - zilla i bighorn.
CF Moto nie ma zalet, ma same wady, generalnie ja nie wiem kto kupuje quada za ponad 30 tyś nowego żeby stał i się psuł i nie można było nim jeździć.
W kilku egzemplarzach padł silnik i importer wymienił go na nowy bez żadnych kosztów.
W kilku też padł przewód paliwowy (gumowy wężyk 15 cm)
Zdarzały też się wadliwe zawory ciśnienia oleju, które importer bez gadania wymieniał na nowe bez wady.
W 2012 roku było wadliwe mocowanie mostu, które importer poprawił i dodatkowe mocowania wysyłał za darmo dla wszystkich.
Rzeczywiście wada goni wadę, awaria awarię, ten sprzęt tylko się psuje, więcej stoi niż jeździ.
Kup tylko Grizzly bo to najwspanialszy sprzęt do wszystkiego, nic się w nim nie psuje, nie ma żadnych awarii, jest idealny do wszystkiego, nigdy nie będziesz musiał nic wymieniać bo on po prostu się nie zużywa.
Kupisz CF, wjedziesz w kałuże i już się zepsuje, nie daj bóg błoto bo rozpadnie się w trakcie wjeżdżania, generalnie lepiej nawet na niego nie siadać bo mogą koła poodpadać.
Nie wiem jakie Robert wyczyniał rzeczy swoim najlepszym miśkiem bo jeśli wspomniał o tej dzikiej żwirowni, która po nocach mu się śni i strasznie łechta jego ego a to był wyczyn godny medalu, orderu, miliona dolarów i złotej gwiazdy nadanej przez prezydenta RP to ja Cię proszę
Aha i opony tylko maxxis bighorn lub zilla, wszystkie inne są do bani i też do niczego się nie nadają.
Także pamiętaj Grizzly najlepiej 700, dwa komplety opon - zilla i bighorn.
CF Moto nie ma zalet, ma same wady, generalnie ja nie wiem kto kupuje quada za ponad 30 tyś nowego żeby stał i się psuł i nie można było nim jeździć.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
Re: WIELKA DZIURA !!!!
Oglądałem Kawe BF 750 i chyba moja decyzja pójdzie na tego quada.
Pięknie pracuję silnik
A wrażenia z jazdy niesamowite
Dzięki wielkie za pomoc
A myślę że będzie mniej wadliwy niż x8 w końcu nie taki chińczyk
Pięknie pracuję silnik
A wrażenia z jazdy niesamowite
Dzięki wielkie za pomoc
A myślę że będzie mniej wadliwy niż x8 w końcu nie taki chińczyk
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: WIELKA DZIURA !!!!
zdecydowaniemisio_89 pisze: A myślę że będzie mniej wadliwy niż x8 w końcu nie taki chińczyk
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
-
- Posty: 946
- Rejestracja: pt 05 lis, 2010
- Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Sompolno koło Konin
Re: WIELKA DZIURA !!!!
misiek gania nadal, ma 3 tyś i raz widział serwis, a poprzedni misiek ma 6,5 tysia i zero serwisu tylko jazda.
Ostatnio zmieniony pn 13 paź, 2014 przez oolsztyniak, łącznie zmieniany 1 raz.
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: WIELKA DZIURA !!!!
To prawda dzwięk tego silnika jest tylko porównywalny z V2 CanAma za to quad o wiele bardziej bezawaryjny. Pojazd świetnie nadaje się do turystyki a po pozostawieniu pasażera w domu pokazuje pazur.misio_89 pisze:Oglądałem Kawe BF 750 i chyba moja decyzja pójdzie na tego quada.
Pięknie pracuję silnik
A wrażenia z jazdy niesamowite
Dzięki wielkie za pomoc
A myślę że będzie mniej wadliwy niż x8 w końcu nie taki chińczyk
Jeżeli wkręcisz się w quadowanie to na rynku jest prawie nieskończona ilość komponentów tuningowych.
W razie czego odzywaj się, mój kolega Paulus71 jest jedną z najlepiej zorientowanych osób w temacie napraw , tuningu i modyfikacji BF.\\Gratuluję decyzji.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
Re: WIELKA DZIURA !!!!
Jutro jadę po odbiór maszynki pochwalę się moim zakupem
Może najmniej za niego nie daję ale jest parę rzeczy które za tym przemawiają.
- żaden plastik nie jest obdarty zaraysowany
- quad nie miał żadnych modyfikacji (snookerów nie ma płyty alu pod spodem nie ma kulki do haka, brak oznak męczenia go w błocie czy topienia )
- quad jest w dużym gospodarstwie rolnym po rozmowie Pan powiedział że jeździł na pole i raczej spokojne jazdy
- jest 1 właścicielem w polsce
- nie żałował pieniędzy na serwis bo naprawiał go u kolesia którego kupił jeździł z nim 100 km żeby go robić
Więc myślę ze nie będzie tak źle (owszem mogą to być ściemy ale myślę że są dobrzy ludzie którym nie zależy tylko na kasie )
Może najmniej za niego nie daję ale jest parę rzeczy które za tym przemawiają.
- żaden plastik nie jest obdarty zaraysowany
- quad nie miał żadnych modyfikacji (snookerów nie ma płyty alu pod spodem nie ma kulki do haka, brak oznak męczenia go w błocie czy topienia )
- quad jest w dużym gospodarstwie rolnym po rozmowie Pan powiedział że jeździł na pole i raczej spokojne jazdy
- jest 1 właścicielem w polsce
- nie żałował pieniędzy na serwis bo naprawiał go u kolesia którego kupił jeździł z nim 100 km żeby go robić
Więc myślę ze nie będzie tak źle (owszem mogą to być ściemy ale myślę że są dobrzy ludzie którym nie zależy tylko na kasie )
Re: WIELKA DZIURA !!!!
A mam jeszcze pytanie
Jaki olej zalać do silnika ??
Czy wymienić olej w mostach ??
Jaki olej zalać do silnika ??
Czy wymienić olej w mostach ??
-
- Posty: 946
- Rejestracja: pt 05 lis, 2010
- Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Sompolno koło Konin
Re: WIELKA DZIURA !!!!
a o co sie wzbogacisz?
Do moderatora olsztyniaka, wywal cały post ten co moderowałeś, bo nie wiadomo o czym jest, albo zrób tak jak miało być. Mam nadzieje, że ....... Pozdrawiam.
Do moderatora olsztyniaka, wywal cały post ten co moderowałeś, bo nie wiadomo o czym jest, albo zrób tak jak miało być. Mam nadzieje, że ....... Pozdrawiam.
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: WIELKA DZIURA !!!!
Jak już kupisz szukaj info w dziale Kawasaki.misio_89 pisze:A mam jeszcze pytanie
Jaki olej zalać do silnika ??
Czy wymienić olej w mostach ??
Wkleję Ci info stamtąd, zwróć na to szczególną uwagę jaki olej do przedniego i tylnego mostu bo jak już wspominałem może z tego wyniknąć wiele problemów.
Przedni dyfer: olej silnikowy czyli ten sam co nalejesz do silnika 10W40 (stan - do wysokości dolnej krawędzi otworu wlewowego). Przedni dyfer wyposażony jest w mechanizm zwiększający tarcie, który najskuteczniej pracuje w oleju silnikowym.
Olej silnikowy: 10W40 motocyklowy 4T, np. Motul 5100 4T 10W40 (pólsyntetyk), Motul 7100 4T 10W40 (syntetyk), lub inne markowe o takich samych parametrach. (stan sprawdzamy na WKRĘCONYM bagnecie). filtr oleju: numer katalogowy: K&N 204 , HF-204 (lub inne)
skrzynia biegów: dla tych co pytają i nie wiedzą jaki olej, informuje że BF posiada zintegrowaną przekładnie zębatą która jest smarowana wspólnym olejem razem z silnikiem.
Tylny dyfer: mokry hamulec - Mobilfluid 424 (nie można stosować zwykłych olejów przekładniowych), stan - do wysokości dolnej krawędzi otworu wlewowego.
*oczywiście można stosować zamienniki Mobila takie jak np. Motul TRH97 i inne oleje przeznaczone do przekładni wyposażonych w mokry hamulec.
Kupiłeś już?
misio_89
Witaj w quadowym gronie.
Sprawdz od razu 2 miejsca charakterystyczne dla BF.
1./luz na górnym wahaczu z przodu. Podnieś przód, i poruszaj kołem (a najlepiej zdejmij kolo i złap za npo tarcze) na boki i zobacz czy na tulei wahacza przy ramie nie ma luzow jak ruszasz "kołem". Nie powinno być żadnych.
2. sprawdz czy nie ma luzu na dolnym łożysku kolumny kierowniczej. Wystarczy żę podniesiesz przód na podnośniku, zabezpieczysz quada przed stoczeniem się i poruszasz mocno kierownica przód-tył. Nie powinna dać się ruszyć nawet kawałeczek.
Jakby co daj znać.
ps. Wydaj te kilkaset zł i powymieniaj oleje i filtr oraz zerknij na świece bo nie wiadomo jak poprzedni włąściciel podchodził do serwisowania i co serwis tak na prawdę mu tam wlewał.
Kup sobie jakiś prosty klucz dynamometryczny bo wiele śrub warto dokęcać z odpowiednią siłą. Za mocne dokręcenie śrub spustowych w aluminiowych kadłubach może skutkować zerwaniem gwintów.
Poniżej masz link na temat serwisu BF na naszym forum
http://quadzik.pl/forum/post122920.html#p122920
Na samym dole "derhund" podaje również momenty dokręcania śrób spustowych a 2 posty wyżej masz mój post z linkiem do książeczki serwisowej BF
Ostatnio zmieniony śr 15 paź, 2014 przez oolsztyniak, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Scaliłem posty
Powód: Scaliłem posty
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad