Yamaha,Suzuki,Honda? Miedzy 10tys. a 13tys.
Yamaha,Suzuki,Honda? Miedzy 10tys. a 13tys.
Witam.
Zamierzam uzbierać na quada który będzie wykorzystywany do jazdy po lasach,polach i drogach polnych.
Wiec proszę o pomocy w wyborze.
Zastanawiam się na LTZ-400 ale tez nie pogrzeszę Raptorem 700.
Zamierzam uzbierać na quada który będzie wykorzystywany do jazdy po lasach,polach i drogach polnych.
Wiec proszę o pomocy w wyborze.
Zastanawiam się na LTZ-400 ale tez nie pogrzeszę Raptorem 700.
Re: Yamaha,Suzuki,Honda? Miedzy 10tys. a 13tys.
W tym przedziale cenowym ciężko o R700, natomiast ltz bardzo polecam.
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Yamaha,Suzuki,Honda? Miedzy 10tys. a 13tys.
widziałem tu na forum TRX 400 do sprzedania w dolnej części zakładanego przez Ciebie budżetu
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- Tomek_LS500cb
- Posty: 1250
- Rejestracja: czw 26 cze, 2014
- Quad:: lucky star 500cb
- Imię: Tomek
Re: Yamaha,Suzuki,Honda? Miedzy 10tys. a 13tys.
Ja polecam stajnie suzuki... ltz to dobry wybor
Re: Yamaha,Suzuki,Honda? Miedzy 10tys. a 13tys.
Podobnie jak Łukasz - celowałbym w TRXa moim zdaniem po poszerzeniu to quad ciutkę słabszy ale dużo lepszy od LTZ.
Prowadzi się pięknie, jest leciutki jak piórko, jest taki kulturalny ale jak trzeba pokazuje pazur - moim zdaniem najlepsza ośka którą jeździłem, a jeździłem prawie wszystkimi.
Prowadzi się pięknie, jest leciutki jak piórko, jest taki kulturalny ale jak trzeba pokazuje pazur - moim zdaniem najlepsza ośka którą jeździłem, a jeździłem prawie wszystkimi.
Ozo Drapers Squad
Re: Yamaha,Suzuki,Honda? Miedzy 10tys. a 13tys.
Ikar
Pod jakim wzgledem lepszy trx od ltz ? Nic nie sugeruje ale jestem ciekaw
Pod jakim wzgledem lepszy trx od ltz ? Nic nie sugeruje ale jestem ciekaw
Re: Yamaha,Suzuki,Honda? Miedzy 10tys. a 13tys.
Moim zdaniem trx wygrywa nad LTZtem pod względem:
- prowadzenia
- kultury pracy silnika
- awaryjności (oba bardzo mało się psują ale TRX nie ma praktycznie żadnych wad)
- zawieszenia - tutaj to jest moja bardzo prywatna opinia z którą wielu ludzi może się nie zgodzić. Suzuki LTZ modele > 2005r jest bardzo chwalona z powodu zawieszenia zrobionego na gazowych amorkach (Honda ma olejowe). Miałem przyjemność porównać LTZ na olejowych jak i gazowych amorkach i różnica jest wyczuwalna, oczywiście na korzyść gazowych. Jednak moim zdaniem podczas jazdy po naprawdę wymagającym torze, TRX było szybsze lepiej się prowadziło i co najważniejsze nie zmęczyło mnie tak jak Suzuki.
Na podsumowanie powiem tylko tak, mnie lepiej jeździło się na TRXie, był bardziej przewidywalny i ułożony, wiedziałem dokładnie jakie są limity tego sprzętu i mogłem jechać na samej granicy - po prostu wsiadłem pierwszy raz na niego i pojechałem tak jakbym jeździł nim już od co najmniej 2 lat. To jest bardzo przyjemny sprzęt który słucha się raidera, ale jako że są gusty i guściki ja proponuję przejażdżkę obiema maszynami.
A propos wad:
- słabszy silnik niż w LTZ
- najlepiej ciągnie na wysokich obrotach - LTZ na całym zakresie
- chłodzenie powietrzem + chłodnica oleju - ale nie słyszałem jeszcze ani nie widziałem aby się zagrzał pomimo jazdy w upalne dni.
- prowadzenia
- kultury pracy silnika
- awaryjności (oba bardzo mało się psują ale TRX nie ma praktycznie żadnych wad)
- zawieszenia - tutaj to jest moja bardzo prywatna opinia z którą wielu ludzi może się nie zgodzić. Suzuki LTZ modele > 2005r jest bardzo chwalona z powodu zawieszenia zrobionego na gazowych amorkach (Honda ma olejowe). Miałem przyjemność porównać LTZ na olejowych jak i gazowych amorkach i różnica jest wyczuwalna, oczywiście na korzyść gazowych. Jednak moim zdaniem podczas jazdy po naprawdę wymagającym torze, TRX było szybsze lepiej się prowadziło i co najważniejsze nie zmęczyło mnie tak jak Suzuki.
Na podsumowanie powiem tylko tak, mnie lepiej jeździło się na TRXie, był bardziej przewidywalny i ułożony, wiedziałem dokładnie jakie są limity tego sprzętu i mogłem jechać na samej granicy - po prostu wsiadłem pierwszy raz na niego i pojechałem tak jakbym jeździł nim już od co najmniej 2 lat. To jest bardzo przyjemny sprzęt który słucha się raidera, ale jako że są gusty i guściki ja proponuję przejażdżkę obiema maszynami.
A propos wad:
- słabszy silnik niż w LTZ
- najlepiej ciągnie na wysokich obrotach - LTZ na całym zakresie
- chłodzenie powietrzem + chłodnica oleju - ale nie słyszałem jeszcze ani nie widziałem aby się zagrzał pomimo jazdy w upalne dni.
Ozo Drapers Squad
Re: Yamaha,Suzuki,Honda? Miedzy 10tys. a 13tys.
Wielkie dzieki za odpowiedź. Ja już wybrałem ltz i jestem bardzo zadowolony
Re: Yamaha,Suzuki,Honda? Miedzy 10tys. a 13tys.
Super gratulacje będziesz zadowolony LTZ to za TRXem moja druga ulubiona ośka
Szerokości
Szerokości
Ozo Drapers Squad
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Yamaha,Suzuki,Honda? Miedzy 10tys. a 13tys.
TRX to honda a honda raczej się nie psuje
Oczywiście o ile dba się o nią jak należy
Oczywiście o ile dba się o nią jak należy
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.