Nie nie wybrałbym Polarisa ponieważ chciałem kupić wersję z EPS, a chora polityka cenowa sprawia że ceny obu tych pojazdów w wersjach ze wspomaganiem się zrównują. W tej samej cenie zaś kupując Kingquada otrzymuje pojazd mocniejszy, lżejszy, lepiej się prowadzący , mniej zawodny.szymoneski pisze:wybrałbyś teraz zamiast kingquada polarisa? za 2 tys mniej?
ps. czy miałeś jakieś problemy z kq?
Gdyby różnica w cenie była taka że KQ kosztuje 38tys ,a 570ka 33-34tys wybrałbym Polarisa i kombinował z jego zawieszeniem ale skoro tak nie jest to nadal uważam że KQ był dobrym wyborem.
Jeżeli chodzi o awarie KQ (oby tylko nie zapeszyć tfu tfu) do tej pory nie wymieniłem nawet żarówki, klocki mimo 2200km nadal są wystarczająco grube, więc pozostaje sama eksploatacja olejowa i regulacja zaworów wykonana przy 1000km.
Raz zalałem świecę w wodzie po siedzenie, ale na razie po uszczelnieniu otworu spustowego sytuacja się nie powtórzyła.