Quad 20,000 - 30,000 zł
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: jaki nowy quad do 30 tys przeprawowy z homologacją
Firma sprzedająca w Polsce Accesa być może jest spółką córka producenta ale każda inna marka ma gwarancję importera czyli np. Suzuki Motor Poland czy Polaris w postaci Polonia 2.
Każdy z nich jest importerem. Gwarantem w tym przypadku nie jest Polaris USA czy Suzuki Motors, więc w Polsce żadna marka oprócz Accesa nie jest reprezentowana przez producenta tylko przez autoryzowanego importera marki.
Alternatywa? Polaris 570 o którym pisałem za 33tys.
Łukasz w kontekście argumentacji którą podajesz masz oczywiście rację. Kilkanaście kg w przypadku quada ważącego na sucho 400kg to rzeczywiście różnicy nie robi, a jeżeli jeszcze ma tendencje do gubienia podstopnic to tym bardziej. U mnie waga to 300kg a podstopnice są wysoko (38cm nad gruntem)więc nigdy jeszcze nie miałem problemów związanych z brakiem osłon na nich.
Każdy z nich jest importerem. Gwarantem w tym przypadku nie jest Polaris USA czy Suzuki Motors, więc w Polsce żadna marka oprócz Accesa nie jest reprezentowana przez producenta tylko przez autoryzowanego importera marki.
Alternatywa? Polaris 570 o którym pisałem za 33tys.
Łukasz w kontekście argumentacji którą podajesz masz oczywiście rację. Kilkanaście kg w przypadku quada ważącego na sucho 400kg to rzeczywiście różnicy nie robi, a jeżeli jeszcze ma tendencje do gubienia podstopnic to tym bardziej. U mnie waga to 300kg a podstopnice są wysoko (38cm nad gruntem)więc nigdy jeszcze nie miałem problemów związanych z brakiem osłon na nich.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
Re: jaki nowy quad do 30 tys przeprawowy z homologacją
Drogi DKfan-JackuDKfan pisze:Pomysł na jazdę mam podobny jak Demonic, czyli tak jak on swojego Can Ama topie w wodzie i błocie, jeżdżę po lesie, przejeżdżam przez zwalone drzewa itd. ale uważam że przy takiej jeździe metalowe osłony są zbędne.oolsztyniak pisze:Co do osłon spodu to różnie ludzie radzą
Wg mnie osłony maja sens gdy użytkownik mieszka w górach gdzie notorycznie na drodze spotka kamienia, skały lub kamieniste drogi, w pozostałych przypadkach to tylko dociązanie quada o 15-20kg, utrudnianie sobie konserwacji quada, przyspieszanie korozji ramy i niepotrzebny wydatek.
Z tym topieniem to pomyliłeś osoby, bo nie topie sprzętu nawet nie mam wypuszczonych snorkli, natomiast jeżdżę w górzystym terenie ( Nowy Sącz ), lesie ( oczywiście prywatnym ) i nie omijam błota - choć mocnego taplania nie jestem zwolennikiem. Dlatego w moim przypadku osłony muszą być i od tego zawsze zaczynam doposażanie quada.
I tutaj z oolsztyniak-Jackiem się zgodzę oryginalne osłony spodu nie posiadają osłon podstopni czy przegubów, półosiek.W przypadku nawet najechania na gałąź wpada między półosie i niszczy manszety czy uderza w podstopień uszkadzając go, a w przypadku osłon aluminiowych te dwa przypadki są niwelowane w 90%.oolsztyniak pisze: To tak nie do końca.
Np w moim przypadku osłony spodu zachodzą na podstopnice i błotnik, gdyby nie one już dawno miałby je połamane jak mój kolega, który również użytkuje CF Moto 800.
Za dwie podstopnice zapłacił jedyne 900 zł a osłony spodu kosztowały w ów czas chyba 1100 zł za komplet.
W przypadku gwarancji wiemy wszyscy jak one wyglądają i wiemy ile kosztują..
Było ich trochę Hondy, Can-amy, Polarisy, Yamahy, Chińczyki ...
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: jaki nowy quad do 30 tys przeprawowy z homologacją
Rzeczywiście masz rację, to poprzedni właściciel Twoim Can-Am-em tak pływał wodno-błotnie. Zmyliło mnie to że wrzucił filmiki po tym jak już Ty go nabyłeś.demonic pisze: Drogi DKfan-Jacku
Z tym topieniem to pomyliłeś osoby, bo nie topie sprzętu nawet nie mam wypuszczonych snorkli, natomiast jeżdżę w górzystym terenie ( Nowy Sącz ), lesie ( oczywiście prywatnym ) i nie omijam błota - choć mocnego taplania nie jestem zwolennikiem.
Mi podstopnie nie są potrzebne bo nigdy jeszcze na nich nie wisiałem, zawsze wiszę na osłonie ramy, natomiast osłony wahaczy (czyli zarazem półosiek i manszet) chetnie bym kupił i chyba napiszę w tej sprawie do Zygo czy mi sprzedadzą same osłony wahaczy. Jakkolwiek po 2000km nie mam żadnych śladów uszkodzeń na manszetach i wahaczach.demonic pisze: Dlatego w moim przypadku osłony muszą być i od tego zawsze zaczynam doposażanie quada.
........oryginalne osłony spodu nie posiadają osłon podstopni czy przegubów, półosiek.W przypadku nawet najechania na gałąź wpada między półosie i niszczy manszety czy uderza w podstopień uszkadzając go, a w przypadku osłon aluminiowych te dwa przypadki są niwelowane w 90%.
W górach gdzie jeździsz osłony mogą Ci się przydawać. Natomiast u nas na nizinach w quadach typu G450/550/700, KQ, Rincon nadal uważam że to przerost formy nad treścią. Ostatnio wyciągałem quada z bajora ręcznie podnosząc tył nad błoto, gdybym miał osłonki+bumperki i parę innych gadzetów to już bym nie dał rady. Za to za pieniądze zaoszczędzone na osłonach kupiłem porządne opony do gadziny Maxxis Big Horn ,a to zdecydowanie lepsza inwestycja w nowym quadzie niż osłony które w czasie jazdy nic nie zmieniają.
Z resztą wielu z moich znajomych (min RobertMuszka, Paulus 71) zrezygnowało z zakładania dodatkowych osłon, a nie są to ludzie którzy są nowicjuszami w tym sporcie.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
Re: jaki nowy quad do 30 tys przeprawowy z homologacją
Dokładnie wszystko zależy od terenu po jakim się poruszasz. Tak jak u Was tereny nizinne osłony spodu są zbędne choć na wahacze i tak bym założyłDKfan pisze:
W górach gdzie jeździsz osłony mogą Ci się przydawać. Natomiast u nas na nizinach w quadach typu G450/550/700, KQ, Rincon nadal uważam że to przerost formy nad treścią. Ostatnio wyciągałem quada z bajora ręcznie podnosząc tył nad błoto, gdybym miał osłonki+bumperki i parę innych gadzetów to już bym nie dał rady. Za to za pieniądze zaoszczędzone na osłonach kupiłem porządne opony do gadziny Maxxis Big Horn ,a to zdecydowanie lepsza inwestycja w nowym quadzie niż osłony które w czasie jazdy nic nie zmieniają.
Z resztą wielu z moich znajomych (min RobertMuszka, Paulus 71) zrezygnowało z zakładania dodatkowych osłon, a nie są to ludzie którzy są nowicjuszami w tym sporcie.
Tak jak ja w moich terenach górzystych i jak byłem na Ukrainie itp terenach zazwyczaj nie wiesz co Cię czeka to w takich przypadkach są obowiązkowe.
DKfan
Dokładnie to poprzedni właściciel lubił inne tereny miał do tego terenu stworzone opony zille 28 ( dla mnie tragedia ) dzięki historii użytkowania od 1-wszego km, którą prowadził a ja kontynuuje zdecydowałem się go kupić bez oglądania ( fenomen ) i się nie zawiodłem uczciwy człowiek
dla ciekawych
http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic ... 5&p=832303
ale dość offtop ....
Koledzy xjack, szymoneski jak podejmiecie decyzję co zakupiliście pochwalcie się
Ciekawe jakie wnioski wyciągnęli z Naszych wypocin
Ostatnio zmieniony śr 13 sie, 2014 przez demonic, łącznie zmieniany 1 raz.
Było ich trochę Hondy, Can-amy, Polarisy, Yamahy, Chińczyki ...
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: jaki nowy quad do 30 tys przeprawowy z homologacją
Tu nie chodzi o gubienie, po prostu to długa krowa i niekiedy zamiast przeskoczyć quad najzwyczajniej się powiesi właśnie na stopniach lub centralnej części ramy, dodatkowo waga robi swoje a plastiki są dość twarde i sztywne, chwila nieuwagi, trochę gazu i pęka.DKfan pisze:, a jeżeli jeszcze ma tendencje do gubienia podstopnic to tym bardziej
Teraz mając osłony na podstopnice nie martwię się tym że zawisne czy że mam coś połamać, wisze to wisze.
Dla mnie osłony, dobra wyciągarka, LED to podstawowe minimum. W tym roku kupie jeszcze grzane manetki, które to odkladalem w czasie
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: jaki nowy quad do 30 tys przeprawowy z homologacją
To gubienie to taka figura retoryczna stworzona z pośpiechu. Wiem o co chodzi z uszkodzeniami podstopnic w X8 i przyznaję rację że w takich przypadkach wato zainwestować w osłony. W mniejszych i lżejszych quadach to raczej się nie zdarza (przynajmniej u nikogo z moich znajomych), w KQ plastiki sa b elastyczne. Pamiętasz mój przedni zderzak wgnieciony przez wyciągarkę Roberta? Po w gnieceniu nie ma już śladu, zderzak wrócił do dawnego kształtu.oolsztyniak pisze: Tu nie chodzi o gubienie, po prostu to długa krowa i niekiedy zamiast przeskoczyć quad najzwyczajniej się powiesi właśnie na stopniach lub centralnej części ramy, dodatkowo waga robi swoje a plastiki są dość twarde i sztywne, chwila nieuwagi, trochę gazu i pęka.
Teraz mając osłony na podstopnice nie martwię się tym że zawisne czy że mam coś połamać, wisze to wisze.
Dla mnie osłony, dobra wyciągarka, LED to podstawowe minimum. W tym roku kupie jeszcze grzane manetki, które to odkladalem w czasie
Jeżeli chodiz o kolejność zakupów to polecam na 1 miejscu porządne opony, fabryczne w 90% przypadków to "kula u nogi" quada, które bywają wręcz niebezpieczne.
Tak zorientowałem się że to Pawelos miał takie zamiłowanie. Zille 28' to świetna opona o ile nie jeździ się w innych warunkach niż błoto. W Twoich okolicach to BH albo wyjce AT-ki.demonic pisze:DKfan pisze: DKfan
Dokładnie to poprzedni właściciel lubił inne tereny miał do tego terenu stworzone opony zille 28 ( dla mnie tragedia ) dzięki historii użytkowania od 1-wszego km, którą prowadził a ja kontynuuje zdecydowałem się go kupić bez oglądania ( fenomen ) i się nie zawiodłem uczciwy człowiek
dla ciekawych
(poprawiłem Ci linka)
Widzę że łączy nas prowadzenie historii quada od 1km, quad którego właśnie będę wystawiał do sprzedaży również ma taką metryczkę wystawioną od momentu kupienia dealera w Polsce. Niestety ciągle nie mam czasu go wystawić. Ale linkiem też mogę się pochwalić
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: jaki nowy quad do 30 tys przeprawowy z homologacją
Tak zorientowałem się że to Pawelos miał takie zamiłowanie. Zille 28' to świetna opona o ile nie jeździ się w innych warunkach niż błoto. W Twoich okolicach to BH albo wyjce AT-ki.DKfan pisze:To gubienie to taka figura retoryczna stworzona z pośpiechu. Wiem o co chodzi z uszkodzeniami podstopnic w X8 i przyznaję rację że w takich przypadkach wato zainwestować w osłony. W mniejszych i lżejszych quadach to raczej się nie zdarza (przynajmniej u nikogo z moich znajomych), w KQ plastiki sa b elastyczne. Pamiętasz mój przedni zderzak wgnieciony przez wyciągarkę Roberta? Po w gnieceniu nie ma już śladu, zderzak wrócił do dawnego kształtu.oolsztyniak pisze: Tu nie chodzi o gubienie, po prostu to długa krowa i niekiedy zamiast przeskoczyć quad najzwyczajniej się powiesi właśnie na stopniach lub centralnej części ramy, dodatkowo waga robi swoje a plastiki są dość twarde i sztywne, chwila nieuwagi, trochę gazu i pęka.
Teraz mając osłony na podstopnice nie martwię się tym że zawisne czy że mam coś połamać, wisze to wisze.
Dla mnie osłony, dobra wyciągarka, LED to podstawowe minimum. W tym roku kupie jeszcze grzane manetki, które to odkladalem w czasie
Jeżeli chodiz o kolejność zakupów to polecam na 1 miejscu porządne opony, fabryczne w 90% przypadków to "kula u nogi" quada, które bywają wręcz niebezpieczne.
demonic pisze:DKfan pisze: DKfan
Dokładnie to poprzedni właściciel lubił inne tereny miał do tego terenu stworzone opony zille 28 ( dla mnie tragedia ) dzięki historii użytkowania od 1-wszego km, którą prowadził a ja kontynuuje zdecydowałem się go kupić bez oglądania ( fenomen ) i się nie zawiodłem uczciwy człowiek
dla ciekawych
(poprawiłem Ci linka)
Widzę że łączy nas prowadzenie historii quada od 1km, quad którego właśnie będę wystawiał do sprzedaży również ma taką metryczkę wystawioną od momentu kupienia dealera w Polsce. Niestety ciągle nie mam czasu go wystawić. Ale linkiem też mogę się pochwalić
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
Re: jaki nowy quad do 30 tys przeprawowy z homologacją
Taka historia to super rzecz!!! Polecam każdemu Ty też masz konkretną historyjkę hehe
Dzięki takim postom korzystają również użytkownicy tych sprzętów a i przyszli nabywcy widzą co się działo z quadem. Wiadomo jak dzisiaj ciężko kupić dobrego zadbanego quada ....
Dzięki takim postom korzystają również użytkownicy tych sprzętów a i przyszli nabywcy widzą co się działo z quadem. Wiadomo jak dzisiaj ciężko kupić dobrego zadbanego quada ....
Było ich trochę Hondy, Can-amy, Polarisy, Yamahy, Chińczyki ...
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: jaki nowy quad do 30 tys przeprawowy z homologacją
Jacek zderzak pamiętam i wiem o tym, że plastiki w KQ są jak z gumy
Co do opon to nie do końca, moje arbuzy są na prawdę super
Do opon seryjnych Innova w poprzedniej cf też nie miałem zastrzeżeń.
Co do opon to nie do końca, moje arbuzy są na prawdę super
Do opon seryjnych Innova w poprzedniej cf też nie miałem zastrzeżeń.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
Re: jaki nowy quad do 30 tys przeprawowy z homologacją
Kolega na rinconie miał arbuzzy i naprawdę ciekawe opony.
Było ich trochę Hondy, Can-amy, Polarisy, Yamahy, Chińczyki ...