Terenowe Przerobienie Grizzly 350

Wasze doświadczenia i problemy z quadami Yamaha Grizzly / Bruin 350
ODPOWIEDZ
Desperak
Posty: 9
Rejestracja: pn 11 sie, 2014
Quad:: Yamaha Grizzly 350

Terenowe Przerobienie Grizzly 350

Post autor: Desperak » pn 11 sie, 2014

Witam!
Chciałbym zapytać się o części potrzebne do naprawdę bardzo terenowej jazdy Yamaha Grizzly 350... Chodzi mi o bumpery, koła, światła itd. Proszę również o link

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Terenowe Przerobienie Grizzly 350

Post autor: Ikar » pn 11 sie, 2014

Bardzo terenowa jazda - czyli błoto po pachy.

- Na początek maksymalnie odchudzić sprzęt - żadnych bumperów i innych zbędnych gratów tylko to co konieczne.
- Kolejna sprawa sportowe sprzęgło do tego modelu, znajdziesz tylko na amerykańskim ebayu - koniecznie do ciężkich błotnych opon
- No właśnie błotne opony - najlepiej zille w rozmiarze >28"
- W ostateczności można go wyliftować, albo podnieść na sprężynach - dodatkowe podłkadki pod sprężyny.

Czy warto to już Twoja decyzja radzę poczytać google oraz amerykańskie fora.
Ozo Drapers Squad

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Terenowe Przerobienie Grizzly 350

Post autor: oolsztyniak » pn 11 sie, 2014

I przygotować kilka tysiaczkow :-)
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

paffcio_25
Posty: 29
Rejestracja: wt 05 paź, 2010
Quad:: Halina 680
Imię: Pawel

Re: Terenowe Przerobienie Grizzly 350

Post autor: paffcio_25 » wt 12 sie, 2014

Kolego Ikar nie zgodze się co do opon.
( Dużo lepiej jest zastosowanie opon o nie aż tak agresywnym bieżniku .... bo ten sprzęt jest za słaby do tego - on jest waleczny przez to że jest leciutki , on się nie kopie tylko przelatuje nad ) .
Wiem to z własnego doświadczenia że przy zillach 26 robi buuuuuuu a jak mu założysz 25 gdzie bieżnik jest standardowy przelatuje przez błoto jak wariat.

Gratuluje sprzętu ... to jest naprawde fajna maszynka ...
A poza tym zgadzam sie z Ikarem odchudzanie , odchodzanie ... milej jest wyrywać 200 kg z błota a nie 250 :-)

Desperak
Posty: 9
Rejestracja: pn 11 sie, 2014
Quad:: Yamaha Grizzly 350

Re: Terenowe Przerobienie Grizzly 350

Post autor: Desperak » wt 12 sie, 2014

A co najlepiej zlikwidować żeby go odchudzić?

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Terenowe Przerobienie Grizzly 350

Post autor: Ikar » wt 12 sie, 2014

Wszystko co uznasz za stosowne - nikt ci na to nie odpowie.

Paffcio ja wiem że to nie amerykańska Vka, ale popatrz na filmiki ostacriusera - tam chyba jeździ Bruin na sportowym sprzęgle i oponach 30"
Ozo Drapers Squad

ODPOWIEDZ

Wróć do „Yamaha Grizzly / Bruin 250, 350”