Terenowe Przerobienie Grizzly 350
Terenowe Przerobienie Grizzly 350
Witam!
Chciałbym zapytać się o części potrzebne do naprawdę bardzo terenowej jazdy Yamaha Grizzly 350... Chodzi mi o bumpery, koła, światła itd. Proszę również o link
Chciałbym zapytać się o części potrzebne do naprawdę bardzo terenowej jazdy Yamaha Grizzly 350... Chodzi mi o bumpery, koła, światła itd. Proszę również o link
Re: Terenowe Przerobienie Grizzly 350
Bardzo terenowa jazda - czyli błoto po pachy.
- Na początek maksymalnie odchudzić sprzęt - żadnych bumperów i innych zbędnych gratów tylko to co konieczne.
- Kolejna sprawa sportowe sprzęgło do tego modelu, znajdziesz tylko na amerykańskim ebayu - koniecznie do ciężkich błotnych opon
- No właśnie błotne opony - najlepiej zille w rozmiarze >28"
- W ostateczności można go wyliftować, albo podnieść na sprężynach - dodatkowe podłkadki pod sprężyny.
Czy warto to już Twoja decyzja radzę poczytać google oraz amerykańskie fora.
- Na początek maksymalnie odchudzić sprzęt - żadnych bumperów i innych zbędnych gratów tylko to co konieczne.
- Kolejna sprawa sportowe sprzęgło do tego modelu, znajdziesz tylko na amerykańskim ebayu - koniecznie do ciężkich błotnych opon
- No właśnie błotne opony - najlepiej zille w rozmiarze >28"
- W ostateczności można go wyliftować, albo podnieść na sprężynach - dodatkowe podłkadki pod sprężyny.
Czy warto to już Twoja decyzja radzę poczytać google oraz amerykańskie fora.
Ozo Drapers Squad
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Terenowe Przerobienie Grizzly 350
I przygotować kilka tysiaczkow
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
-
- Posty: 29
- Rejestracja: wt 05 paź, 2010
- Quad:: Halina 680
- Imię: Pawel
Re: Terenowe Przerobienie Grizzly 350
Kolego Ikar nie zgodze się co do opon.
( Dużo lepiej jest zastosowanie opon o nie aż tak agresywnym bieżniku .... bo ten sprzęt jest za słaby do tego - on jest waleczny przez to że jest leciutki , on się nie kopie tylko przelatuje nad ) .
Wiem to z własnego doświadczenia że przy zillach 26 robi buuuuuuu a jak mu założysz 25 gdzie bieżnik jest standardowy przelatuje przez błoto jak wariat.
Gratuluje sprzętu ... to jest naprawde fajna maszynka ...
A poza tym zgadzam sie z Ikarem odchudzanie , odchodzanie ... milej jest wyrywać 200 kg z błota a nie 250
( Dużo lepiej jest zastosowanie opon o nie aż tak agresywnym bieżniku .... bo ten sprzęt jest za słaby do tego - on jest waleczny przez to że jest leciutki , on się nie kopie tylko przelatuje nad ) .
Wiem to z własnego doświadczenia że przy zillach 26 robi buuuuuuu a jak mu założysz 25 gdzie bieżnik jest standardowy przelatuje przez błoto jak wariat.
Gratuluje sprzętu ... to jest naprawde fajna maszynka ...
A poza tym zgadzam sie z Ikarem odchudzanie , odchodzanie ... milej jest wyrywać 200 kg z błota a nie 250
Re: Terenowe Przerobienie Grizzly 350
A co najlepiej zlikwidować żeby go odchudzić?
Re: Terenowe Przerobienie Grizzly 350
Wszystko co uznasz za stosowne - nikt ci na to nie odpowie.
Paffcio ja wiem że to nie amerykańska Vka, ale popatrz na filmiki ostacriusera - tam chyba jeździ Bruin na sportowym sprzęgle i oponach 30"
Paffcio ja wiem że to nie amerykańska Vka, ale popatrz na filmiki ostacriusera - tam chyba jeździ Bruin na sportowym sprzęgle i oponach 30"
Ozo Drapers Squad