Post
autor: DKfan » ndz 04 maja, 2014
Gdy wjezdzasz w to samo miejsce z napedem na tył wszystko jest w porządku? Bo jak dla mnie to opie brzmi jak zalane CVT, nalewa sie woda do skrzyni i slizga sie pasek wiec brak napędu, widocznie nalewa sie niewiele wiec jak odparuje mozesz później jechać. Nic innego logicznego nie przychodzi mi do głowy.
Co z tym mozesz zrobić? Nie wiem jak wysoko w kq700 jest wlot i wylot powietrza do cvt ale wydaje mi sie ze na podobnej wysokości jak w 750 wiec chyba jeszcze nie powinno lac sie do cvt. W zwiazku z tym w jakiej kolejności powiniens sprawdzać.
- Zobacz czy korek do spuszczania wody z cvt na spodniej części skrzyni ciasno siedzi w obudowie. Jak nie to wymien na nowy lub uszczelnij.
- Sprawdź czy na rurze doprowadzajacej powietrze do cvt i odprowadzajacej do tylu nie ma luzów, moze rozluznilo sie jakies połączenie i podcieka woda.
- Jezeli powyższe elementy sa szczelne odkrec pokrywe cvt, posmaruj miejsce styku pokrywy ze skrzynią silikonem termoodpornym i skręć tworząc w ten sposób silikonową uszczelkę. Przy okazji wyczyść wnętrze skrzyni bo na pewno są tam zanieczyszczenia.
- Jeżeli po wykonaniu powyższych nadal będziesz tracił napęd to oznacza że wjezdzasz do wody za głęboko i albo musisz omijać taka wodę albo trzeba zrobić snorkle dla cvt.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad