Witam, chciałem pokazać wam mojego olbrzyma i zadac kilka pytan odnosnie ukladu hamulcowego.
Silnik quada pochodzi z Hondy VFR400 R NC21, silniczek ma moc okolo 65KM,
zawieszenie przednie tylnie to podwójne wahacze amortyzowane przez amorki z kawasaki ZX9R, naped jest konstrukcji własnej, wałek ze stali 34HMN wraz z tarczami mocującymi połączonymi z półosiami krótkimi z golfa II 1,6. Na tyle piasty z golfa III, z przodu piasty wraz z ukladem hamulcowym z 126p. Rama zbudowana z profilu stalowego 30x3x3.
Felgi z przodu ze 126p, z tyłu sa tez 12' z subaru justy, Ogumienie 25x8-12
Tutaj galeria: https://plus.google.com/u/0/photos/1097 ... 841?tab=mq
Mam problem i pytanie co do układu hamulcowego Czy oryginalna pompa od hamulca przednigo ktora obsługiwała podwójną tarcze w motocyklu da rade uciągnąć 2 cylinderki od malucha z przodu??
Jakie tarcze wraz z zaciskami mi sie zmieszcza do felg 12 pod psiaty z malucha, oraz czy pompa motocyklowa wydoi do zacisków samochodowych??
Quad samoróbka z silnikiem VFR400
Re: Quad samoróbka z silnikiem VFR400
Jak bylby ktos chetny to sprzedam swojego quada. Teraz jest w nim zamontowany silnik z VFR750 RC36, za cene chinczyka.