Odcięcie zapłonu w G700 przy około 85km/h

Wasze doświadczenia i problemy z quadami Yamaha Grizzly 550/660/700
Awatar użytkownika
damianlu
Posty: 45
Rejestracja: pn 04 mar, 2013
Quad:: G700
Imię: damian
Lokalizacja: Wrocław

Odcięcie zapłonu w G700 przy około 85km/h

Post autor: damianlu » pn 17 mar, 2014

Witam wszystkich pomocnych . Mój problem polega na tym , że jadąc 85 już zaczyna odcinac zapłon , takie mam wrażenie. Quad jest po wymianie paska i calutkich bebechów wariatora czyli ślizgi , rolki i nawet kosz wariatora moc jest , na neutralnym reaguje na gaz ok , nie wiem czy mnie licznik nie kantuje z tą prędkością , jednak stwierdzam że około 1/4 gazu bez użytku bo odcina .
Gdzieś czytałem że może to byc czujnik położenia przepustnicy . Spróbuje najpierw zaglądnąc do wtyczek kolo airboxa i wtrysku ,oraz wyczyścic filtr powietrza konkretnie. Jeśli ktoś miał podobny problem objaw i wie o co biega prosze o jakiś pomysł i rade.

pyrek
Posty: 14
Rejestracja: sob 27 paź, 2012
Quad:: G660

Re: Odcięcie zapłonu w G700 przy około 85km/h

Post autor: pyrek » pn 17 mar, 2014

Ok, odcina zapłon czy nie przyspiesza bo odcięcie a dojście do max prędkości to delikatna różnica. Jeżeli po prostu nie przyspiesza to może być pasek - nawet minimalny luz po niedociśniętym wariatorze.

Awatar użytkownika
damianlu
Posty: 45
Rejestracja: pn 04 mar, 2013
Quad:: G700
Imię: damian
Lokalizacja: Wrocław

Re: Odcięcie zapłonu w G700 przy około 85km/h

Post autor: damianlu » pn 17 mar, 2014

Pasek jest nowy ma 32mm grubości wariator na 100 % dokręcony i dociśniety do tej tuleji co sie po niej przesuwa. Raczej nie możliwe że dochodzi do v-max bo jak juz pisałem 1/4 gazu bez użytku grizzly co najmniej powinno osiągnąc grubo ponad 90 myśle ze coś na stykach albo filtr powietrza bo mam w tym kleju mocno zawalony , moze nie oddycha dobrze. Może styki na wtyczkach , oby nie czujnik położenia przepustnicy bo to już spory koszt ;/

pyrek
Posty: 14
Rejestracja: sob 27 paź, 2012
Quad:: G660

Re: Odcięcie zapłonu w G700 przy około 85km/h

Post autor: pyrek » pn 17 mar, 2014

No to chociaż się nie przejmujesz, że Ci go pomieli jak mi kiedyś ;)
Oczywiście zawsze warto porobić podstawowe rzeczy jak przeczyszczenie filtra, sprawdzenie czy nie ma gdzieś przebicia (choć nie wiem jak by to mogło wpłynąć, ale pewnie jest to możliwe).
Jak ze zrywnością? Jest bardziej zamulony niż zwykle? Zbiera się gorzej lub coś w ten deseń, czy tylko odcięcie?

Awatar użytkownika
damianlu
Posty: 45
Rejestracja: pn 04 mar, 2013
Quad:: G700
Imię: damian
Lokalizacja: Wrocław

Re: Odcięcie zapłonu w G700 przy około 85km/h

Post autor: damianlu » wt 18 mar, 2014

Moc jest wporządku , idzie jak szalony tylko że do 85 i zaczyna się odcięcie nie przyspiesza . Mówiąc o stykach mam tu na myśli wode w połączeniach kabli (wtyczkach). Wariator gdyby był luźy i nie dociśnięty to raczej przy pierwszej jeździe i mocniejszym dodaniu w gaz by sie rozleciał poprzez siłe i obroty jakie tam w środku dochodzą , wiec raczej to odpada.

Awatar użytkownika
Adam Wieczorek
Moderator
Posty: 371
Rejestracja: pt 07 sty, 2011
Quad:: Suzuki KQ 700 2007r
Imię: Adam
Lokalizacja: Grodzisk Maz
Kontakt:

Re: Odcięcie zapłonu w G700 przy około 85km/h

Post autor: Adam Wieczorek » wt 18 mar, 2014

Może sprzęgło sie kończy albo coś z lozyskiem jednokierunkowym (tak sobie glosno myślę) :)
:I love Quadowe Bezdroża:
Najlepsze imprezy tylko z Quadowe Bezdroża. Wejdź i sprawdź

Awatar użytkownika
damianlu
Posty: 45
Rejestracja: pn 04 mar, 2013
Quad:: G700
Imię: damian
Lokalizacja: Wrocław

Re: Odcięcie zapłonu w G700 przy około 85km/h

Post autor: damianlu » wt 18 mar, 2014

zrobiłem to co chciałem i za uwarzyłem , że czujnik położenia przepustnicy moge przesunąc na fasolkach nie używając siły tak jakby luzny troche. Na zapalonym quad reaguje albo obroty wieksze albo nizsze podczas przesówania wiec ustawilem mniej wiecej tak by obroty się nie chwialy i nie byly za wysokie .
Co do sprzęgła to nie mam pojęcia zielonego ;/ quad niby ciągnie ok lekki wzgórek gaz i przód odrywa sie a z L to z miejsca jeszcze nie próbowałem , może ta sprężyna od koła wariatora juz słabsza jakas ?;/

Awatar użytkownika
Iguana Team
Moderator
Posty: 456
Rejestracja: wt 21 maja, 2013
Quad:: Miśki dwa - G7 & 350 IRS
Imię: Jaro
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Kontakt:

Re: Odcięcie zapłonu w G700 przy około 85km/h

Post autor: Iguana Team » wt 18 mar, 2014

Jeśli ci normalnie ciągnie to nie wina sprzęgła. Walcz z przepustnicą, nie powinna mieć luzu.
:I love Quadowe Bezdroża:
Najlepsze imprezy tylko z Quadowe Bezdroża. Wejdź i sprawdź

Awatar użytkownika
damianlu
Posty: 45
Rejestracja: pn 04 mar, 2013
Quad:: G700
Imię: damian
Lokalizacja: Wrocław

Re: Odcięcie zapłonu w G700 przy około 85km/h

Post autor: damianlu » śr 19 mar, 2014

Trochę powalczyłem i udało się przepustnicę ustawic. Maxymalne zamknięcie mam na 16 , a otwarcie na 97. Jednak nic się nie poprawilo jeśli chodzi o v-max

Awatar użytkownika
Iguana Team
Moderator
Posty: 456
Rejestracja: wt 21 maja, 2013
Quad:: Miśki dwa - G7 & 350 IRS
Imię: Jaro
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Kontakt:

Re: Odcięcie zapłonu w G700 przy około 85km/h

Post autor: Iguana Team » śr 19 mar, 2014

Ja wymiękam :(
:I love Quadowe Bezdroża:
Najlepsze imprezy tylko z Quadowe Bezdroża. Wejdź i sprawdź

ODPOWIEDZ

Wróć do „Yamaha Grizzly 550/660/700”