jaka jest kara gdy się jeździ niezarejestrowanym quadem z oc
Re: jaka jest kara gdy się jeździ niezarejestrowanym quadem
Dokładnie dobrze powiedziane
Ozo Drapers Squad
- DIABLO_W
- DIABLO TEAM ZGIERZ
- Posty: 1539
- Rejestracja: sob 23 maja, 2009
- Quad:: CF MOTO 1000 OVERLAND,CF MOTO 1000 ,CF MOTO 850. CAN-AM 1000XTP & CF MOTO X8 EPS ,ACCESS 700EFI , CECTEK 500EFI I CF MOTO500
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Gdzieś w centrum
Re: jaka jest kara gdy się jeździ niezarejestrowanym quadem
Tyle nie kosztuje po 1 a po 2 wyrobienie polskiej legalnej homologacji to nie problem dla importera markowego sprzętu , tylko moim skromnym zdaniem im się nie chce za tym chodzić i uwierz mi IKAR iż dyerastycznie cena by nie podniosła się .Ikar pisze:Tylko że to nie jest homologacja - bo prawdziwa homologacja kosztuje 150 tyś zł
Ale nasze przepisy są jakie są jak na razie
DIABLO TEAM ZGIERZ & ATV SWEDEN https://www.facebook.com/pages/CF-MOTO-Polska/833411190006502?fref=ts
-
- Posty: 2
- Rejestracja: śr 05 lis, 2014
- Quad:: G700
- Imię: Kuba
Re: jaka jest kara gdy się jeździ niezarejestrowanym quadem
"a po 2 wyrobienie polskiej legalnej homologacji to nie problem dla importera markowego sprzętu"
z tym się nie zgodzę - sam mam quada bez homologacji - z polskiego salonu - chciałem zdobyć homologacje legalnie - telefon do jednego z wyznaczonych urzędów - PIMOT - po informacji że chciałbym zrobić dopuszczenie jednostkowe na G700 Pan powiedział wprost, Yamaha zrezygnowała z prób homologacji na rynku polskim, bo jak to określił "walczył z nimi 8 miesięcy" żeby spełnili Nasze Krajowe wymogi, bo jakaś tam blaszka ograniczająca moc to dla niego syf jakiś.
Moim zdaniem dopóki podejście naszych urzędników też nie ulegnie zmianie każdy musi troche kombinować - a koszt homologacji dla G700 we Francji 1500 EUR + transport i pewnie się da , ja osobiście spróbuje w przyszłym roku pewnie.
z tym się nie zgodzę - sam mam quada bez homologacji - z polskiego salonu - chciałem zdobyć homologacje legalnie - telefon do jednego z wyznaczonych urzędów - PIMOT - po informacji że chciałbym zrobić dopuszczenie jednostkowe na G700 Pan powiedział wprost, Yamaha zrezygnowała z prób homologacji na rynku polskim, bo jak to określił "walczył z nimi 8 miesięcy" żeby spełnili Nasze Krajowe wymogi, bo jakaś tam blaszka ograniczająca moc to dla niego syf jakiś.
Moim zdaniem dopóki podejście naszych urzędników też nie ulegnie zmianie każdy musi troche kombinować - a koszt homologacji dla G700 we Francji 1500 EUR + transport i pewnie się da , ja osobiście spróbuje w przyszłym roku pewnie.
Re: jaka jest kara gdy się jeździ niezarejestrowanym quadem
A inaczej.... A czy może by zrobić "ogólnonarodową ściepę", np. przez do tego celu powołane stowarzyszenie lub fundację (nie znam przepisów na tyle by posługiwać się konkretami), następnie taki organ prawny poddałby pod badanie homologacyjne np. w ITS lub PIMOT'cie wybrany model(e) i na tej podstawie uzyskać wymagany dokument pozwalający rejestrować pojazdy jednocześnie bez obaw o najbliższe badania techniczne? Instytucja taka posiadałaby "bazę" homologacji, oddając użytkownikom odpisy poświadczające istnienie takowych dla celów rejestracji w WK?