Kilka pytań problemtycznych KFX 700

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Kawasaki
ODPOWIEDZ
DeV
Posty: 4
Rejestracja: ndz 12 sty, 2014

Kilka pytań problemtycznych KFX 700

Post autor: DeV » ndz 12 sty, 2014

Witam, może ktoś się spotkał z takim problemem. W moim KFX 700 z 2007 roku ciężko wchodzą biegi.
Dopóki quad się nie rozgrzeje to nawet nie ma możliwości ruszenia.
Jak już się rozgrzeje to po wrzuceniu biegu w przód lub w tył , dopiero jak trochę pogazuje to nagle zaskakuje i zrywa. Czy jest to normalne bo jakoś nie wydaje mi się, czy może jakiś inny problem.
Dodam że ostatnio nawet jak jest ciepły a stanę na kilka minut to muszę go znowu pompować tak jakby tam jakieś ciśnienie musiało powstać i dopiero wtedy rusza.
Oprócz tego to wydaje mi się że jak jadę nie dużą prędkością to obroty są dość nie równe. I lekko go szarpie. W samochodzie bym powiedział że sprzęgło się ślizga.
Czy ktoś mógłby mi coś podpowiedzieć , byłbym bardzo wdzięczny . Pozdrawiam wszystkich pomocnych

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Kilka pytań problemtycznych KFX 700

Post autor: Ikar » ndz 12 sty, 2014

To jest jeszcze na gaźnikach ? Jak tak to regulacja bo zbyt wysokie obroty utrudniają wrzucanie biegów.

Co do szaprania. Czy silnik pracuje nie równo ? Sprawdzałeś pasek ? Drożność układu paliwowego ? Czy kawas tak kolokwialnie mówiąc czka ?
Ozo Drapers Squad

MLODYX1
Posty: 5
Rejestracja: pn 13 maja, 2013
Quad:: KFX700

Re: Kilka pytań problemtycznych KFX 700

Post autor: MLODYX1 » pt 07 lut, 2014

temat już załatwiony zrobiłeś podziel się co było przyczyną ??

DeV
Posty: 4
Rejestracja: ndz 12 sty, 2014

Re: Kilka pytań problemtycznych KFX 700

Post autor: DeV » pt 28 lut, 2014

wiem że troche to trwało ale już pisze
Jak się okazało wariator u mnie w sprzęcie jest na wykończeniu i dlatego biegi słabo wchodzą, obroty były ok. ale własnie są luzy na wariatorze. Tak więc wydatek będzie.

Jeśli chodzi o pracę silnika, jest już ok. Regulacja zaworów i synchronizacja gaźników i jest miodzio lodzio.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kawasaki”