Witam, może ktoś się spotkał z takim problemem. W moim KFX 700 z 2007 roku ciężko wchodzą biegi.
Dopóki quad się nie rozgrzeje to nawet nie ma możliwości ruszenia.
Jak już się rozgrzeje to po wrzuceniu biegu w przód lub w tył , dopiero jak trochę pogazuje to nagle zaskakuje i zrywa. Czy jest to normalne bo jakoś nie wydaje mi się, czy może jakiś inny problem.
Dodam że ostatnio nawet jak jest ciepły a stanę na kilka minut to muszę go znowu pompować tak jakby tam jakieś ciśnienie musiało powstać i dopiero wtedy rusza.
Oprócz tego to wydaje mi się że jak jadę nie dużą prędkością to obroty są dość nie równe. I lekko go szarpie. W samochodzie bym powiedział że sprzęgło się ślizga.
Czy ktoś mógłby mi coś podpowiedzieć , byłbym bardzo wdzięczny . Pozdrawiam wszystkich pomocnych
Kilka pytań problemtycznych KFX 700
Re: Kilka pytań problemtycznych KFX 700
To jest jeszcze na gaźnikach ? Jak tak to regulacja bo zbyt wysokie obroty utrudniają wrzucanie biegów.
Co do szaprania. Czy silnik pracuje nie równo ? Sprawdzałeś pasek ? Drożność układu paliwowego ? Czy kawas tak kolokwialnie mówiąc czka ?
Co do szaprania. Czy silnik pracuje nie równo ? Sprawdzałeś pasek ? Drożność układu paliwowego ? Czy kawas tak kolokwialnie mówiąc czka ?
Ozo Drapers Squad
Re: Kilka pytań problemtycznych KFX 700
temat już załatwiony zrobiłeś podziel się co było przyczyną ??
Re: Kilka pytań problemtycznych KFX 700
wiem że troche to trwało ale już pisze
Jak się okazało wariator u mnie w sprzęcie jest na wykończeniu i dlatego biegi słabo wchodzą, obroty były ok. ale własnie są luzy na wariatorze. Tak więc wydatek będzie.
Jeśli chodzi o pracę silnika, jest już ok. Regulacja zaworów i synchronizacja gaźników i jest miodzio lodzio.
Jak się okazało wariator u mnie w sprzęcie jest na wykończeniu i dlatego biegi słabo wchodzą, obroty były ok. ale własnie są luzy na wariatorze. Tak więc wydatek będzie.
Jeśli chodzi o pracę silnika, jest już ok. Regulacja zaworów i synchronizacja gaźników i jest miodzio lodzio.