Kymco maxxer 450 irs dobry wybór ?
-
- Posty: 16
- Rejestracja: ndz 26 sty, 2014
- Quad:: Brak
- Imię: Piotrek
Kymco maxxer 450 irs dobry wybór ?
Mój post zakładam ponieważ chce sie dowiedzieć od osób użytkujący właśnie maxxera 450 jaki jest to sprzęt czy warto wydać na niego tyle kasiorki mam na myśli nowy sprzęt (salon) i ogólnie coś więcej o tym quadzie. Pozdrawiam quadzikowców!
-
- Posty: 16
- Rejestracja: ndz 26 sty, 2014
- Quad:: Brak
- Imię: Piotrek
Re: Kymco maxxer 450 irs dobry wybór ?
Odpisze ktoś,nikt nie ma maxxera ?
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Kymco maxxer 450 irs dobry wybór ?
Przejechałem się w zeszłym tygodniu nim, ale mogę porównywać tylko do MXU 500i.
Ogólnie bardzo stabilny, lżej się prowadzi i fajnie reaguje na balans ciałem, bardzo fajnie przyspiesza, do 90 km/h idzie bardzo dynamicznie a potem go dławi fabryczną blokada.
Tyle że to dziwna kategoria sprzętu, ani quad sportowy bo jest dość ciężki i ospały (mam porównanie tylko do maxxera 300), na pewno nie do skoków ani typowy przeprawowy. Raczej określiłbym go zwinna przeprawówką tylko do głębszego błota i wody potrzebne są zmiany, większe opony 24 lub 25, przeniesienie filtra powietrza z pod błotnika na górę, to opcja minimum.
Przydałyby się snorkle ale to jeżeli zamierzasz naprawdę głęboko go zanurzać.
Nie miałem okazji jechać nim w terenie ale znalazłem w sieci poddłubany egzemplarz jeżdżący w ekipie dzików.[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WNmgs9K68Ok[/youtube] Zawsze możesz kogoś z nich podpytać jak sobie radzi ale z filmów widać że w średnio trudnym terenie daję radę
Ogólnie bardzo stabilny, lżej się prowadzi i fajnie reaguje na balans ciałem, bardzo fajnie przyspiesza, do 90 km/h idzie bardzo dynamicznie a potem go dławi fabryczną blokada.
Tyle że to dziwna kategoria sprzętu, ani quad sportowy bo jest dość ciężki i ospały (mam porównanie tylko do maxxera 300), na pewno nie do skoków ani typowy przeprawowy. Raczej określiłbym go zwinna przeprawówką tylko do głębszego błota i wody potrzebne są zmiany, większe opony 24 lub 25, przeniesienie filtra powietrza z pod błotnika na górę, to opcja minimum.
Przydałyby się snorkle ale to jeżeli zamierzasz naprawdę głęboko go zanurzać.
Nie miałem okazji jechać nim w terenie ale znalazłem w sieci poddłubany egzemplarz jeżdżący w ekipie dzików.[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WNmgs9K68Ok[/youtube] Zawsze możesz kogoś z nich podpytać jak sobie radzi ale z filmów widać że w średnio trudnym terenie daję radę
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad