Zakup Quada

Co kupić, na co wymienić, jaki najlepszy na początek...
ODPOWIEDZ
MarekF

Zakup Quada

Post autor: MarekF » pt 06 gru, 2013

Już się przywitałem dlatego pozwolę sobie na zadawanie pytań czekając na odp. fachowców;
1.Mam określony budżet na zakup Quada i muszę się w nim zmieścić to jest 20000
2. Chodzi mi po głowie CF Moto 500 tylko nie wiedziałem że to Tajwan myślałem że to jest Szwecka maszyna i nic o nim nie wiem tylko tyle co na różnych forach szczątkowe informacje
3. Czy wiek 50+ nie jest no za duży bo szczerze mówiąc boje się bardzo wywrotki jestem po wypadku i mam wątpliwości czy dam sobie radę . Mi się podoba zmiana sposobu spędzania wolnego czasu -życia .
4. Na jakie wydatki powinienem być przygotowany dodatkowo np, w sprawie ubrania jakiejś zbroi, kasku itp czy jest to konieczne
No tyle mi przychodzi do głowy nie znam się na quadach i dlatego szukałem czegoś na gwarancji . I nie wiem czy 500 to nie za duża moc . Chociaż sam ważę 110 kg i mam 194 cm wzrostu. będę wdzięczny za opinie i pomoc.

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Zakup Quada

Post autor: oolsztyniak » pt 06 gru, 2013

Może zacznę ja ;-)

Miałem CF Moto 500 , jak widać po profilu wymieniłem na trochę mocniejsze ale też ze stajni CF Moto.

Krąży wiele opinii, mitów i faktów na temat tej maszyny.
Moja przygoda zaczęła się od czegoś o pojemności 250 cm , później zakup CF 500
Dla mnie na początku był to szatan :lol:
Moc nie jest za duża, poza tym przy zakupie nowego jest on zablokowany, dopiero po którymś przeglądzie będziesz mógł odblokować.
Obiektywnie stwierdzisz czy mocy Ci starczy czy nie.

Pewnie pojawią się tu informacje, że quad to złom, że więcej stoi niż jeździ, żebyś dozbierał trochę albo kupił starą Yamahę, Hondę lub Suzuki.

Pamiętaj, że to Ty dokonujesz wyboru, to Twoja kasa i to Ty będziesz jeździł.
Wiek jest ok, znam starszych co jeżdżą :-)

O wywrotkę się nie martw, jak kupisz wersję L czyli dłuższą będzie jeszcze bezpieczniej.