witam wszystkich pasjonatów,jestem świeżakiem i proszę o pomoc w kilku kwestiach,otórz kupiłem KYMCO rok 2010 tylko tak naprawdę nie wiem jakiego, sprzedający twierdzi że to 450 a z tego co ja sie dowiedziałem to może być 400.Dzwoniłem do importera z nr vin i nie umieli mi dać jednoznacznej odpowiedzi bo quad jest sprowadzony z Angli.Z tego co wiem 450 nia były na gażniku a mój jest, chyba że na Anglie mogły być wypuszczane.
Drugie pytanie dotyczy poziomu oleju w silniku,bagnet jest okrągły ,na bagnecie jakieś 2 cm od dołu jest spłaszczenie a powyżej tego {około3 cm} jest napis FULL i do tego napisu mam olej,czy to nie jest za dużo?w/g mnie zadużo.
Jeśli ma ktoś ten model {400-450}bardzo bym prosił o pomoc.
pozdro.
kymco 400/450
-
- Posty: 28
- Rejestracja: czw 16 cze, 2011
Re: kymco 400/450
Różnica między 400 a 450 jest bardzo widoczna: silnik 400'tki chłodzony jest powietrzem i olejem, a więc silnik ma charakterystyczne użebrowanie:
![Obrazek](http://img827.imageshack.us/img827/2218/42518835.jpg)
Ilość oleju w silniku odczytujesz na bagnecie, ja zawsze trzymałem poziom na full.
![Obrazek](http://img827.imageshack.us/img827/2218/42518835.jpg)
Ilość oleju w silniku odczytujesz na bagnecie, ja zawsze trzymałem poziom na full.
Re: kymco 400/450
witam,Cię Krzysiek,wielkie dzięki za odp.jeśli chodzi o ten olej to czy nie wydmucha tam nic czasami,bo w autach to nie jest wskazane?a jeśli chodzi o to użebrowanie czy to fota 400? i czy 450 wogule nie ma użebrowania na silniku.
rozumiem że masz 400,jak się sprawuje?
jakieś wady w/g Ciebie?
i czy montowałeś jakieś dodatkowe oświetlenie?
gzie kupujesz np.filtry,oleje itp
rozumiem że masz 400,jak się sprawuje?
jakieś wady w/g Ciebie?
i czy montowałeś jakieś dodatkowe oświetlenie?
gzie kupujesz np.filtry,oleje itp
-
- Posty: 28
- Rejestracja: czw 16 cze, 2011
Re: kymco 400/450
450'tka nie ma w ogóle użebrowania. Kymco sprzedałem niemal rok temu. Stosowałem oleje tylko markowe: wszędzie Motul a do silnika Motul Powerquad. Oświetlenia dodatkowego nie miałem, oryginalne też nieźle dawało radę. Za to swojego przerobiłem do ostrego paplania się w błocie, założyłem:
1. snorkle
.
2. zderzak tylny![](http://open.thumbshots.org/image.pxf?url=%5Bhttp%3A//www.atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=16&t=38487/website%5D.%0A3.%20hak%20tylny%20%5Bwebsite%5Dhttp://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=16&t=37785)
4. pług![](http://open.thumbshots.org/image.pxf?url=%5Bhttp%3A//www.atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=16&t=36673/website%5D%0A5.%20wyci%C4%85garka%20%5Bwebsite%5Dhttp://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=16&t=33128)
6. osłony spodu![](http://open.thumbshots.org/image.pxf?url=http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=16&t=44118)
1. snorkle
2. zderzak tylny
4. pług
6. osłony spodu
Re: kymco 400/450
siema krzychu,sory że tak długo nie pisałem ale robota,robota itd,przejrzałem twoje foty i powiem ze całkie pomysłowo,ale ja narazie chyba sie nie pokusze tak daleko,najpierw muszę pojeżdzić trochę spokojnie{miałem kiedyś okazje testować nowe polarisy cyba z 10 modeli benzyne/rope opony/gonsienice i stąd tak mnie wzieło ale na nie mnie nie stać }nie wiem co kymco potrfi albo może znieść.jak masz jakieś porady,chętnie poczytam.