Problem z poprawnym działaniem silnika - Lucky Star 300

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Access (dawniej Lucky Star)
ODPOWIEDZ
sylvasgo
Posty: 4
Rejestracja: wt 17 wrz, 2013
Quad:: Lucky star 300 SP
Imię: Sylwester

Problem z poprawnym działaniem silnika - Lucky Star 300

Post autor: sylvasgo » wt 17 wrz, 2013

Witajcie Koledzy:)

Mam do was prośbę o pomoc i dobre rady. A wiec tak, kupiłem quada lucky star 300 w kwietniu tego roku, po zakupie postanowilem wymienic olej, łancuch z zebatkami, klocki hamulcowe, rolki wariatora, swiece, kranik zbiornika paliwa.
wszystko łądnie pieknie chodzi do czasu, dokłądniej do pewnej predkosci, gdy dodaje gazu tak juz okolo 60km/h to quad zaczyna przerywac az w koncu gasnie. Po czym go odpalam ale tylko na ssaniu, bo inaczej nie odpali i moge jako tako jechac, wtedy juz pyrkocze, nierowno pracuje silnik. Mailem czysczony gaznik z 3 razy, wymieniona byla podkladka ta przy kroccu co idzie do glowicy, przy czym mechanik niechcaco uszkodzil zawory. Bo przy wyciganiu podkladki kawalek wpadl do glowicy i stałą mala kaszanka. no ale wymienil zawory wszystko wyregulował, powiedzial ze wszystko dziala i jest gotowy do jazdy. Wsiadam znow na quada jade 80km/h i znow zaczyna wariowac az w koncu znowu gasnie. Dwóch mechniko mialo go w naprawie i kazdy mowil ze naprawiony i guzik. Mi juz rece opdaja i nie wiem co robic, zawiezc go do 3 mechaniaka? Moze znacie Panowie gdzie dobrego mechniaka w Trojmiescie??

Jeden z kolegów miał taki sam objaw jak ja, ale nie widzialem aby ktos odpoedział na jego problem. A to jego wiadomosc ''Mój quad po przejechaniu kilometra na pełnej mocy gaśnie. Wygląda to na brak paliwa w gaźniku. Odpala tylko na ssaniu. Gdy zamknę ssanie zgaśnie. Musi pochodzić chwilę na ssaniu, dopiero wtedy powoli zamykam i pracuje normalnie. Gdy ściągnę przewód paliwowy z gaźnika to widać że pompka daje paliwo pełną parą.''


Bardzo bede wdzieczny za wszelkie podpowiedzi

Pozdrawiam
Sylwek

adminGrzegorz: Poprawiłem tytuł tematu, na bardziej adekwatny do zawartości i przeniosłem do działu Lucky Star / Access.
Ostatnio zmieniony wt 17 wrz, 2013 przez sylvasgo, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Pomocy :(:(

Post autor: Ikar » wt 17 wrz, 2013

Sprawdzilbym na twoim miejscu przewody paliwowe oraz filtr paliwa. Gdzies tez czytalem ze w gazniku lucky stara jest jakies siteczko ktore lubi sie zapychac. Nie przejmuj sie na 100% to jakas blahostka...
Ozo Drapers Squad

sylvasgo
Posty: 4
Rejestracja: wt 17 wrz, 2013
Quad:: Lucky star 300 SP
Imię: Sylwester

Re: Pomocy :(:(

Post autor: sylvasgo » wt 17 wrz, 2013

dołozylem dodatkowy filtr paliwa, przewody wygladaja na dobre. A gaznik był czyszczony.
Ostatnio zmieniony wt 17 wrz, 2013 przez sylvasgo, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Pomocy :(:(

Post autor: Ikar » wt 17 wrz, 2013

Mówisz, że dołożyłeś dodatkowy filter. Może warto spróbować też bez niego. Sprawdź dokładnie przewody, ostatnio w jednym quadzie u nas w teamie znaleźliśmy ... biedronkę :D :D :D

Filtr powietrza i oba króćce ok ? Zbyt mocne nasączenie filtra może blokować przepływ powietrza.
Ozo Drapers Squad

czarek13
Posty: 11
Rejestracja: sob 31 sie, 2013
Quad:: Lucky Star/Honda 500

Re: Problem z poprawnym działaniem silnika - Lucky Star 300

Post autor: czarek13 » ndz 22 wrz, 2013

O jejku, jejku widzę, że na tym forum wszyscy są bardzo mądrzy w dawaniu rad najlepiej na temat osiągów, rolek itp. Jak przychodzi konkretne techniczne pytanie to klapa.

Według mnie niepotrzebnie mechanicy grzebali tyle razy w gaźniku, zamiast najpierw sprawdzić podstawowe rzeczy - wielu z nich to "psuje".
Moja rada jest taka:
- na wszelki wypadek wyjmij wszystkie filtry, które dodałeś (chociaż pewnie nie one są problemem)
- problemem jest pewnie brak masy (połączenia akumulatora z ramą). Przeczyść wszystkie styki gdzie jest masa (-): przy akumulatorze, regulatorze napięcia, przekaźniku zapłonu - wszystko pod siedzeniem, oraz masę która dochodzi do silnika (czarny kabelek dochodzący do silnika).
przetrzyj te styki papierem ściernym, nasmaruj WD40 i mocno podokręcaj.
Czynności proste, bez żadnego grzebania w gaźniku czy silniku.

Potem sprawdź efekt.

ODPOWIEDZ

Wróć do „ACCESS / Lucky Star”