Dyferencjał z blokadą - jaki i gdzie

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
ODPOWIEDZ
Setius
Posty: 2
Rejestracja: pn 16 wrz, 2013

Dyferencjał z blokadą - jaki i gdzie

Post autor: Setius » pn 16 wrz, 2013

Witam,

Jestem w trakcie projektowania pojazdu z napędem 4x4. Przednia i tylna oś będą miały osobne silniki, łączna masa ok. 500 kg - ale pojazd mało dynamiczny, nieduża prędkość maksymalna (pewnie 30-40 km/h). Pojazd NIE ma służyć do zabawy. Potrzebne mi są do niego 2 dyferencjały z nieautomatyczną blokadą sterowaną elektrycznie z quadów średniej i dużej wielkości.

Będę bardzo wdzięczny za informacje na temat takich przekładni różnicowych/quadów w których występują, najlepiej dobrych i jednocześnie w normalnej cenie.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Dyferencjał z blokadą - jaki i gdzie

Post autor: Ikar » pn 16 wrz, 2013

Z quada chcesz ? Jesteś pewny że wytrzyma ? Polecę Ci na przód z Kawasaki brute force, tam mamy dzwigienkę zwiększającą moc blokady. Fajne pod tym względem, że możemy w razie potrzeby zmieniać mmoc blokady.
Ozo Drapers Squad

Setius
Posty: 2
Rejestracja: pn 16 wrz, 2013

Re: Dyferencjał z blokadą - jaki i gdzie

Post autor: Setius » pn 16 wrz, 2013

Dziękuję za odp. Quady mają spore przyspieszenie / dużo koni tak więc przy moim cięższym ale znacznie słabszym pojeździe taki dyferencjał z quada powinien dać radę...


edit: Widziałem też taką blokadę w quadzie Grizzly - wciska się przycisk żeby "włączyć/wyłączyć" działanie dyferencjału.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”