[PT] Rajd Poland Trophy
- Krzysztof Wronowski
- Posty: 1339
- Rejestracja: pn 29 sie, 2005
- Lokalizacja: Warszawa
[PT] Rajd Poland Trophy
Szykuje się fajny , ciekawy rajd organizowany przez człowieka legendę , ciekawe czy quady będą mogły brać udział ? Może warto podsunąć organizatorowi taki pomysł puki czas?
http://www.polandtrophy.pl/
http://www.polandtrophy.pl/
Ostatnio zmieniony wt 30 cze, 2009 przez Krzysztof Wronowski, łącznie zmieniany 1 raz.
3fun - bo quady są naszą pasją
- Krzysztof Wronowski
- Posty: 1339
- Rejestracja: pn 29 sie, 2005
- Lokalizacja: Warszawa
- Krzysztof Wronowski
- Posty: 1339
- Rejestracja: pn 29 sie, 2005
- Lokalizacja: Warszawa
Zdolność terenowa quada i samochodu już wielokrotnie była porównywana , chociażby na Croatia Trophy , właściwie to dwa tak różne pojazdy , że nie ma co porównywać . Na pewno quad dzięki swojej masie jest sprawniejszy , samochód zyskuje tym że pilotem jest druga osoba , której zadaniem jest tylko czuwanie nad nawigacją i pomoc w razie wyciągania. Czasy pokonania odcinków na Croatii były bardzo zbliżone , oczywiście w czołówce , bo powyżej piątego miejsca w samochodach różnica była kolosalna na niekożyść samochodu.
[ Dodano: Wto 19 Gru, 2006 ]
Napisałem do Organizatorów Poland Trophy temi słowy:
19 - 21 kwietnia 2007
International Poland Trophy 2007 I edycja
Pierwsza edycja NOWEJ cyklicznej EKSTREMALNEJ imprezy przeprawowej. Uczestnicy startują w trzech klasach: Tourist; Adventure; No Limit.
Pierwsza edycja rozegrana zostanie w okolicach Zawiercia i Ogrodzieńca.
Rajd jest wyzwaniem dla najlepszych załóg w Polsce i Europie. Gwarantujemy przygotowanie ciężkich i atrakcyjnych tras obfitujących w głębokie błoto i wodę, ostre zjazdy i podjazdy, trawersy, piach i kamienie.
Każda edycja składała się będzie z trzech części: Prolog; Etap Nocny; Etap Dzienny.
Oczywiście gwarantujemy doskonałą zabawę (bankiet i koncert) i atrakcyjne nagrody - pieniężne i rzeczowe w każdej klasie (!).
KLASA TOURIST pozwala na spróbowanie sił również tym załogom, które mają samochody nie przygotowane do ekstremalnego terenu.
Relacje z imprezy będą obecne w telewizji, radiu, prasie lokalnej i ogólnopolskiej oraz miesięcznikach kolorowych - branżowych i dla mężczyzn.
Więcej informacji na temat rajdu będzie można uzyskać na stronie internetowej rajdu lub pocztą (zarówno tradycyjną, jak i e-mailem). Zainteresowanych prosimy o kontakt z biurem rajdu.
JUŻ PRZYJMUJEMY ZGŁOSZENIA!
POLAND TROPHY
Organizator: EUROFORUM
Gdzie: Jura Krakowsko-Częstochowska - Zawiercie
e-mail: biuro@polandtrophy.pl
Bardziej szczegółowe informacje znajdziesz:
http://www.polandtrophy.pl
[ Dodano: Wto 19 Gru, 2006 ]
Napisałem do Organizatorów Poland Trophy temi słowy:
i otrzymałem odpowiedź:Witam , z zainteresowaniem przeczytałem informację o nowym projekcie ciekawej imprezy i jestem bardzo zadowolony że Poland Trophy ma ambicje być najbardziej prestiżową imprezą przeprawową w kraju.
Nazywam się Krzysztof Wronowski , od trzech lat organizuję najcięższy rajd przeprawowy w Polsce dla quadów River Ride , jestem zwycięzcą rajdu Croatia Trophy w kategorii quad. Myślę że w waszym przedsięwzięciu po prostu nie może zabraknąć miejsca dla quadów!
Mam nadzieję że Poland Trophy może na podobnej zasadzie jak Croatia Trophy zorganizować klasę quad i zapewniam Państwa że co najmniej kilkanaście załóg regularnie będzie się pojawiać na Waszej imprezie. Jestem w stanie pomóc jeżeli zajdzie taka potrzeba oczekuję na kontakt , dziękuję ,pozdrawiam.
Z poważaniem : 2can Krzysztof Wronowski
Trzeba było poczekać , ale odzew nad wyraz pozytywny , rodzi się nadzieja na kilka etapów profesjonalnie i ciekawie zorganizowanego rajdu przeprawowego:Witam serdecznie,
Nie ukrywam, iż bardzo zainteresowała nas Pańska propozycja. Po wstępnych ustaleniach chcielibyśmy umówić się z Panem na spotkanie. Przypuszczam iż będzie ono możliwe dopiero w przyszłym roku.
Czy mógłby Pan przyjechać do nas do firmy?? Czy wygodniej byłoby sie spotkać w Warszawie?
Proszę o kontakt w celu ustalenia dogodnego terminu.
pozdrawiam
Monika B
19 - 21 kwietnia 2007
International Poland Trophy 2007 I edycja
Pierwsza edycja NOWEJ cyklicznej EKSTREMALNEJ imprezy przeprawowej. Uczestnicy startują w trzech klasach: Tourist; Adventure; No Limit.
Pierwsza edycja rozegrana zostanie w okolicach Zawiercia i Ogrodzieńca.
Rajd jest wyzwaniem dla najlepszych załóg w Polsce i Europie. Gwarantujemy przygotowanie ciężkich i atrakcyjnych tras obfitujących w głębokie błoto i wodę, ostre zjazdy i podjazdy, trawersy, piach i kamienie.
Każda edycja składała się będzie z trzech części: Prolog; Etap Nocny; Etap Dzienny.
Oczywiście gwarantujemy doskonałą zabawę (bankiet i koncert) i atrakcyjne nagrody - pieniężne i rzeczowe w każdej klasie (!).
KLASA TOURIST pozwala na spróbowanie sił również tym załogom, które mają samochody nie przygotowane do ekstremalnego terenu.
Relacje z imprezy będą obecne w telewizji, radiu, prasie lokalnej i ogólnopolskiej oraz miesięcznikach kolorowych - branżowych i dla mężczyzn.
Więcej informacji na temat rajdu będzie można uzyskać na stronie internetowej rajdu lub pocztą (zarówno tradycyjną, jak i e-mailem). Zainteresowanych prosimy o kontakt z biurem rajdu.
JUŻ PRZYJMUJEMY ZGŁOSZENIA!
POLAND TROPHY
Organizator: EUROFORUM
Gdzie: Jura Krakowsko-Częstochowska - Zawiercie
e-mail: biuro@polandtrophy.pl
Bardziej szczegółowe informacje znajdziesz:
http://www.polandtrophy.pl
3fun - bo quady są naszą pasją
-
- Posty: 13
- Rejestracja: ndz 17 gru, 2006
- Krzysztof Wronowski
- Posty: 1339
- Rejestracja: pn 29 sie, 2005
- Lokalizacja: Warszawa
Quad najlepiej żeby był wyposażony w napęd 4x4 i blokadę , choć niekoniecznie, niektórzy jeżdżą standartowymi Hondami Foreman i radzą sobie świetnie.
Ty masz Kingquada , ma on dosyć delikatne plastiki z przodu , należy je zabezpieczyć , najlepiej bumperem , który będzie chronił światła i błotniki.
Warto , a wręcz należy zaopatrzyć się w rider platy czyli metalowe osłony spodu quada i półosi , bez tego nie ma co wyruszać w ciężki teren.
Bardzo przydatną rzeczą są odpowiednie opony o wysokiej rzeźbie bierznika , najlepiej egzamin zdają ITP MudLity , ale są na rynku również inne , podobnie działające opony.
Takie opony najlepiej założyć na felgi o szerokim offsecie , dzięki temu quad będzie dużo stabilniejszy w terenie.
Musisz też zaopatrzyć się w wyciągarkę , najlepiej renomowanej firmy , osobiście polecam Warna 3,0 , jest to profesjonalna wyciągarka z wieczystą gwarancją.
Jeżeli planujesz starty w rajdach extremalnych musisz pomyśleć o snorklach , dzięki którym będziesz mógł bez ryzyka brodzić w głębokiej wodzie.
Potrzebna też jest skrzynia lub torba do której zapakujesz suche rzeczy i potrzebne akcesoria np liny , taśmy do opasywania drzew , zblocza i karabinki.
Osobiście polecam skrzynię Peli lub Explorer Cases , dla tego że są całkowicie szczelne i w razie wywrotki chronią przed uszkodzeniem zegarów.
Przydadzą się też napewno takie drobiazgi jak macheta Fiskars i saperka składana, która jednocześnie może służyć za kotwicę gdy w pobliżu nie ma drzew ani krzaczka.
Jak już to wszystko pozbierasz do kupy , wypadałoby wiedzieć gdzie masz jechać , czyli czeka Cię znów wydatek na nawigację GPS najlepiej Garmin , w wielu rajdach może być potrzebny także roadbook i metromierz , także widzisz że lista jest dosyć długa... No i będziesz jeszcze potrzebował kogoś kto na początek wyjaśni Ci tajniki posługiwania się tymi gadżetami.
Ty masz Kingquada , ma on dosyć delikatne plastiki z przodu , należy je zabezpieczyć , najlepiej bumperem , który będzie chronił światła i błotniki.
Warto , a wręcz należy zaopatrzyć się w rider platy czyli metalowe osłony spodu quada i półosi , bez tego nie ma co wyruszać w ciężki teren.
Bardzo przydatną rzeczą są odpowiednie opony o wysokiej rzeźbie bierznika , najlepiej egzamin zdają ITP MudLity , ale są na rynku również inne , podobnie działające opony.
Takie opony najlepiej założyć na felgi o szerokim offsecie , dzięki temu quad będzie dużo stabilniejszy w terenie.
Musisz też zaopatrzyć się w wyciągarkę , najlepiej renomowanej firmy , osobiście polecam Warna 3,0 , jest to profesjonalna wyciągarka z wieczystą gwarancją.
Jeżeli planujesz starty w rajdach extremalnych musisz pomyśleć o snorklach , dzięki którym będziesz mógł bez ryzyka brodzić w głębokiej wodzie.
Potrzebna też jest skrzynia lub torba do której zapakujesz suche rzeczy i potrzebne akcesoria np liny , taśmy do opasywania drzew , zblocza i karabinki.
Osobiście polecam skrzynię Peli lub Explorer Cases , dla tego że są całkowicie szczelne i w razie wywrotki chronią przed uszkodzeniem zegarów.
Przydadzą się też napewno takie drobiazgi jak macheta Fiskars i saperka składana, która jednocześnie może służyć za kotwicę gdy w pobliżu nie ma drzew ani krzaczka.
Jak już to wszystko pozbierasz do kupy , wypadałoby wiedzieć gdzie masz jechać , czyli czeka Cię znów wydatek na nawigację GPS najlepiej Garmin , w wielu rajdach może być potrzebny także roadbook i metromierz , także widzisz że lista jest dosyć długa... No i będziesz jeszcze potrzebował kogoś kto na początek wyjaśni Ci tajniki posługiwania się tymi gadżetami.
3fun - bo quady są naszą pasją
- Krzysztof Wronowski
- Posty: 1339
- Rejestracja: pn 29 sie, 2005
- Lokalizacja: Warszawa
Będzie kilka edycji w roku w różnych rejonach Polski . Pierwsza w okolicach Zawiercia i Ogrodzieńca czyli piękne rejony Jury , druga prawdopodobnie Mazury , dogrywana jest lokalizacja . Quady będą jechać w dwóch klasach - No limit oraz Turist , w no limicie nie ma zmiłuj , trasa mega extremalna , ta sama dla samochodów i quadów , system startu podobny jak na Croatia Trophy - pół godziny przed samochodami , jazda według roadbooka.
Głębokość brodzenia do 1,5 metra
więc należy dobrze się przygotować , więcej szczegółów w następnym tygodniu.
Głębokość brodzenia do 1,5 metra
![Smile :)](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_smile.gif)
3fun - bo quady są naszą pasją