Witam wszystkich, przymierzam się do zakupu kfx700, i interesuje mnie czy były jakieś różnice w modelach na przestrzeni lat ? Po prostu chcę ustrzelić jak najlepszy rocznik bez usterek
Na stronach polskich bardzo mało jest na ten temat, wręcz spotkałem się z odpowiedziami, że nic się nie zmieniło za wyjątkiem plastików ( dokładniej ich kolorystyki ), natomiast strony zagraniczne twierdzą, iż jest różnica w modelach produkowanych do 2004 roku, w których ponoć jest inny wał sprzęgła, bo jest chromowany ( jest to moje wolne tłumaczenie a nie posiadam doktoratu z tego języka, a tym bardziej z mechaniki pojazdowej i choć trochę sie znam na konstrukcji pojazdów,to za Chiny nie wiem co to właśnie jest . W ogóle automatyczna transmisja taka jak w tym quadzie jest mi mocno nowa ), za granicą mówią na to chrome clutch shaft. Twierdzą też, że zmianie uległa glowica cylindra(cylinder head rocker), na taką która w razie jakiejś tam awari, zapobiega wpadnięciu śrub do silnika i jego zepsucia
Wie ktoś coś może na ten temat z bardziej zaawansowanych posiadaczy tego sprzętu ?
W razie czego dla zainteresowanych, mogę wkleić link do zagranicznego forum, na którym to znalazłem.
Pozdrawiam Janek
Różnice modelowe w kfx700
Re: Różnice modelowe w kfx700
Na wiele nie odpowiem ale automat CVT w kawasaki ma bardzo prostą zasadę działania - jest pasek z dwoma talerzami, budową zbliżony do przekładni pasowych ze skuterów
Ozo Drapers Squad
Re: Różnice modelowe w kfx700
I właśnie dlatego się zdecydowałem na ten model nie chce mi się machać jak w motocyklu tym całym sprzętem ( nie twierdzę iż jest to ciężkie ) i do mojej, że tak napiszę rekreacyjnej jazdy, jak najbardziej mi wystarczy. No i kardan jest mniej obsługowy. W sumie to szkoda, że tylko jest to kfx700 z takim zestawieniem, nie każdy potrzebuje torowych rozwiązańIkar pisze:Na wiele nie odpowiem ale automat CVT w kawasaki ma bardzo prostą zasadę działania - jest pasek z dwoma talerzami, budową zbliżony do przekładni pasowych ze skuterów
Pozdro