Różnice modelowe w kfx700

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Kawasaki
ODPOWIEDZ
Janusz sw
Posty: 16
Rejestracja: sob 16 lut, 2013
Quad:: żaden

Różnice modelowe w kfx700

Post autor: Janusz sw » wt 16 kwie, 2013

Witam wszystkich, przymierzam się do zakupu kfx700, i interesuje mnie czy były jakieś różnice w modelach na przestrzeni lat ? Po prostu chcę ustrzelić jak najlepszy rocznik bez usterek :mrgreen:

Na stronach polskich bardzo mało jest na ten temat, wręcz spotkałem się z odpowiedziami, że nic się nie zmieniło za wyjątkiem plastików ( dokładniej ich kolorystyki ), natomiast strony zagraniczne twierdzą, iż jest różnica w modelach produkowanych do 2004 roku, w których ponoć jest inny wał sprzęgła, bo jest chromowany ( jest to moje wolne tłumaczenie a nie posiadam doktoratu z tego języka, a tym bardziej z mechaniki pojazdowej i choć trochę sie znam na konstrukcji pojazdów,to za Chiny nie wiem co to właśnie jest :mrgreen: . W ogóle automatyczna transmisja taka jak w tym quadzie jest mi mocno nowa :mrgreen: ), za granicą mówią na to chrome clutch shaft. Twierdzą też, że zmianie uległa glowica cylindra(cylinder head rocker), na taką która w razie jakiejś tam awari, zapobiega wpadnięciu śrub do silnika i jego zepsucia :mrgreen:

Wie ktoś coś może na ten temat z bardziej zaawansowanych posiadaczy tego sprzętu ?

W razie czego dla zainteresowanych, mogę wkleić link do zagranicznego forum, na którym to znalazłem.

Pozdrawiam Janek :mrgreen:

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Różnice modelowe w kfx700

Post autor: Ikar » wt 16 kwie, 2013

Na wiele nie odpowiem ale automat CVT w kawasaki ma bardzo prostą zasadę działania - jest pasek z dwoma talerzami, budową zbliżony do przekładni pasowych ze skuterów
Ozo Drapers Squad

Janusz sw
Posty: 16
Rejestracja: sob 16 lut, 2013
Quad:: żaden

Re: Różnice modelowe w kfx700

Post autor: Janusz sw » wt 16 kwie, 2013

Ikar pisze:Na wiele nie odpowiem ale automat CVT w kawasaki ma bardzo prostą zasadę działania - jest pasek z dwoma talerzami, budową zbliżony do przekładni pasowych ze skuterów
I właśnie dlatego się zdecydowałem na ten model :mrgreen: nie chce mi się machać jak w motocyklu tym całym sprzętem ( nie twierdzę iż jest to ciężkie ) i do mojej, że tak napiszę rekreacyjnej jazdy, jak najbardziej mi wystarczy. No i kardan jest mniej obsługowy. W sumie to szkoda, że tylko jest to kfx700 z takim zestawieniem, nie każdy potrzebuje torowych rozwiązań :mrgreen:

Pozdro

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kawasaki”