POMOCY KONTROKLA WTRYSKU PALI SIĘ X8 PRZERYWA POD OBCIĄZENIE
POMOCY KONTROKLA WTRYSKU PALI SIĘ X8 PRZERYWA POD OBCIĄZENIE
Od czasu założenia snorki, lub też nalania się wody do baku w moim x8 pali się kontrolka od wstrysków. Po 100 km zaczął też jak by chodzić na jeden gar pod obciązeniem.
Czy to wtryski ??
Pozdrawiam
Czy to wtryski ??
Pozdrawiam
- domin11
- Lucky ATV Team
- Posty: 642
- Rejestracja: ndz 04 mar, 2007
- Quad:: 800 HO
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: szczecin
- Kontakt:
Re: POMOCY KONTROKLA WTRYSKU PALI SIĘ X8 PRZERYWA POD OBCIĄZ
To znaczy że benzyna w baku wymieszała Ci się z wodą, po czym dalej bez stresu sobie jeździłeś, założyłeś rurki bez sprawdzania ile powietrza dochodzi do cylindrów i coś nie tak ?
... inne hobby to tylko wymówka :)
Re: POMOCY KONTROKLA WTRYSKU PALI SIĘ X8 PRZERYWA POD OBCIĄZ
no cos w ten desen . Co teraz ??
- domin11
- Lucky ATV Team
- Posty: 642
- Rejestracja: ndz 04 mar, 2007
- Quad:: 800 HO
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: szczecin
- Kontakt:
Re: POMOCY KONTROKLA WTRYSKU PALI SIĘ X8 PRZERYWA POD OBCIĄZ
Kolego tak sobie piszę że masakra
Akurat teraz nie mam nic innego do roboty to napisze co bym zrobił.
1. Wymontował bak i go wypłukał najlepiej bezyną
2. Wykręcił świece
3. Z wykręconym bakiem tak przez jakieś 10-15 sekund pokręcił rozrusznikiem aby ten cały syf wypompowac
4. Zdemontował snorke
5. Złożył całośc
6. Pojeździł czy wszystko ok
a. Jak tak to bym montował rurki (i sprawdził czy się dalej dusi)
b. Jak nie to trzeba serwisu i podłączyc pod komputer
7. Jak opcja b to masz wydatek
8. Z ciekawości daj zdjęcie swoich snorkli, Jakie fi 50, 75 ?
Akurat teraz nie mam nic innego do roboty to napisze co bym zrobił.
1. Wymontował bak i go wypłukał najlepiej bezyną
2. Wykręcił świece
3. Z wykręconym bakiem tak przez jakieś 10-15 sekund pokręcił rozrusznikiem aby ten cały syf wypompowac
4. Zdemontował snorke
5. Złożył całośc
6. Pojeździł czy wszystko ok
a. Jak tak to bym montował rurki (i sprawdził czy się dalej dusi)
b. Jak nie to trzeba serwisu i podłączyc pod komputer
7. Jak opcja b to masz wydatek
8. Z ciekawości daj zdjęcie swoich snorkli, Jakie fi 50, 75 ?
... inne hobby to tylko wymówka :)
Re: POMOCY KONTROKLA WTRYSKU PALI SIĘ X8 PRZERYWA POD OBCIĄZ
Dzieki za podpowiedz.
Zdjecia w dziale "x8 ulepszenia itp"
fi50
Dzieki i pozdrawiam
Zdjecia w dziale "x8 ulepszenia itp"
fi50
Dzieki i pozdrawiam
- domin11
- Lucky ATV Team
- Posty: 642
- Rejestracja: ndz 04 mar, 2007
- Quad:: 800 HO
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: szczecin
- Kontakt:
Re: POMOCY KONTROKLA WTRYSKU PALI SIĘ X8 PRZERYWA POD OBCIĄZ
Nie mogę otworzyc tych zdjęc. Mój ulubiony błąd 404
Ale osobiście uważam że fi50 na dwa gary to za mało. Ja w swoim polarisie 500 zrobiłem dwie 50-siątki razem 100 i tak kolanko wydechowe się czerwieni zła mieszanka, w środę montuję dyno-jety i zobaczę co i jak. Wbrew pozorom takie rurki to nie jest prosta sprawa
Ale osobiście uważam że fi50 na dwa gary to za mało. Ja w swoim polarisie 500 zrobiłem dwie 50-siątki razem 100 i tak kolanko wydechowe się czerwieni zła mieszanka, w środę montuję dyno-jety i zobaczę co i jak. Wbrew pozorom takie rurki to nie jest prosta sprawa
... inne hobby to tylko wymówka :)
Re: POMOCY KONTROKLA WTRYSKU PALI SIĘ X8 PRZERYWA POD OBCIĄZ
Na to wygląda . Tylko że wylot nie jest nawet fi 50 bo tam jest prostokąt to z 40fi.
Re: POMOCY KONTROKLA WTRYSKU PALI SIĘ X8 PRZERYWA POD OBCIĄZ
znaczy dolot powietrza przy air boxie
- domin11
- Lucky ATV Team
- Posty: 642
- Rejestracja: ndz 04 mar, 2007
- Quad:: 800 HO
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: szczecin
- Kontakt:
Re: POMOCY KONTROKLA WTRYSKU PALI SIĘ X8 PRZERYWA POD OBCIĄZ
U Ciebie jest wtrysk u mnie gaźnik i to też jest duża różnica. Gdzieś wyczytalem o ile mniej powietrza dochodzi przez wydłużenie dolotu ale to i tak czysta teoria , mam nadzieje że podpowiedziałem co i jak. Daj znac jak się z tym uporasz
... inne hobby to tylko wymówka :)
- Pingwin Legnica
- PingwinSquad
- Posty: 1891
- Rejestracja: pn 17 lis, 2008
- Quad:: osiołek :)
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
- Kontakt:
Re: POMOCY KONTROKLA WTRYSKU PALI SIĘ X8 PRZERYWA POD OBCIĄZ
jest jeszcze jedno ale...
jeżeli silnik został zatopiony w błocie to istnieje bardzo duże ryzyko nieodwracalnego jego uszkodzenia,
widziałem już przytarty silnik w X8, najlepszym rozwiązaniem jest go wyjąć, rozebrać, wyczyścić i poskładać - inaczej może zaliczyć zgon i nie ma czego zbierać...
tak samo dzieje się w can-amach...
snoorkle minimum 50 mm muszą być, odwróć rurę od powietrza pod wiatr i się przejedź, tak aby łapała powietrze, jak kontrolka zgaśnie - snorkle do poprawki lub usunięcia
przy snorklach koniecznie zamontuj termometr przekładni pasowej, jak masz tam też za małą średnicę to też może się tam bigos narobić
jeżeli silnik został zatopiony w błocie to istnieje bardzo duże ryzyko nieodwracalnego jego uszkodzenia,
widziałem już przytarty silnik w X8, najlepszym rozwiązaniem jest go wyjąć, rozebrać, wyczyścić i poskładać - inaczej może zaliczyć zgon i nie ma czego zbierać...
tak samo dzieje się w can-amach...
snoorkle minimum 50 mm muszą być, odwróć rurę od powietrza pod wiatr i się przejedź, tak aby łapała powietrze, jak kontrolka zgaśnie - snorkle do poprawki lub usunięcia
przy snorklach koniecznie zamontuj termometr przekładni pasowej, jak masz tam też za małą średnicę to też może się tam bigos narobić
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...